Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Halo Wars-tråden


Kan TV min ha noe med at ett spill hakker da? Synes dette høres merkelig ut
Har en HD ready TV som kjører i 720p.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Kan TV min ha noe med at ett spill hakker da? Synes dette høres merkelig ut
Har en HD ready TV som kjører i 720p.
'

Har du prøvd å laste ned demoen på nytt? Kan hende det har skjedd noe feil under nedlastingen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
mange andre spill som jeg har er det slikt på også. Oblivion av og til og fable 2 før du trykker på A så kommer den en magisk eksplosjon som går ujevnt. Mass effect, planeter som har null sikt pga snøstorm hakker mer enn videoer jeg har sett.

Siterer The Heretic:
Har du prøvd å laste ned demoen på nytt? Kan hende det har skjedd noe feil under nedlastingen.


Kunne godt ha prøvet, men tviler på at det har skjedd noe akkurat, da ville jeg ha fått beskjed om det under nedlastingen?
Som sagt så hakker ikke spillet akkurat, men bare når man beveger seg rundt omkring. Vanskelig å forklare
  • 0
Litt merkelig problem ihvertfall. Elfunk TV'en min takler fint Halo Wars både i 720p og 1080i uten framedrops. Det samme burde Xbox 360, så problemet burde ligge i nedlastingen av demoen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Virker som om det bare skjer når det er mye farger/effekter på skjermen.

Lagt til 2009-02-14 21:23:
Når jeg tenker over det så har jeg ikke den HDMI kabelen som man egentli skulle få med i en elite pakke, men en helt random en. Kan det ha noe å si?
  • 0
En HDMI kabel er en HDMI kabel, de har faktisk ikke noen teknologiske kvalitetsforskjeller på de som selges, så det skal ikke ha noe å si. Men du kan jo prøve å koble komponentkablene i TV'en istedenfor HDMI kabelen og se om det blir noen forskjell/hjelper.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Eller så kan du teste Xboxen på en annen tv og se om problemet er der enda. Er det det er det bare å ringe Microsoft support
  • 0
Siterer The Heretic:
Men du kan jo prøve å koble komponentkablene i TV'en istedenfor HDMI kabelen og se om det blir noen forskjell/hjelper.


Nei, hjalp ikke, så da er det ikke HDMI kabelen. Må også peke ut at kvaliteten var faktisk mye dårligere uten HDMI kabelen.
Sikkert noe valg jeg kan gjøre på TV-en som fisker dette. Leste at det var noe som heter for game mode, og det har jeg, men forstod lite av hva den gjør.

Lagt til: Jeg har nettopp prøvet å laste ned demoen på nytt, men det hjalp ikke. Jeg er nesten helt sikker på at det er TV-en

Nei! nå gidder jeg ikke å bruke mer tid på denne pixelerte,infiserte, kornete TV-en her lengere. Ny Tv skal kjøpes.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Jeg har nettopp prøvet å laste ned demoen på nytt, men det hjalp ikke. Jeg er nesten helt sikker på at det er TV-en

Nei! nå gidder jeg ikke å bruke mer tid på denne pixelerte,infiserte, kornete TV-en her lengere. Ny Tv skal kjøpes.


Kan være Xboxen det er no galt med. Jeg hadde testa den på en annen TV først, og sett om det er boxen som er gæern før jeg hadde investert i ny dyr TV
  • 0
Siterer Big-Daddy:
Kan være Xboxen det er no galt med. Jeg hadde testa den på en annen TV først, og sett om det er boxen som er gæern før jeg hadde investert i ny dyr TV


Testet. Prøvet på plasmaen som sto i stuen og der gikk det fint. Dette bekrefter at det er TV-en. Yay, ny TV!

Takk all hjelp
  • 0
Nå gleder jeg meg skikkelig til å få Halo Wars her.
Ca en og en halv uke igjen!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bare rundt en uke igjen nå
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Info til dere som bor på Bryne eller området rundt: Coop OBS Bryne selger Halo Wars før offisiell release. Var der i går og fikk kjøpt meg et eksemplar!
COOP RULER!
  • 0
Hva ****!?
Er det limited edition eller standard?
Og hvordan i huleste kan de få lov til noe sånt?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hva ****!?
Er det limited edition eller standard?
Og hvordan i huleste kan de få lov til noe sånt?


Det hender at butikker slipper ut spill for tidlig. Ofte ender butikkene som gjør det opp med bøter for å gjøre det. Det har skjedd med andre spill her i Norge også, f eks. Halo 3, Forza Motorsport 2, og Test Drive Unlimited.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ja, det er vell det og straffen kommer nokk.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Var på EB Games igår å forhåndsbestillte Limited Edition av spillet.
Får hente det på Torsdag.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Heldiggris.
Jeg forhåndsbestilte det på Cdon.com.
Mest sannsynlig så får jeg det på Fredag eller Lørdag.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg fikk det i dag!
Haha
Det lå i posten når jeg kom hjem.
Sanbox er helt fantastisk og Halo Wars i seg selv har jeg akkurt starta på.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Haha
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • BaM
  • BaM
Har forhondsbestillt limited edition fra mpx. Får med 12 måneder Gold i prisen der
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
Er noen som har kjøpt Limited Edition til Halo Wars, og har lyst til å gi meg koden til Mythic Map Pack på Halo 3? Jeg har ikke penger, og får ikke kjøpt Halo Wars på en god stund, og jeg vedder på at Limited Edition vil være utsolgt da.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Er noen som har kjøpt Limited Edition til Halo Wars, og har lyst til å gi meg koden til Mythic Map Pack på Halo 3? Jeg har ikke penger, og får ikke kjøpt Halo Wars på en god stund, og jeg vedder på at Limited Edition vil være utsolgt da.


Du kan få min
  • 0
Siterer Big-Daddy:
Du kan få min


Tusen takk
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!