Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 ~ Offisiell tråd ~


Hva mer er det å utfylle? Det er verdt det å vente på ett godt spill i stedet for å få to eller tre middelmådige spill.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ser du? En god oppsummering!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja, men jeg la ikke til noe som du allerede ikke hadde poengtert...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Enkle sjeler må ha det inn med teskje vet du.

Det blir vel litt BFBC2 på mandag?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hva med Søndag, Mandag og Tirsdag? På onsdag skal jeg ta "The Endless Setlist" i RB2. DVS alle låtene i spillet i ett strekk. Og som den achievements horen jeg er, så skal jeg gjøre en achievement som går ut på at jeg ikke engang kan pause spillet i løpet av de 6-7 timene dette tar...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tror ikke jeg er hjemme på søndag. Ihvertfall ikke hele søndag, kanskje på kvelden. Men mandag burde gå fint!

PS! Håper du får RRoD når du har en sang igjen på onsdag.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
You're evil
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bare delvis.

Hva tror dere kommer i Vietnam DLCen da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er det ikke allerede bekreftet Nye våpen, baner og kjøretøy?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Clawed, når kommer du hjem i dag? Jeg drar på fjelltur i morgen (relativt tidlig tror jeg), men kan sikkert bli med å spille litt DS2 i kveld. Lenge siden jeg har spilt det nå.

Den RB2-oppnåelsen du snakket om, virket bare som en ondskapsfull spøk fra utviklernes side...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Kommer til moren min ca klokken 18:30 i dag, men jeg kommer nok ikke på Live før 19-tiden. Blir gjerne med på litt DS2, men har en annen kar som vil spille litt Splinter Cell: Conviction også. Men han får heller vente, i og med at du skal bort
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
På unlock progression på medic-klassen som vises mellom kampene er det neste våpenet XM8 LMG. Men symbolet på det våpenet i slutten av linja er en hodeskalle Skal det være sånn?
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Vietnam DLC'en blir awesome! Men jeg syntes det er litt rart at de går tilbake i tid, isteden for å fokusere på BC2 universet, liksom
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Vietnam DLC'en blir awesome! Men jeg syntes det er litt rart at de går tilbake i tid, isteden for å fokusere på BC2 universet, liksom


Skjønner ikke det helt jeg heller...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer simidude:
de må nok minst komme ut med noe nytt annet vært år, ellers går de konken


De må det? Tøv. At de skal komme med et nytt spill hele tiden er noe EA vil for at de skal tjene mer penger. Snart kan man vel ikke kalle det et "nytt" spill fordi nesten ingen ting er nytt...

Se på Remedy. De brukte 6 år på Alan Wake, og de klarer seg fint. Alan Wake var ihvertfall noe vi ikke hadde opplevd før, men BFBC2 er ikke veldig forskjellig fra BFBC1.



Det handler om å ha en visjon og en vilje til å skape noe spesiellt og annet. Hvis man ikke har det så får man spill som BC2s singelplayer. Jeg håper Dice går inn i tenkeboksen og faktisk prøver å gjøre noe nytt med sitt neste spill. Om Battlefield 3 er det neste spillet de lager og om det kommer om 4-5 år, så er det nesten greit. Om det er den tiden som trengs for at de skal lage mer dybde i eksplosjoner og ødeleggelse, så er jeg villig å vente de 4-5 årene det tar.


De må i vertfall komme ut med et nytt spill vis JEG skal over leve! =)

Jaja, jeg tok feil... men men

Lagt til 2010-07-19 14:16:
Siterer Arawos:
Citerer blyantkvesser:
Vietnam DLC'en blir awesome! Men jeg syntes det er litt rart at de går tilbake i tid, isteden for å fokusere på BC2 universet, liksom


Skjønner ikke det helt jeg heller...


Her dere fått vite noe mer enn den lille video snutten

Lagt til 2010-07-19 14:19:
La oss alle le av de tullingene som må betale for å spille COD snart!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

La oss le av de som kom opp med ide'en!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHA!
Carpe Noctem
  • 0
Det er vel de som kom opp med den ideen det går værst ut over. SYnes egentlig litt synd på de som må betale for å spille CoD, hvis det blir slik.

Mangler under 100 kills med UMP så har jeg alle Pins og Insigniaer, i tillegg til achievements!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Insigniaer,


har du alle Insigniarene? Trenger du WW2 riflen vis du vil ha den dere bronse stjerne på alle våpnene? Og vilken rank har du? Jeg mangler 1 achiment og et par Insigniars
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Shit. Har ikke spilt BC2 på en måned, har spilt MW2. Jeg skammer meg.
  • 0
Siterer HopeN:
Shit. Har ikke spilt BC2 på en måned, har spilt MW2. Jeg skammer meg.


Det bør du!

Teknisk sett, det er begge gode spill, men jeg liker å kunne ha litt frihet når jeg spiller =)
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
is dat shaq
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer simidude:
har du alle Insigniarene?


Som sagt, mangler den for å få Platinum på to våpen.

Siterer simidude:
Trenger du WW2 riflen vis du vil ha den dere bronse stjerne på alle våpnene?


Jeg har den, men jeg vet ikke om man MÅ ha den for å få den. Det ville jo være idiotisk i såfall...

Siterer simidude:
Og vilken rank har du?


Mangler ett par tusen poeng så er jeg i lvl 36. Begynte ikke å bry meg om medaljene før jeg var i lvl 33 elns...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
YES! Har alle achimentsene nå! FUCK YEAH! Herlig =D sipper å stresse med det mer...

Lagt til 2010-07-22 14:38:
Siterer Arawos:
Citerer blyantkvesser:
Vietnam DLC'en blir awesome! Men jeg syntes det er litt rart at de går tilbake i tid, isteden for å fokusere på BC2 universet, liksom


Skjønner ikke det helt jeg heller...


Går de tilbake i tid?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Nei, de flyr tilbake i tid...

Neida, tullet.
Ettersom man skal bruke våpen og kjøretøy fra Vietnamkrigen, går de vel på en måte tilbake i tid, ja. Akkurat hvordan det blir med nye og eldre våpen om hverandre vet jeg ikke, men det gjør sikkert noen andre som kan komme med et litt fyldigere svar i kommentaren under(?).
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hey folkz.

Begynner å bli rimelig lei av å spille med random spillere hele tiden, ettersom en aldri vet hva en får i squadet, så lurte på om noen her er på PS3 og ønsker andre norske i squadet sitt. Helst mic og 1991-modell eller eldre.

Jeg er som oftes recon-dude, og M24 og SV98 er ofte brukt. Er ikke en sniper som sitter tilbake, men er ofte den som arme på m-comene (attackers - rush). Har det gøy med spillet, og det er derfor jeg løper rundt som en galning midt i kampen med en sniper med normalt sikte Havner som oftes på topp 2 spillere, så er ikke noe n00b, føler jeg. En virkelig teamplayer, som dør gjerne 10 ganger for å forsvare M-com Håper annonsen gir svar.

PS3: SickBearz.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!