Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


  • Missing Avatar
  • fos
Call of Duty Modern Warfare 2
Infinity Ward
Q4 - Ifølge play.com - 13.11.09

Generelt:

Singleplayer:

Multiplayer:

Våpen:

Tråden vil bli oppdatert mye mere når det nærmer seg lansering/gameplay videor. Imens bare gjør jeg klart ting

PS: Førsteposten er under redigering, takk for forslag, Crazy Kraken
  • 0
Lag en bedre forstepost! Jeg vet det ikke er mye fakta om spillet enda, men faa med utvikler og naar saann ca spillet kommer ut osv... Da vil traaden bli mye mer populaer!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Rev
  • Rev
Gleder meg sykt Er det november som er sagt for release date?
  • 0
tjoho! gleder meg!! digger World of War på Wii
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Er spent på hva IW kan finne på for å få CoD: MW2 til å bli bedre enn CoD4: MW
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Er spent på hva IW kan finne på for å få CoD: MW2 til å bli bedre enn CoD4: MW


Håper på mere tankser og fly osv...
  • 0
Siterer Ryuzaki:
Citerer -Wraith-:Er spent på hva IW kan finne på for å få CoD: MW2 til å bli bedre enn CoD4: MW

Håper på mere tankser og fly osv...


Jeg håper det motsatte. Jeg vil ha CoD, ikke Battlefield...
Never rub another mans rhubarb
  • 0
gleder meg ikke til dette spillet, det er derfor jeg kjøpte det første så jeg kan vente på mw2 så jeg kan kaste det og i dass. Visst faen ( ) gleder jeg meg!!!
  • 0
  • Rev
  • Rev
Håper de ikke tar med tankser osv i multiplayern, isåfall må det mye arbeid til for å balansere det. Jeg håper på en god del nye våpen, perks og attachments, bedre grafikk osv og at de fikser feil fra firern. Ellers så kan det godt være slik som cod 4. Håper de beholder samme gameplay følelsen.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
I need gameplay§!!!
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Infinity Ward søker etter forlsag:
www.twitter.infinityward.com
har sendt inn et par, må dog ha twitter for og svare, men kommer inn mange gode forslag der
  • 0
vil egentlig ikke ha kjøretøy. banene er alt for små for det.. også vil jeg ikke ha mega store baner heller. da kan man jo heller kjøpe seg bad company.

også hadde det vært fint om de fjernet miner og martyrdom. er bare totalt malplasert.

martyrdom brukes ikke med mindre du er muslim i midt-østen.
og det fint få som plaserer ut miner midt i en firefight..

plante ekplosiver er vel egentlig greit.


gjør ikke noe om de beholder de fleste perkene, bare de legger til en haug ntw, slik at det ikke blir cod 4,5.

kanskje la oss ha 4 perks i stede for bare 3?
og mere enn en customaizering på guneren.
  • 0
Gleder meg veldig til dette spillet Men skulle ønske COD spillene hadde vart litt lenger. Håper ikke dette blir altfor kort. Noen som tror Captain Price er med eller lever?
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
  • Rev
  • Rev
Håper ikke price lever. Det hadde skapt en dårlig slutt på forrige.
  • 0
Gleder meg stort!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Stor gleder meg *sikle
Håper det blir en direkte oppfølger. Jeg likte slutten på MW, men litt trist med alle som døde..
  • 0
  • eppi
  • eppi
Siterer Smæ:
Stor gleder meg *sikle
Håper det blir en direkte oppfølger. Jeg likte slutten på MW, men litt trist med alle som døde..

enig
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Pistoler bør kunne oppgraderes!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Oppgraderes som i Ratchet and clank?
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Siterer Fuglemannen:
Oppgraderes som i Ratchet and clank?


Tenker slik du kan gjøre med alle våpen i COD4 med unntak pistolene. Litt teit med red dot sight, men i steden ting som for eksempel lenger løp, høyere kapasitet på magasinene osv. Og selvsagt camo!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Ja det hadde vært kult
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Fiks overskriften på tråden a..
Det er Modern Warfare og fere... *oppgitt*

Selv er jeg enig med det meste dere har sagt her.. Ikke store baner, ikke kjøretøy, mer customistoreation (elns.), lenger historie, osv

Gleder meg hvertfall kjempe til dette!
Just kill him with your awesome
  • 0
Kunne også tenkt meg flere lignende baner som epilogen på COD 4
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Siterer -sebastian-:
Tenker slik du kan gjøre med alle våpen i COD4 med unntak pistolene. Litt teit med red dot sight, men i steden ting som for eksempel lenger løp, høyere kapasitet på magasinene osv. Og selvsagt camo!


Det er jo faktisk mulig å fikse rødpunkt til pistol da Lenger løp er jeg ikke for, men om de feks la opp: Lyddemper - rødpunkt - forlenget magasin som oppgraderinger, ville det være litt mer vits i å bruke pistolen og. Samtidig ville det bli vanskeligere for lydløse spillere å få tak på lydløst sekundærvåpen, Desert eagle måtte enten fjernes eller få et eget oppgraderingsløp. Desert eagle kan egentlig ikke bruke lyddemper, men det er mulig å modifisere pistolen for å få dette til. Men da må utviklerne ta hensyn til disse forandringene når de designer pistol + lyddemper, om det skal virke mer realistisk. Igrunn er neppe pistoloppgraderinger viktig, i og med at du først og fremst bruker primærvåpenet ditt.

Noe jeg ønsker meg, er forandringer i våpenmodeller når du legger til siktemidler. Og at det er mulighet for å legge til vertikalgrep på de våpnene som ikke alt har det, istedenfor bare hagler og LMGer. Da ville det være mer naturlig og å forandre på våpenmodellene(eks. på G3 må du skifte ut forskjeftet for å sette på vertikalgrep.) Bruke litt flere løsninger for feste av siktemidler ville også være litt kjærkomment, istedenfor løsningen i CoD4, hvor den samme løsningen var på feks. AK47, AK74, Scorpion, Mini-Uzi osv.

Jeg liker detaljer
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Jeg vill ha både små baner og store baner med kjøretøy fly osv...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!