Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War III ~ Offisiell tråd ~


GoW er GoW.

Grafikkmessig mener utviklerne at spillet skal se ut som et levende maleri. for dem som ikke klarer å tolke dette så gjør jeg det enkelt. Spillet satser ikke på å være fotorealistisk det skal bare se veldig bra ut.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Siterer -Wraith-:
Gameplay! http://www.epicbattleaxe.com/favs/2009/3/26/god-of-war-iii-leake
d-gdc-footage.html

Det ble filmet på GDC på noe slags VIP greier, grafikken er veldig bra utifra det man kan se


Takk for at du viste oss denne

Nå gleder jeg meg enda mer
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Skulle ønske de valgte å vise det for åpne dører og ikke bare for presse etc. Slik den filmen viser lekker det jo ut og dukker opp på youtube og gametrailers etc uansett. Fra det man ser på det klippet ser det ut som gode gamle God of War, vil ikke si at jeg blir blåst vekk av grafikken men nå er det jo langtfra et ferdig produkt. Blir spennende og se om de klarer å finne opp hjulet på nytt uten Jaffe på teamet
  • 0
Jaffe har vert av teamet helt siden GoW 1
  • 0
Etter hvordan jeg har forstått det, er han ikke med i teamet i GoW 3, han står bak selve franchisen men jobber ikke direkte med del 3 ihvetfall. Står nå heller ikke noe om det på bloggen hans

http://www.davidjaffe.biz/

men kan jo selvfølgelig ta feil, men ser gjerne at du beviser meg feil, fordi de tidligere god of war har nå nytt godt av han.
  • 0
Vel... HAn var da oved ansvarlig på God of war 1 ikke sant... Men så skjer det noe og en person som heter Cory barlog tar over som Hoved ansvarlig... Om David Jaffe var med på å lage GoW 2 det hvet jeg ikke... Eller... Han har altid noe med GoW og gjøre men ikke driekte altså.

KAn godt hende at jeg tar feil også...
  • 0
Så det er en "bigger, better and more badass" versjon av toern. Sammenlignet med PSP-versjonen, da? Som selvsagt er en "slightly smaller, slightly lamer and less badass" av de andre. Hva er forskjellen?
Presentasjonen & grafikken? Whoop dee fucking doo, da. For grafikken er jo det viktigste med spill. Store eksplosjoner og pompøs dialog. Føler at God Of War er ett av spillindustriens "Star Wars". Dritbra og dritpopulært, men gjør likevel hele industrien dummere, da alle andre spill bare prøver å leve opp til seriens "dumme" kvalitet.

Ikke at jeg nerdrager. Alt for tidlig for å oppgi noe endelig mening om spillet. Men jeg er 90% sikker på at spillet blir alt det samme som før, med ett bittelite "ess" i gameplayet. Kanskje evnen til å kaste fiender på hverandre elns piss. Ja, og så kommer spillet selvfølgelig til å ha...

"...the most action-filled moments ever seen in a videogame. I mean. For real. This game. It's so fucking awesome, I played a quicktime event and I literally cummed in my pants. I. Am. Not. Shitting you. GOD, it's awesome! I mean holy shit, there'll even be BLOOD on the cover! I'm fucking gonna buy that motherfucker twice! It'll be the best game since.... NEVER! LOL!!!!!!!".

Selv om det sikkert leverer mainstreamverdens forventninger & fan sine forventninger (som ofte er "mer av det samme") så blir det sansynligvis likevel bare..... GOW2 med bedre grafikk, uansett hvor bra historien og grafikken og production values og hvor lite loading og alt det der. Jeg stiller meg på skeptikkersiden. Ikke at jeg mener at "GOW ER REPETIVITENTI MØKASPIL SOM SELLLGER PÅ GRAFIK", men det virker ikke som om dette blir det spillet i serien som tar det hele til en NY OG MER MODERNE RETNING.

...Ikke drep meg.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Siterer Cladeus:
Kanskje evnen til å kaste fiender på hverandre elns piss.


