Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Jeg for min del, tror jeg kommer til å spille mye online til BC2 siden jeg mest sannsynlig vil prøve på Platinum... Det faktum at det blir mer ødeleggelse kompenserer også... Når har jeg riktig nok ikke prøvd CoD4 så jeg vet ikke hva å forvente i MW2, men jeg kommer sikkert til å prøve på Platinum der å... (Prøver på Plat på alle FPS spill... ) Men sikkert at litt tid blir brukt der å...

Pluss at AvP3 kommer ut i 2010 og, noe som gir mindre tid til BFBC2...
Decyfered!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Skulle vi ikke diskutere Bad Company 2 og ikke Army Of Two: 2?
Nå var det egentlig en diskusjon om hvilke som ville bli best i og med at begge kom i januar.
  • 0
Tror nokk det kan bli ganske likt mellom AoT 2 og BF: BC 2.
Selv liker jeg ikke AoT kommer bare til å skaffe meg BF : BC 2
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg driiiiiiter egentlig langt i AoT. Bad Company kommer til å bli mye bedre!
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Jeg driiiiiiter egentlig langt i AoT. Bad Company kommer til å bli mye bedre!


AMEN! De har sagt at man får poeng for å utføre ting med squad'n din... Kanskje det blir litt AoT ånd der...
Decyfered!
  • 0
Jeg håper bare virkelig på en fire player split-screen/online co-op i campaignen og kanskje split-screen i multiplayeren.
Det hadde trukket opp dette spillet veldig og jeg ville da holdt det i gang lengre siden jeg stadig vekk har gjester hos meg, og da går det bare i Halo 3 og Guitar Hero.
Spillet vill jo sannsynligvis få mye bedre kritikk hvis det er co-op.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tviler på at det er det... Men en ting jeg savnet i 1'ern var mangle på Co-op... Du er jo tross alt i ei squad på 4 personer da...

Håper det blir det da...
Decyfered!
  • 0
Vel, de kunne ikke ha co-op i 1'ern fordi fysikkmotoren krevde alt for mye. Og denne gangen har de pusha den ennå mer, så realistisk sett tror jeg ikke det blir noen co-op. Men er lov å håpe
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Det er jo bra at de pusher spillet til det ultimate i det minste da...
Men fortsatt trist at det i såfall ikke blir co-op, Bad company er jo som skapt for det
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Mhm... Får nøye oss med online bare...
Decyfered!
  • 0
Yes!
Takk for den RottenNomis!

Den nye traileren var dritkul
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ikke før?!?!? Hadde håpet på november eller februar...

Skal sjekke ut traileren!

Lagt til 2009-08-18 19:04:
SNAKKER OM PLANLAGT ANGREP EZZE! Trailern var jo bare helt KONGE! De som sa at spillet kommer til å bli dårlig tar feil! (Tror ikke noen sa det, så det er det uansett greit... ) Liker ikke at snipers har C4... Hva skal vi med det lizzm...

Likte måten de scouta plassen på! Epic!
Decyfered!
  • 0
Tror dere jeg får se masse bilder og sånt hvis jeg maser skikkelig på Dice folka?
Decyfered!
  • 0
http://vimeo.com/6161703, , ny multiplayer vid. Den er dritbra
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Ånei! Linken funker ikke, å jeg som hadde så lyst til å se på den. *Snufs*
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Sånn Fikset!
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer Faunvik:
Tror dere jeg får se masse bilder og sånt hvis jeg maser skikkelig på Dice folka?


Verdt å prøve meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen tviler STERKT.

Lagt til 2009-08-18 20:17:
Siterer LarsaDudn:
http://vimeo.com/6161703, , ny multiplayer vid. Den er dritbra


Og denne videoen er vist før, se litt lenger opp på siden
  • 0
Ser kult ut. Håper å få se noe fra singleplayeren snart
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Episke bilder!
Decyfered!
  • 0
Woops
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Ser kult ut. Håper å få se noe fra singleplayeren snart


Var ikke det noen singleplayer bilder der da Kan sverge på at han Haggart(er det med eller uten D i mellom R og T?).

Lagt til 2009-08-18 23:01:
Siterer Crazy Kraken:
http://www.gametrailers.com/video/gc2k9-squad-battlefield-bad/54
355

SE DEN HER!


ER DET INGEN SOM LESER DET ANDRE POSTER!? Dette er tredje gangen denne videoen blir vist på denne siden!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!