Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer ROJ123:
ER DET INGEN SOM LESER DET ANDRE POSTER!? Dette er tredje gangen denne videoen blir vist på denne siden!


Oi! Sorry! Jeg bare så at den var splitter ny på Gametrailers og så la jeg den ut her, så faktisk ikke de andre video postene her...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
f

Haggard skrives sånn BTW! Nå må dere slutte rope ulv hele tida! Blir jo helt gal når noen nevner nye trailere!
Decyfered!
  • 0
Igjen, sorry.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det værste er jo (trass i at bevegelsene til folka er rendret) at det hele er ingame (grafikk, ødeleggelse osv.). Jeg ble helt av det. Kommer til å bli konge!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
f

@tarkan: hvis du referer til traileren, så tror jeg ikke det er ingame :p de har sikkert ikke sånn bevegelser de forskjellige folka... Pluss at en rpg på en tanks ved siden av deg, dreper deg ikke! Med mindre det faktisk gjør det i 2'ern...
Decyfered!
  • 0
Om en tanks sprenger 2 meter fra deg, så bør man dø...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg skrev at bevegelsene er rendret, det er tross alt en trailer. Selfølgelig beveger de seg ikke sånn. Men de har brukt grafikkmotoren til å lage traileren. Med ingame mente jeg (som jeg reffererte til) ødeleggelsen og grafikken.

For eks. i traileren skyter han av et lite stykke av muren, det er også fullt mulig i spillet.

Litt gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=S_W7uXvkWfw&feature=related

Sikkert blitt postet før...
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Åja blinkset litt på den R'n... Trodde du mente at alle folka faktisk går sånn, og at de bare hadde ENDRET det fra 1'ern.. My bad!

Men ja, de har lagt inn sånn at de viser ødeleggelsen, og at den kan brukes til dekning og sånn... Håper de derre tårna også ramler ned på samme måte!

Håper de har med et profft kjøretøy i retning golfbil...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Håper de derre tårna også ramler ned på samme måte!


Måten husene raser tyder på at tårnene mest sannsynelig også rase sånn ;) Kan hende det er bestemt på forhånd hvordan den skal falle (altså at det ikke har noe å si hvor på tårnet du skyter) men det ser hvertfall kult ut.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Dritkul video tarkan Ser ut som det kommer attachements og jeg vet det skal komme sånn at man bygger egne kits. Begynner å ligne mer og mer på CoD 4/MW 2
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Jepp, synes poengsystemet minner om CoD4 og da... De popper opp midt på skjermen...

Buddy av meg fortalte at en BFBC2 beta kommer ut snart! Holde øyna åpen!
Decyfered!
  • 0
En beta ville ikke vært dumt ;) Spilte så lenge Bad Company 1 betaen varte. Men ble ganske lei de to banene da
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Han Bach har sagt at det kommer til å bli den beste online excperienca ever!

Litt overdrivelse tror jeg, men håper at det blir det...
Decyfered!
  • 0
Blir fett med BF 1943 våpen i BFBC 2. Jeg stemte på colten, gå inn og stem dere også http://blogs.battlefield.ea.com/
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
http://bit.ly/JTKg5

Fra GamesCom
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Interessant...
Decyfered!
  • 0
Noen tror at BF BC 2 kommer til å utfordre MW 2... Jeg tviler på det, selv om det nok kommer til å bli et skikkelig bra spill!
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Må laga ein skikkelig clan! Hater å spille helt alene der jeg tagger tanks og heli med Tracer gun, men ingen skytter dem ned.....
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Må laga ein skikkelig clan! Hater å spille helt alene der jeg tagger tanks og heli med Tracer gun, men ingen skytter dem ned.....


Du finner sikkert noen vesentlig fort... Men er enig med at det blir lite teamplay, iallefall på BFBC... Selv digger jeg å spille medic til tider... Skal du få det til PS3? Isåfall kan vi teame!

Siterer LarsaDudn:
Noen tror at BF BC 2 kommer til å utfordre MW 2... Jeg tviler på det, selv om det nok kommer til å bli et skikkelig bra spill!


Det kommer til å bli som valget 2009.. Close...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Skal du få det til PS3? Isåfall kan vi teame!


Ah, synd... jeg skal kjøpe det til Xbox 360
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg har bestilt det første spillet på internett. Prøvde demoen, og syns det var kjempekult. Gleder meg!
  • 0
Slettet**
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Ah, synd... jeg skal kjøpe det til Xbox 360


Fant det ut noen minutter etter...


Men etter aktviteten på trådene å dømme, så tror jeg MW2 kommer til å bli mer spilt, av de her på forumet...
Decyfered!
  • 0
Battlefield: Bad Company 2 trenger teamwork for å vinne. Mens i Call of duty: Modern Warfare 2 er det INGEN taktikk (Run and shoot). Skal kjøpe begge to da...
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Må laga ein skikkelig clan! Hater å spille helt alene der jeg tagger tanks og heli med Tracer gun, men ingen skytter dem ned.....


Jeg skal ha det på Xbox 360!
Send meg en FR (hvis jeg ikke allered har deg, det begynner å bli litt mange GR folk å holde styr på i vennelista mi når ingen heter det samme som de gjør på GR) når det begynner å nærme seg.
Kraken, du skal vel også ha dette til Xbox 360?
Da kan jo du bli med å spille litt på team du også?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!