Man kan faktisk gjøre det i God of War II, husker ikke om det går i de to andre spillene

Men serriøst, jeg skjønner meg ikke på dere GoW III skeptikere. God of War serien har ikke ett eneste dårlig spill, hvorfor skal dette plutselig bli et unntak? Mye av det samme sier dere? Alt annet enn mye av det samme ville ha blitt en enorm skuffelse, for det er perfekt som det allerede er! Uansett så er gameplayet til GoW-spill så variert at det gjør ikke noe uansett. Dårlig grafikk sier dere? Kom igjen! Det er lenge, veldig lenge til spillet er ferdig. Og den ene videoen av gameplay som er kommet på internett, har faktisk veldig god grafikk.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Cladeus:
så blir det sansynligvis likevel bare..... GOW2 med bedre grafikk.


Akkuratt som MGS4 bare er MGS3 med bedre grafikk, Halo3 er Halo2 med bedre grafikk, Killzone2 er Killzone med bedre grafikk osv. osv. Jeg har ikke spilt noe denne generasjonen som føles nevneverdig nytt og friskt ut. GoW3 er verken mer eller mindre revlusjonerende enn alt det andre som slippes på markedet i dag. Det Handler om bedre grafikk, flere fiender og noen ørsmå endringer i spillsystemet, akkuratt som i andre spill.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • Zook
  • Zook
.
Siterer -Wraith-:
Men serriøst, jeg skjønner meg ikke på dere GoW III skeptikere. God of War serien har ikke ett eneste dårlig spill, hvorfor skal dette plutselig bli et unntak? Mye av det samme sier dere? Alt annet enn mye av det samme ville ha blitt en enorm skuffelse, for det er perfekt som det allerede er! Uansett så er gameplayet til GoW-spill så variert at det gjør ikke noe uansett. Dårlig grafikk sier dere? Kom igjen! Det er lenge, veldig lenge til spillet er ferdig. Og den ene videoen av gameplay som er kommet på internett, har faktisk veldig god grafikk.


Tror du har misforstått litt. Cladeus sier ikke at God of War III kommer til å bli dårlig, men at det kommer til å være helt likt de forrige spillene, bare med bedre grafikk og ett-to nye gameplay-elementer.

Er delvis enig i det Cladeus sier her. De som tror at God of War kommer til å revolusjonere spillindustrien, samt sørge for at konsollkrigen er avgjort, tar grundig feil. Grafikken er sannsynligvis det eneste som kommer til å være mye bedre.

Noe nytt skader aldri.
You're sleeping over, right?
  • 0
noe nytt kan så definetivt skade masse..

er flust med spill som prøver og gjøre noe de ikke har gjort før og det går til helvete!

desutten, er ingen vits og bytte ut noe som funker helt perfekt... eneste jeg vil ha fra god of war 3 er MER..
  • 0
Må si at jeg stiller meg i samme gruppe som claudeus egentlig, forventer ikke at det kommer så mye nytt, men heller forbedringer av det gamle. Små nyvinninger dukker vel opp, men noe helt nytt må man sikkert se langt etter. At dette spillet er the second coming of Christ er bare tullball, men et episk actionspill og god underholdning blir det nok.
  • 0
Jeg velger å ignorere det cladeus sa... Selv om jeg hvet at han har rett men jeg sitter og håper på at han har feil
  • 0
... tro ikke du burde forvente deg det beste spillet i verden skillmarsen
*host* god of war 2 *host*

urealistiske forventninger er bare ødeleggende for spill opplevelsen.. har gått på den et par ganger..

mgs 4
dmc 4
gta 4

  • 0
Siterer Zook:
Citerer spillgutt:
Dette spillet kommer til og avgjøre konsollkrigen!


Sludder og pølsevev. Hva får deg til å tro det?

God of War III har sannsynligvis ingenting, kanskje bortsett fra utrolig lekker grafikk, som kan avgjøre noe så stort.


Det er kanskje ikke det som avgjør konsollkrigen, men bare et spill med lekker grafikk? Der tar du helt feil! Dette er ett av de mest episke spillseriene som noen gang har vært på markedet!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
... tro ikke du burde forvente deg det beste spillet i verden skillmarsen
*host* god of war 2 *host*

urealistiske forventninger er bare ødeleggende for spill opplevelsen.. har gått på den et par ganger..

mgs 4
dmc 4
gta 4
Siterer Rampage Jackson:
... tro ikke du burde forvente deg det beste spillet i verden skillmarsen
*host* god of war 2 *host*

urealistiske forventninger er bare ødeleggende for spill opplevelsen.. har gått på den et par ganger..

