Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Halo Wars-tråden


Bare gir du den sånn uten videre!?
Det er jo en mulighet til å få tre veldig etterlengtede baner i Halo 3 på forskudd og du bare gir dem bort!?
Du er vell en grei fyr da!
(Eller så spiller du ikke Halo 3...)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Du er vell en grei fyr da!
(Eller så spiller du ikke Halo 3...)


Begge deler
Men Spiller ikke så mye Halo 3 MP, så trenger ikke disse brettene
  • 0
Noen som kan være så snille å finne det i seg å skjenke meg sin mythic map pack kode? Skulle kjøpe Halo Wars LE, men ingen hade flere, så ble vanlig på meg
Hvis du er slikt et generøst menneske, send meg en melding på gamertagen min Notori0us Me.
Takk
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Sorry, men min er allered brukt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
U son of a...!
Noen andre?
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Nå har du prøvd det der både her og i Halo 3 tråden.
Det er nokk ingen som har en til overs.
Men hvis jeg skulle få tre, er den ene din!
(Har to venner som kunne trengt den sånn at vi kan ha LAN og jeg tviler vell uansett på at jeg kan få tak i en...)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tråden er kanskje ultimat, men ikke spillet, syns det blir for ensformig.
"get poor die tryin"
  • 0
Det blir nokk litt ensformig ja, men det er jo det du har andre spill til da. Spill litt Halo Wars til du er lei. Ta et par runder med f.eks Halo 3 og bytt spill igjen. Ta da!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Veit ikke om jeg gidder å kjøpe Halo Wars limited edition bare for å fa mythic map pack.
  • 0
Har kommet til bane 10 nå synes spillet er veldig morsomt. men jeg vil gjerne ha en coop partner for litt online matcher mel fra på min gt lille snoopy eller adrii 117.har funnet ut at online med andre er veldig gøy !

edit: eller min profil
Bring it next time!
  • 0
Du kjøper jo ikke LE bare for Mythic map pack da.
Det er jo bare dumt.
Hvis du skal ha banene men ikke liker spillet er det vell bedre å vente til de kommer på marketplace.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Du kjøper jo ikke LE bare for Mythic map pack da.
Det er jo bare dumt.
Hvis du skal ha banene men ikke liker spillet er det vell bedre å vente til de kommer på marketplace.


for min del hvar begge like viktig for meg. så når jeg hørte at mythic og halo wARS I SAMME PACKE BLE JEG SUPER GLAD !
Bring it next time!
  • 0
Samma her. Først av alt så har jeg fulgt med Halo Wars siden Januar 2008 nå og ventet. Jeg viste at jeg skulle ha det. Jeg liker RTS spill og Halo. Men da jeg fikk vite at du i tillegg fikk med Mythic Map Pack ble jeg nesten gal av å vente.
Nåå sitter jeg bare og sikler etter Halo 3: ODST...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Usj! Jeg vil ikke ha et påsiklet spill...

Neida, men uansett så har jeg nå kommet meg til 5 bane!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Usj! Jeg vil ikke ha et påsiklet spill...

Neida, men uansett så har jeg nå kommet meg til 5 bane!


lol

Men dere får si ifra hvis dere vill ha en å spille Co-op eller multiplayer med da.
Jeg stiller opp ved mindre jeg driver med noe annet.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Coop i HW? Trodde det bare var tull! (Og jeg har spillet!)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Seriøst!?
Ta å se deg litt rundt i menyene så finner du det nokk fort.
Tror det ligger under "Campaign"
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Rundet nå nettopp HW campaignen, og jeg må si jeg er litt skuffet. Storyen var rett og slett dårlig, mye på grunn av at den sluttet altfor brått. Skulle også ønske vi kunne fått litt mere variasjon i oppdragene, på slutten ble det utrolig ensformig. Flere typer tropper, kjøretøy, fly osv hadde heller ikke skadet.

Bortsett fra det storkoste jeg meg til tider, så alt i alt var det verdt penga

7/10
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Jeg klarte på en eler annen måte i det oppdraget hvor du skal frakte den derre greia med en elefant å flytte kamera ut av banen. Ikke kom jeg inn igjen på noen måter eller så jeg kunne ikke fulføre oppdraget (Var helt på toppen, hadde bare trengt å kjøre den inn ) og det endte med at jeg tapte. Har dette hendt med noen andre før også?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Elaxer:
Skulle også ønske vi kunne fått litt mere variasjon i oppdragene


Litt uenig der. Syntes alle oppdraga har en egen tvist, og er stor variasjon i oppdragsløsning fra brett til brett.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Seriøst!?
Ta å se deg litt rundt i menyene så finner du det nokk fort.
Tror det ligger under "Campaign"


LOL! Har sett det nå!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Bra! Si ifra hvis du vill spille!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tja, Jeg må spille ferdig historien alene først... Men etter det? Dessuten, du er jo på vennelisten min er du ikke det? Da er det isåfall bare å sende invite om vi begge er på!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Må gjøre den ferdig selv også. xD
Men bare send invite om du vill spille Multiplayer eller campaign!

Men jeg tror ikke jeg har deg på vennelista mi. Skal sjekke nå.
Hvis du har fått en Friend request fra AcH Clawed så er jo det meg. xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg husker ikke! Kanskje jeg har deg på vennelisten, eller kanskje ikke. Skulle vi ikke spille Gears 2 sammen? Og så var det noen sånn dingseboms greier der...?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!