Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War III ~ Offisiell tråd ~


Har nettopp spilt igjennom God of War III-demoen, og den bar fantastisk. Det mest overraskende for min del var grafikken. Jeg trodde faktisk ikke at det kom til å se SÅ lekkert ut. Man ser tydelig at Sony Santa Monica har gjort mange oppgraderinger fra de første trailerne av spillet. Har jo sett diverse bilder og trailere nå i det senere også, men de viser rett og slett ikke hvor ekstremt lekker God of War II ser ut i aksjon. Det flyter perfekt uten et eneste lite hopp i frame-raten. Animasjonene og omgivelsene er utrolig detaljerte og lyssettingen er fenomenal. Lydeffektene er rå & brutale mens musikken er kraftig, pompøs og episk. Det dundret virkelig i høytalerne.

Jeg følte meg komfortabel med en gang jeg tok fatt i håndkontrollen. Kratos styres akkurat på samme måte som i God of War II, men Sony Santa Monica har gjort så våpenbyttingen flyter bedre og man kan bytte våpen ved hjelp av et tastetrykk. Dette er en svært hyggelig tilføring for nå kan man få mer variasjon i gameplayet ved å mikse ulike slåssetekniker hvert enkelt våpen har. Jeg brukte sverdene Blades of Chaos så og si hele den 10-15 minutter lange demoen, men fikk også prøvd de kraftige Cestus hanskene og den lynraske ild-pil og buen.

EDIT: Og selvfølgelig er alt mye mer brutalt og blodig denne gangen. Det sier seg jo egentlig selv, men en mye kraftigere maskin enn PS2, effektene bringer mer blod og gørr med seg. Hyfsat lekkert!

Er mektig imponert over det jeg har prøvd av God of War III så langt. Det ser uhyre lekkert ut og det føles utrolig godt å spille. Ikke overraskende, siden dette er en av mine absolutte spillfavoritter. Men jeg må si, selv om det ikke er så altfor lenge til Mars, virker det lenger unna nå enn noensinne.
  • 0
det er altså akkurat som god of war 1 og 2 men med bedre grafikk.. wow, det hadde jeg ike trodd [sarcasme]

^^

Lagt til 2009-10-31 18:08:
btw, hørt at dette er demoen som ble brukt ved første framvisning av spillet [som var vel for 2-3 måneder siden hvis ikke mer]. så fullversonen skal se enda bedre ut hvis vi skal tro ryktene.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
det er altså akkurat som god of war 1 og 2 men med bedre grafikk.. wow, det hadde jeg ike trodd [sarcasme]

^^

Lagt til 2009-10-31 18:08:
btw, hørt at dette er demoen som ble brukt ved første framvisning av spillet [som var vel for 2-3 måneder siden hvis ikke mer]. så fullversonen skal se enda bedre ut hvis vi skal tro ryktene.


Hehe, ikke sant. Men du har rett, dette er demoen fra E3 iår, så fullversjonen ser nok enda mer polert og finpusset ut.
  • 0
Men når kommer demo'n til "allmennheten" ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Tror egentlig du hadde fått demoen om du bare hadde haka av den ruta hvor man vil få nyheter tilsendt fra Sony, kom ivertfall som en helt vanlig reklame for GoW, men man fikk med en kode.
Sony er litt lat det er vel litt lat når de ikke orker å skifte "Sony Computer Entertainment America" til Europe ^^
  • 0
hvorfor kan det ikke bare bli mars already!!
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Siterer Winchester:
hvorfor kan det ikke bare bli mars already!!


Fordi da misser vi realese'n av de andre spilla ^^
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Winchester:hvorfor kan det ikke bare bli mars already!!

Fordi da misser vi realese'n av de andre spilla ^^

tror dette hadde passet bedre i ødelegg ett ønske tråden!
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Jeg har også gått igjennom denne demoen som dere alle snakker så vennelig om. Men jeg ser ingen av de positive punktene dere kommer med. Jeg syns slåssingen er like ensidig som den alltid har vært, og grafikken er skuffende. jeg hadde virkelig forventen mye bedre, og at jeg endelig kunne si at jeg liker ihvertfall ett av spillene i denne God of War serien. men akk nei. De må nok gjøre mange endringer hvis jeg i det hele tatt skal gidde å kjøpe dette spillet.
Let's boogie!!! Dexter G, the ultimate warrior.
  • 0
Mange er nok uenige i deg Dexter G, og dette er faktisk grafikken som ble vist på E3 demoen så man kan ikke forvente så mye med tanke på at det er så langt ifra ferdig.
Jaja, om man ikke liker spill i sjangeren God of War er det kanskje å styre unna (GoW er "superb" og "eier" ale spill i sin sjanger).
  • 0
Siterer Dexter G:
Jeg har også gått igjennom denne demoen som dere alle snakker så vennelig om. Men jeg ser ingen av de positive punktene dere kommer med. Jeg syns slåssingen er like ensidig som den alltid har vært, og grafikken er skuffende. jeg hadde virkelig forventen mye bedre


