Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War III ~ Offisiell tråd ~


Der er jeg enig med Zook. God of War III har kanskje noe og si (kanskje), men aldri i verden om det kommer til å bli avgjørene for konsollkrigen. Forresten, er jeg den eneste som ikke synes grafikken ser SÅ bra ut? Altså, den er ikke ille, men har sett mye bedre. Tror og håper på at de har satset mer på gameplay enn grafikk.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Er ikke så fullt interissert i grafikken, det er gameplayet som får meg til å spille et spill.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Sithlord:
Forresten, er jeg den eneste som ikke synes grafikken ser SÅ bra ut? Altså, den er ikke ille, men har sett mye bedre. Tror og håper på at de har satset mer på gameplay enn grafikk.


Merket det samme. Trodde God of War skulle ha skikkelig ekstrem grafikk, men den var overhodet ikke den beste jeg har sett. Menmen, som du sier er jo gameplay viktigere. Håper bare ikke det blir altfor repetivt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Sithlord:
Forresten, er jeg den eneste som ikke synes grafikken ser SÅ bra ut? Altså, den er ikke ille, men har sett mye bedre. Tror og håper på at de har satset mer på gameplay enn grafikk.


Merket det samme. Trodde God of War skulle ha skikkelig ekstrem grafikk, men den var overhodet ikke den beste jeg har sett. Menmen, som du sier er jo gameplay viktigere. Håper bare ikke det blir altfor repetivt.


Den grafikken vi har sett til nå er jo bare beta... tenk når hele spillet er ferdig da...........................

Har du spilt GoW før?
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer spillgutt:
Har du spilt GoW før?


Nei, men jeg vet sånn noenlunde hva spillet går ut på. Og som sagt er jeg omtrent helt sikker på at God of War III ikke kommer til å endre noe innenfor konsollkrigen. Joa, nok et stort, eksklusivt spill til PS3 som sikkert er bra, men ikke noe mer enn det.
You're sleeping over, right?
  • 0
Ingen spill klarer da å avgjøre konsollkrigen alene. God of War III kan lett bli det største ekslusive spillet til PS3! God of War spill blir rett og slett ikke repetivt, alle tre spillene så langt har balansert perfekt mellom action, puzzels og bosser.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer -Wraith-:
God of War III kan lett bli det største ekslusive spillet til PS3.


Nah, tror nok Little Big Planet og Killzone 2 kommer til å ligge noen hakk over. Online er tingen, vet du...
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer -Wraith-:
God of War III kan lett bli det største ekslusive spillet til PS3.


Nah, tror nok Little Big Planet og Killzone 2 kommer til å ligge noen hakk over. Online er tingen, vet du...


Enkelte spill trenger ikke å ha online for å være bra og ha god holdbarhet. Og hvem vet, kanskje GoW III får coop?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Resident evil 4 er et GODT eksempel på spill med lang holdbarhet.

God of war har jo htt ekstra moduser ved siden av som har gitt det økt holdbarhet. pluss replay value har altid vørt igjennom taket på den serien.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Uansett om det har god holdbarhet tror jeg hverken det kommer til å bli det største spillet til PS3, eller et avgjørende spill rundt konsollkrigen.
You're sleeping over, right?
  • 0
LittleBigPlanet
Killzone 2
Metal Gear Solid
Uncharted
God of War 3
Er nok disse 5 spillene som vil være sterkest på PS3.
  • 0
Til dere som sier at Grafikken på Gow3 er skuffende... God of war har aldri vert noe for grafikken... Det skal være pent å se på.. Men.. Når man ser trailerne på Tv da blir det plutselig mye mye mye bedere grafikk...

Zook... Jeg anbefaler at du tar å prøver God of War.. Du kommer ikke til å angre

Men God of war og Konsollkrigen... Njaaa... Jeg hvet ikke.... Det kommer til å selge utrolig bra det kommer det til å gjøre... Men tror ikke at det kommer til å vinne konsollkrigen det tror jeg ikke.
  • 0
God of war3 kommer til å bli bra
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Skillmarsen:
Zook... Jeg anbefaler at du tar å prøver God of War.. Du kommer ikke til å angre


Ja, jeg skal kjøpe God of War III. Ikke misforstå meg, jeg syns det ser bra ut og skal kjøpe det, men jeg tror bare ikke det blir stort og bra.

End of story.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Skillmarsen:Zook... Jeg anbefaler at du tar å prøver God of War.. Du kommer ikke til å angre

Ja, jeg skal kjøpe God of War III. Ikke misforstå meg, jeg syns det ser bra ut og skal kjøpe det, men jeg tror bare ikke det blir så stort og bra.

End of story.


Burde egentlig starte med de 2 første spillene og se om du faktisk liker god of war... Billigere og enklere
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Skillmarsen:
Burde egentlig starte med de 2 første spillene og se om du faktisk liker god of war... Billigere og enklere


Har ikke PS2
You're sleeping over, right?
  • 0
Grafikken på de tre første spillene var jo helt rå!!! men det var jo ikke derfor jeg spillte dem,men for at spillene var helt rå!!!
De har gjort seg selv en bjørne tjeneste ved å skryte grafikken til gow3 opp i stratosfæren om den ikke er bedre enn det alle andre spill presterer,bare se på dette forumet og alle horene som er skuffet over grafikken
  • 0
Har ikke prøvd noen av de 3 tidligere GoW spillene, men tror jeg hadde likt de.
  • 0
En annen ting jeg håper er at man kan slå med sverdene uten å slenge dem fem meter ut. Det ser så dumt ut når du står 10cm unna en fiende og slenger sverdet helt ut istedenfor å bare plante det i skallen på fienden. Hadde og vært kult om du kunne slå/sparke og. Argh, jeg ønsker meg for mye..
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Kratos kan vinne konsollkrigen med et slag han er så utrolig rå!!!
  • 0
Siterer Zook:
Merket det samme. Trodde God of War skulle ha skikkelig ekstrem grafikk, men den var overhodet ikke den beste jeg har sett. Menmen, som du sier er jo gameplay viktigere. Håper bare ikke det blir altfor repetivt.


Føler litt det samme jeg og. GoW3 minner meg egentlig litt om Halo3. En god oppfølger, men ikke noe mer enn det. Mer av det gode gamle med grafikk som er imponerende men langt ifra best.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Skillmarsen:
Burde egentlig starte med de 2 første spillene og se om du faktisk liker god of war... Billigere og enklere


Har ikke PS2


Da anbefaler jeg deg til å kjøpe en PS2 med god of war I og II. Da skjønner du hva vi snakker
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
God of war 3 kommer til og bli ubervoldlig og grotesk.. kanskje det mest voldlige spillet så langt... jeg gleder meg. ^^

http://n4g.com/ps3/News-297975.aspx


  • 0
Siterer Rampage Jackson:
God of war 3 kommer til og bli ubervoldlig og grotesk.. kanskje det mest voldlige spillet så langt... jeg gleder meg. ^^

http://n4g.com/ps3/News-297975.aspx


Nice, nå gleder jeg meg enda mer^^
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!