Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo 4 ~ Offisiell tråd ~


Ja, tror det er noen avhoppere fra Bungie der. De har nok kunnskaper til å lage et bra spill, spørsmålet er bare om de har talentet og kjærligheten til å lage et skikkelig bra spill.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Haha, tenk hvis de lager bedre Halo enn Bungie, det hadde vært relativt kurant.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Haha, tenk hvis de lager bedre Halo enn Bungie, det hadde vært relativt kurant.


Hadde ikke gjort noe for å si det sånn.

http://www.gamersspot.com/?controller=news&op=view-news&new
s_id=84037


Halo 4 har tydeligvis vært i utvikling i noen år
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Wow, hintet de nettopp til at Reach var rushet?
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Ber en moderator om å stenge denne tråden, mens det fortsatt er såpass få innlegg. Så kan noen andre starte en ny, med en ordentlig førstepost. Orker ikke å se den mer
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Nytter ikke å skrive i tråden. du må sende en melding til en mod
What is dead may never die
  • 0
Har gjort det
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Håper det kommer en beta.
  • 0
Liker ikke at Halo 4 fortsetter det jeg vil kalle en avsluttet historie. Halo 3 var den perfekte slutten på (i mine øyne) tidenes beste trilogi. Håper virkelig 343 vet hva de driver med. This better be good!

Lagt til 2011-06-08 12:49:
Creds til Heretic for en ny og bedre førstepost. Nå kan jeg se meg selv i speilet igjen
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
343 Industries har jo bare jobbet med Halo Reach hvis vi snakker ferdig produkt.
Ellers så har de bare drevet med bøker og tegne serier, så jeg er skeptisk.
  • 0
Nå er ikke 343 Industries helt grønne på hvordan de skal lage ett Halo-spill. Det var noen ansatte fra Bungie som ble overført til 343. Inkludert Frank O'Connor. Men trur Halo 4, blir mye mer likte Reach. Noe som ikke er bra.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Så lenge de fjerner bloomen, kan jeg egentlig si meg fornøyd. Jeg er ikke så nøye på om de beholder armor abilities og lignende ting, selv om de logisk nok burde gå til roten av Halo 3 igjen. 343 Industries har forøvrig god kompetanse med Halo, som også Taxta nevner. De har tatt over for videreutviklingen av Halo: Reach, og selv om ikke banedesignet til Defiant Map-Pack begeistret alle, gjorde det de tydelig at de klarer å bruke spillmotoren.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ganske enig med Heretic, fjern bloom! Skulle likt å sett at de fjerna Armor Abilities også, men det er heller tvilsomt med tanke på H4 traileren. Fjern i det minste Armor Lock, vær så snill 343! Syns nesten de skal fjerne sprint også, føler at det ikke hører hjemme i Halo.

Har store forhåpninger for historien da
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer Crack Hitler:
Ganske enig med Heretic, fjern bloom! Skulle likt å sett at de fjerna Armor Abilities også, men det er heller tvilsomt med tanke på H4 traileren. Fjern i det minste Armor Lock, vær så snill 343! Syns nesten de skal fjerne sprint også, føler at det ikke hører hjemme i Halo.

Har store forhåpninger for historien da


Jetpack er din venn
Per aspera ad astra
  • 0
HALO 4 KOMMER TIL Å BLI BEAST!!!!!
  • 0
Jeg vil tilbake til en Halo!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Noen som har noen tanker rundt hvordan historien skal fortsette? Pakten er vel ikke lenger noen trussel for menneskeheten, ettersom Elitene blir de nye lederne der, og i tillegg er Floden stoppet en gang for alle. Blir det nye målet å lete etter nye Forløper-planeter, eller skal Master Chief endelig få tid til å gjøre det han ble trent opp til: ta kverken på opprørerne?

Noe som også kan hende er at det vil bryte ut en borgerkrig innad i Pakten. Anser dette som ganske sannsynlig, ettersom det er nødt til å være mange bruter igjen som ikke er helt fornøyde med hvordan det hele endte. Det er også nok av andre arter som jeg tviler på vil underkaste seg elitene helt uten videre. Når det er sagt, er sannsynligvis elitene litt for stolte til å be menneskene om hjelp til å takle dette, og da blir dette utelukket som gjøremål for Master Chief.
Uansett er han først nødt til å komme seg tilbake til Jorda. Om han må klare dette for egen maskin eller om han blir hentet, er ikke lett å si. Utifra smakebiten fra E3, er det åpenbart at hjelpen ikke har ankommet, og at Cortana har vekket ham av en annen grunn. Det kan se ut som om planeten de har ankommet er av Forløper-opprinnelse, og i så fall kan de bli møtt av veldig mange Forløper-vakter, noe som kan bli en stor trussel (med mindre disse vil oppføre seg annerledes nå som Arken er tilintetgjort).

Siden E3 har innstillingen min endret seg noe, og jeg må i dette øyeblikk si at jeg gleder meg til å finne ut hvordan det hele fortsetter.
Hva tror dere?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Håper den nye trilogien blir like god som den forrige.
  • 0
'If We Lose Our Way With Halo, We Lose Our Way With Xbox'
- Microsoft

Ser ut som Microsoft kommer til å fokusere sterkt på å naile den nye trilogien
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Så Halo 4 har blitt vist på E3, hva synes folk? Er mest opptatt av multiplayer selv og vi fikk ikke mye nytt fra den på E3. Selv synes jeg det er interessant at vi skal slåss mot forerunners og bruke forerunner-våpen. Halo 4 er også det peneste Halo-spillet jeg har sett i forhold til sin tid. Ble mildt sagt imponert av grafikken, noe som er bra siden de forrige Halo-spillene på Xbox 360 bare har hatt ok grafikk.

Det som imidlertidig skuffet meg er at vi så at Halo Waypoint var på skjermen i etterkant. Vi kunne skimte hvordan statistikken for Halo 4 blir seende ut, men den eneste formen for rankingsystem jeg kunne se er et som var likt det i Halo: Reach, altså uten synlig trueskill og bare progresjon i forhold til hvor mye man spiller. De brukte til og med det samme emblemet på rankingen. Jeg har ønsket meg rankingsystem ala. Halo 2 og Halo 3 siden jeg hørte om Halo 4, men ser ut til at jeg må se langt etter det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Designet på fiendene stemmer ikke helt overens med mitt bilde av Forerunnerne. De ser litt for organiske ut etter min mening, men for alt jeg vet kan det være gode grunner til dette. Historien fikk vi egentlig ikke vite så veldig mye om under gårsdagens konferanse, bortsett fra at fiendenes opphav både vil være Forerunner og Covenant. Synes det var litt merkelig at Master Chief skulle slåss mot en elite ganske tidlig i gjennomgangen, så her har det tydeligvis skjedd noe i mellomrommet mellom 3 og 4.
Ellers virker det som om 343 Industries tar serien i en litt ny retning, samtidig som de beholder de obligatoriske kjerneelementene, og jeg begynner å få stor tro på hva dette kan bli til.
Master Chief har også gjennomgått en liten personlighetsforandring. Jeg la merke til at han ikke var like talesky som tidligere. F. eks. snakket han under enkelte av kampene, noe jeg ikke har lagt merke til tidligere. Fikk i grunn litt frysninger første gangen man hørte stemmen hans i den første cut-scenen.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!