Synes du grafikken er skuffende? Hva forventer du? 1200P med 200 000 polygener kanskje? Si meg, hva er du egentlig finner så skuffende med dette?
  • 0
Jeg mener bare at jeg forventer mer, når det sitter tusenvis av geeeks som jobber dag inn og dag ut med dette spillet! Hvorfor kan ikke spillene begynne å ligne mer på virkeligheten? og hvorfor har man ikke tatt bort den ensidige slossingen som har ødelagt de to andre spillene i serien?
Let's boogie!!! Dexter G, the ultimate warrior.
  • 0
Siterer Dexter G:
Jeg mener bare at jeg forventer mer, når det sitter tusenvis av geeeks som jobber dag inn og dag ut med dette spillet! Hvorfor kan ikke spillene begynne å ligne mer på virkeligheten? og hvorfor har man ikke tatt bort den ensidige slossingen som har ødelagt de to andre spillene i serien?


fordi det var det som gjorde god of war til god of war..

den er egentlig hva du gjør det til.. hvis du bare trykker firkant slår du bare rundt deg, men hvis du mixer opp med grapple og magi mens du slår og bytter våpen fra tid til annen så skal de bli ganski variert og actionfyllt..
  • 0
God of War går ekstremt fort framover og det blir ikke noe kjedelig slåssekamper med evig fiende spawning for å så løpe til en ny plass hvor det samme skjer og slik fortsetter det til spillet er ferdig. GoW har litt mer variert, ofte kommer det en rekke fiender, ofte spawner de på samme plass også er det blandet inn med litt gåteløsning (har bare prøvd Chains of Olympus ).
Men GoW3 har ganske bra grafikk ja, er ikke noe mer som kan kreves.
Vel, nå skal ikke jeg uttale meg så mye om hvorfor folk ikke liker et spill fordi de føler grafikken er dårlig, men om grafikken er det som betyr noe for deg i et spill er du kanskje ikke så glad i spill til å begynne med. Grafikken er bare hvordan de har valgt å legge til stilen, spill funker uansett hvordan grafikken ser ut, eks: Mini Ninjas, R&C, Borderlands, PoP og Brütal Legend, disse er alle spill som ikke har en utrolig realistisk grafikk, men grafikken er fortsatt god og spilla har fått god kritikk.

Så når du sier:
Siterer Dexter G:
og grafikken er skuffende

og senere:
Siterer Dexter G:
Jeg mener bare at jeg forventer mer, når det sitter tusenvis av geeeks som jobber dag inn og dag ut med dette spillet! Hvorfor kan ikke spillene begynne å ligne mer på virkeligheten?


Så skal du vite at grafikk handler ikke om at ting skal se realistisk ut. Så om du synes dette ikke ser realistisk ut, så kan du ikke bare gå å klage over grafikken fordi den ikke ser realistisk ut (når vi først snakker om realisme, har du noen gang sett noen av fiendene i GoW3 i virkeligheten )

Sorry om kommentaren til forumtråden er dårlig: "nothing good happens after 2 am"
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
fordi det var det som gjorde god of war til god of war..

den er egentlig hva du gjør det til.. hvis du bare trykker firkant slår du bare rundt deg, men hvis du mixer opp med grapple og magi mens du slår og bytter våpen fra tid til annen så skal de bli ganski variert og actionfyllt..


For og si det du sier på enn annen måte, spill god of war på very hard så får du enn variert kamp for sure ;)


Siterer Dexter G:
Jeg mener bare at jeg forventer mer, når det sitter tusenvis av geeeks som jobber dag inn og dag ut med dette spillet! Hvorfor kan ikke spillene begynne å ligne mer på virkeligheten? og hvorfor har man ikke tatt bort den ensidige slossingen som har ødelagt de to andre spillene i serien?


Det her er jo bare tull. grafikken på god of war 3 er jo fantastiskt bra, ingen kan jo si noe imot det.
Og fordi du ikke liker spillet betyr ikke du kan sitte og si at slossinga ødelgger spillet? anmeldere og gamere overalt elsker det jo, du er sikkert enn av 0.5% som synes det er ett dårlig kampsystem
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Har noen andre her fått tilgang på demoen? Jeg fikk en kode i mailen og laster ned nå
Just kill him with your awesome
  • 0
Når kommer demoen ut for alle da....? :/
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Vet ikke... Noen som vet når Collection kommer til Europa?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Soraki:
Vet ikke... Noen som vet når Collection kommer til Europa?


Er usikker, men jeg tror det blir i begynnelsen av neste år. Bør jo bli før treer'n kommer ut. Den ble utgitt i USA på tirsdag.
You're sleeping over, right?
  • 0
Den kommer i 1. kvartal neste år, det er alt som er blitt sagt tror eg
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Må nok bestille fra USA i så fall
Just kill him with your awesome
  • 0
Så den finnes på USA PSN ???
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Nei...
Just kill him with your awesome
  • 0
Når kommer demo'n ?!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Nærmere release sikkert
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!