Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Halo Wars-tråden


Siterer Big-Daddy:
Citerer Manfrozen:
Noen som vet hvor lenge sånn cirka campaignen varer? Håper ikke den er altfor kort.


I bladet står det at det singlepalyer kampanjen har 15 oppdrag, og tar rundt 8 timer og fullføre


Ok, ikke altfor lenge da...
Blir sikkert støre levetid med vanskeligere vanskelighetsgrad
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Manfrozen:
Ok, ikke altfor lenge da...
Blir sikkert støre levetid med vanskeligere vanskelighetsgrad


Ja, så har du jo Skirmish som jeg tror jeg kommer til å bruke mange timer på + Multiplayer, noe jeg gleder meg til. Blir nok moro med coop
  • 0
Ja dt stemmer
Skirmish blir sikkert den modusen jeg kommer til å spille lengst
Drit morro!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
På skirmish, går det ann å velge mellom flere forskjellige teams? Så sånn ut...
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Bestillte limited edition igår. Da er det bare å vente på release
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Siterer Manfrozen:
På skirmish, går det ann å velge mellom flere forskjellige teams? Så sånn ut..


Ja, og hvert team har noen "egne" egenskaper. I demoen har menneskene en eller annen bil som kan produsere units, og den rakett angreps power jeg ikke husker navnet på nå Så hver "leder" eller team, har sine egne enheter eller angrep

Siterer Forsaken Prophet of war:
Bestillte limited edition igår. Da er det bare å vente på release


Hvor bestilte du det? Og hvor mye kosta det?
  • 0
Kostet 549 kr på absoluttspill.no. Det var dyrt for dem og være Dette var bare enkeltutgaven

Lagt til 2009-02-08 22:14:
589 kr på Gamezone(LImited edition)

Lagt til 2009-02-08 22:18:
http://www.komplett.no/img/p/1200/426341.jpg

Dette er hva du får med(Limited Edition)
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Manfrozen:
Kostet 549 kr på absoluttspill.no. Det var dyrt for dem og være Dette var bare enkeltutgaven


Ja, syns jeg og Derfor har jeg ikke forhåndsbestilt der som jeg pleier.

Siterer Manfrozen:
589 kr på Gamezone(LImited edition)


Den blir det nok Takk for svar
  • 0
No problemo!

Tror jeg kjøper det der jeg også
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Nå har jeg prøvd demoen og gleder meg bare enda mer
Det at du kan spille co-op blir jo bare enda bedre en det det allered er!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er nice at man får med mythic-map pack til Halo 3 om man kjøper Halo Wars (Limited edition)
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Det er ikke nice, det er... Uhm... Noe bedre enn nice!
Det er jo for at Microsoft skal få mer penger fra Halo Wars.
Jeg vedder på at Mythic map pack hadde vært lansert i løpet av Januar/Februar hvis Microsoft ikke hadde bestemt seg for å sette den på Halo Wars Limited Edition
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Joa, men nå får du jo det for en mye mindre penge i Halo Wars limited
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Eneste minuset med spillet hittil er at armèen din er begrenset til 40 units. Skulle likt å ha det nærmere ubegrenset som i Red Alert. Det er jo det som er halve moroa med skrimish i Red Alert, å bygge en gigantisk hær.
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
Er det noen som vet når spillet kommer i butikkene?
GT: GR Nemesis
  • 0
27. Februar
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Neptune:
Eneste minuset med spillet hittil er at armèen din er begrenset til 40 units. Skulle likt å ha det nærmere ubegrenset som i Red Alert. Det er jo det som er halve moroa med skrimish i Red Alert, å bygge en gigantisk hær.


Er ikke ubegrenset med styrker i Red Alert på konsoll heller.. Kun PC det. Mener det er 50 på konsoll. Og du kan oppgradere units mengden i Halo Wars.