mgs 4
dmc 4
gta 4


Hehe ja God of war 2 var en stor floop for meg i starten.. Jeg sitter med store forhåpninger med dette spillet.. Men ikke urealistiske store .. Tror ikke at jeg kommer til å bli skuffet.. Håper jeg

Siterer Rampage Jackson:
urealistiske forventninger er bare ødeleggende for spill opplevelsen.. har gått på den et par ganger..

mgs 4
dmc 4
gta 4


oj.. Jeg kjøpte DMC4 da jeg kjøpte PS3en min.. HAdde ingen forhåpninger til det da... FAen det var trist da jeg måtte selge det

En kompis av meg kjøpte MGS 4... Jeg ble ikke skuffet i det hele tatt
  • 0
jeg har vært fan av mgs siden mgs1 i 1999 ca. og alle spill i den serien etter det hadde levert!.. og jeg har likt dmc siden jeg fikk meg dmc3 i 2004 eller noe sånn.. det var noe av det røffeste jeg hadde prøvd! så ikke rart mine forventninger var skyhøye.


men du må ha sett drøyt opp til gow 2.. siden jeg ble sittende nokså imponert etter jeg spillte det.

følte det var bedre enn gow1
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
jeg har vært fan av mgs siden mgs1 i 1999 ca. og alle spill i den serien etter det hadde levert!.. og jeg har likt dmc siden jeg fikk meg dmc3 i 2004 eller noe sånn.. det var noe av det røffeste jeg hadde prøvd! så ikke rart mine forventninger var skyhøye.


men du må ha sett drøyt opp til gow 2.. siden jeg ble sittende nokså imponert etter jeg spillte det.

følte det var bedre enn gow1
'

Vel. God of war 1 var det spillet som fikk meg inn i Gaming verden hvis man kan si det sån.. Jeg syns til dags dato at det fortsatt er det beste spillet i histoien .... Tror at jeg har klart det helt ut ca 20 ganger eller noe sånt .. Å jeg finner nye hemligheter nesten hver gang jeg spiller .. Så det er klart at jeg hadde urealistike forhåpninger i spillet... Så skuffet det ble jeg.... MEN.. det var bare første intrykket.... Andre intrykket var mye mye mye bedere må jeg si... Men syns fortsatt at GoW1 er det beste spillet så langt
  • 0
jeg har vel rundet såpass jeg også!

derfor jeg verdisetter mgs(1) så høyt.. var ikke mitt første spill. men var det spillet som fikk meg hektet!

men ærlig. gow 2 slår gow 1 på nesten alle fronter.. så jeg tror du likte gow 1 så mye bedre fordi det var din "første".. tror nostalgi er grunnen.. også forventet du mer av gow2...

men de er begge knall gode spill uansett hordan man vrir og vender på det!
  • 0
Kansje det er derfor jeg liker GoW1 så mye bedere ... Tjaa.. Hvet ikke helt om GoW2 er bedere på ALLE fronter... Syns at Historien i 1ern var mye bedere en 2ern selv om begge er geniale ... Men i gameplay og Grafikk så er jo GoW2 mye bedere ... Historien i Chains of olympus var det egentlig ikke noe å nevne på historie eller Gameplay.. Selv om det var et veldig veldig bra spill
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Kansje det er derfor jeg liker GoW1 så mye bedere ... Tjaa.. Hvet ikke helt om GoW2 er bedere på ALLE fronter... Syns at Historien i 1ern var mye bedere en 2ern selv om begge er geniale ... Men i gameplay og Grafikk så er jo GoW2 mye bedere ... Historien i Chains of olympus var det egentlig ikke noe å nevne på historie eller Gameplay.. Selv om det var et veldig veldig bra spill


Jeg syntes alle tre GoW spillene så langt har innfridd på alle mulige måter.
Det eneste jeg håper på er at treeren har flere forskjellige heftige gripe-angrep. Å gå lei av gripe-angrepene er vel ikke det rette ordet og bruke, men det kan bli litt vel repeterende til tider.

Håper GoW innfrir på samme måte som de tre andre spillene, og jeg har jo faktisk vært inne på den syke tanken om at det kanskje kan bli enda bedre? Men da skal det være ganske så sykt!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Her var det lenge siden noen hadde skrevet gitt.
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Jepp, bump bump...
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!