Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Halo Wars-tråden


Her kan dere snakke om allt som har med Halo Wars å gjøre.
Foreksempel førsteinntrykk, forventninger, om selve spillet osv.
Jeg har iallefall store forventninger til spillet, som ser ut til å revolusjonere RTS styringen på konsoll!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Jeg gleder meg noe veldig til å få prøve Halo Wars demoen i morgen.
Jeg har allered forhåndsbestilt Limited Edition så jeg håper virkelig den demoen er bra!
Et par venner av meg sier den er helt fantastisk mens noen andre sier den var skuffende. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg synes demoen var superdigg! Jeg elsker styringen, og at vi faktisk er i Halo- universet igjen!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Bra å vite
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
vis det er lov å spørre vet noen hva halo wars fikk i karakter? fikk ikke tid å hente bladet.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer xbox360-player:
vis det er lov å spørre vet noen hva halo wars fikk i karakter? fikk ikke tid å hente bladet.


9/10
  • 0
Gleder meg masse nå, ble litt hekta av demoen. Tror det blir dødsgøy å spille mot kompiser på nett. Elsker å spille RTS mot kompiser!
  • 0
Siterer Big-Daddy:
Citerer xbox360-player:
vis det er lov å spørre vet noen hva halo wars fikk i karakter? fikk ikke tid å hente bladet.


9/10

ZoOoOoOoOoOmG!! Sikkert bare fordi det er Halo.
  • 0
Siterer KIKKOKI:
Citerer Big-Daddy:

Citerer xbox360-player:
vis det er lov å spørre vet noen hva halo wars fikk i karakter? fikk ikke tid å hente bladet.


9/10


ZoOoOoOoOoOmG!! Sikkert bare fordi det er Halo


Etter det jeg har prøvd, er jeg enig med karakteren. Og Kontrollen er den beste jeg har brukt i ett Strategispill på konsoll! Perfekt
  • 0
Hva var plussene og minusene i spillet?
Har vært hjemme og måkt snø i hele dag, ikke fått tak i det nye bladet.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Hva var plussene og minusene i spillet?
Har vært hjemme og måkt snø i hele dag, ikke fått tak i det nye bladet.


+ Lekker Grafikk, kul historie, perfekt kontroll
- Savner litt mere dybde
  • 0
Tror jeg har spillt demoen i over 5 timer nå
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Big-Daddy:
+ Lekker Grafikk, kul historie, perfekt kontroll
- Savner litt mere dybde


Sikkert kjøp på meg altså.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Har spillt demoen uttalige ganger nå Håper de har klart å gjøre banene forskjellige viss ikke kan det fort bli kjedelig i lengden. Lurer hvordan coopen blir Anyone who knows?
  • 0
co-op blir sikkert digg! Synd de har utelatt splittscreen. Kanskje de kunne ha revolusjonert splitscreen på RTS også. Hadde vært spennende iallefall
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Thehammerofdawn:
Har spillt demoen uttalige ganger nå Håper de har klart å gjøre banene forskjellige viss ikke kan det fort bli kjedelig i lengden. Lurer hvordan coopen blir Anyone who knows?


Coop? Det har jeg ikke hørt noe om!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det skal være co-op ja

Lagt til 2009-02-08 00:02:
Noen som vet hvor lenge sånn cirka campaignen varer? Håper ikke den er altfor kort.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
de to første planene var relativt korte så det bør bli mange planer. Håper Campaignen blir lang
  • 0
Får vell ikke testa demoen pga at jeg ikke er gull medlem
Må vente i 7 dager. Når kom denne demoen ut?
  • 0
Siterer Master_bandit:
Får vell ikke testa demoen pga at jeg ikke er gull medlem
Må vente i 7 dager. Når kom denne demoen ut?
Sist torsdag
  • 0
På demoen var det de vanlige vanskelighetsgradene helt opp til Heroic.
Tror dere det også vil komme vanskelighetsgrad legendary?
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Det er jo et Halo spill, så jeg er sikker på at det kommer en Legendary vanskelighetsgrad også. Tror faktisk en av de utvikklerne har sagt noe om det et sted.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Mulig Har ikke prøvd heroic enda. Vis den ikke viser seg og være meget vanskelig kommer det nokk en vanskelighets grad til. Håper alt blir mest mulig Halo
  • 0
Siterer Manfrozen:
Noen som vet hvor lenge sånn cirka campaignen varer? Håper ikke den er altfor kort.


I bladet står det at det singlepalyer kampanjen har 15 oppdrag, og tar rundt 8 timer og fullføre
  • 0
Siterer Big-Daddy:
Citerer xbox360-player:
vis det er lov å spørre vet noen hva halo wars fikk i karakter? fikk ikke tid å hente bladet.


9/10


Siterer Big-Daddy:
Citerer Magga360:
Hva var plussene og minusene i spillet?
Har vært hjemme og måkt snø i hele dag, ikke fått tak i det nye bladet.


+ Lekker Grafikk, kul historie, perfekt kontroll
- Savner litt mere dybde


Det er kjempe bra halo-serien greier seg fint enda.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!