I demoen kan du ihvertfall øke den til 50 som menneske og 60 som Covenant. Mener jeg leste ett sted at max grensa er på 60 på Human og 70 på Convenant
  • 0
Heftig
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Har nå prøvet demoen og jeg ble veldig overaska hvor bra den var, men desverre så var det en ting som plaget meg litt:

Når jeg begynte å bevege meg med den der pekeren slik at skjermen flytter seg så hakket det hele tiden. Noen andre som opplevet det samme?
Det ødela litt hos meg siden det ble litt vanskelig å beregne nøyaktig hvor den stopper hvis jeg slipper joysticken.

Ellers likte jeg alt veldig godt. Mulig kjøp hos meg, men vi får se.
  • 0
Siterer Big-Daddy:
Er ikke ubegrenset med styrker i Red Alert på konsoll heller.. Kun PC det. Mener det er 50 på konsoll. Og du kan oppgradere units mengden i Halo Wars.

I demoen kan du ihvertfall øke den til 50 som menneske og 60 som Covenant. Mener jeg leste ett sted at max grensa er på 60 på Human og 70 på Convenant


Nå snakket jeg om Red Alert til PC da, altså Red Alert og Red Alert 2. Der kan man ha units så langt som resursene strekker, ihvertfall av hva jeg har erfart.
Nå er det heller ikke mulig å få 50-60 units i demoen heller. Jeg har spillt den og bygget alle byggene og skaffet alle oppgraderingene, og da er 40 maks som menneske, og 50 maks som Covenant. Men det er nå uansett bare demoen, i det fulle spillet kan man fortsatt bygge 60 som menneske, og 70 som covenant. Synes fortsatt de kunne hatt en høyere grense for total units.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Master_bandit:
Har nå prøvet demoen og jeg ble veldig overaska hvor bra den var, men desverre så var det en ting som plaget meg litt:

Når jeg begynte å bevege meg med den der pekeren slik at skjermen flytter seg så hakket det hele tiden. Noen andre som opplevet det samme?
Det ødela litt hos meg siden det ble litt vanskelig å beregne nøyaktig hvor den stopper hvis jeg slipper joysticken.

Ellers likte jeg alt veldig godt. Mulig kjøp hos meg, men vi får se.


Manfrozen: Jeg har ikke opplevd dette i demoen.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Manfrozen:
Citerer Master_bandit:
Har nå prøvet demoen og jeg ble veldig overaska hvor bra den var, men desverre så var det en ting som plaget meg litt:

Når jeg begynte å bevege meg med den der pekeren slik at skjermen flytter seg så hakket det hele tiden. Noen andre som opplevet det samme?
Det ødela litt hos meg siden det ble litt vanskelig å beregne nøyaktig hvor den stopper hvis jeg slipper joysticken.

Ellers likte jeg alt veldig godt. Mulig kjøp hos meg, men vi får se.


Manfrozen: Jeg har ikke opplevd dette i demoen.


Jeg mener ikke sånn hakking, men mener at det går ikke akkurat jevnt når man beveger den. Ikke slikt hos deg? går det helt rent hos deg?
  • 0
Kanske litt, men ikke noe spesiellt bemerkelsesverdig
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Jeg har ikke opplevd det i det hele tatt
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer The Heretic:
Nå snakket jeg om Red Alert til PC da, altså Red Alert og Red Alert 2. Der kan man ha units så langt som resursene strekker, ihvertfall av hva jeg har erfart.
Nå er det heller ikke mulig å få 50-60 units i demoen heller. Jeg har spillt den og bygget alle byggene og skaffet alle oppgraderingene, og da er 40 maks som menneske, og 50 maks som Covenant. Men det er nå uansett bare demoen, i det fulle spillet kan man fortsatt bygge 60 som menneske, og 70 som covenant. Synes fortsatt de kunne hatt en høyere grense for total units.


Okay, da misforstod jeg deg! Men blir vel alltid begrensninger på Konsoll.. ihvertfall alle Strategi-spill jeg har spilt på konsoll. Men håper det blir økt jeg og.


Siterer Master_bandit:
Når jeg begynte å bevege meg med den der pekeren slik at skjermen flytter seg så hakket det hele tiden. Noen andre som opplevet det samme?


Det har ikke jeg opplevd
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!