Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Siterer Soraki:
Funker ikke, det går ikke ann å joine


Funka ikke hos meg heller :/
  • 0
Nå er jeg ferdig med matteprøven, så når jeg kommer hjem fra skolen blir det 100% MW2 gaming!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Fullførte nettopp campignen på Regular (tar det på høyete senere) og fyttigrisen for en engasjerende og spennende historie, spillet er også sykt intenst takket være de nyskpende bloddråpene som kommer på skjermen når man blir skutt i steden for røde "alarmer". Gleder meg tilå spille multiplayer og co-op nå
  • 0
Er det et bra klan system i spillet?
  • 0
Faen, jeg får ikke spilt online. Spillet klarer ikke hente inn dataene fra tidligere og jeg kommer ikke til matchmaking lobbyen en gang. Nå har jeg fått to dager fri midt i uka, også får jeg ikke spilt det før til fredagen. Har rundet det på Veteran nå, og det er ikke så mye å gjøre etterpå når hverken trophies eller online multiplayer fungerer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Sack Boy:
LarsaDudn: La merke til at du sa du hadde fått Super-Elite. Jeg har bestilt den selv, men den kom aldri i går, og posten har heller ikke kommet i dag enda. Bor du veldig langt unna stedet der posten-blir-sendt-ut-rundt-deg? Jeg bare sitter her og stirrer ut av vinduet. NAWT PHUN!

Ser faktisk ut som om jeg ikke får det før i morra. Søren klype altså!


Jeg bestilte ikke fra nettet, kjøpte det på den lokale Elkjøp-butikken

Singleplayeren var jo faktisk rimelig vanskelig da, det kommer til å bli et h****te å runde den på veteran xD

Lagt til 2009-11-11 15:17:
Infinity Ward er jo kjøpt av M$, så de plantet et par bugs i PS3-versjonen bare fordi Microsoft sa de skulle gjøre det
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Infinity Ward er jo kjøpt av M$.


Er de? Det trodde jeg ikke...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Singleplayeren var jo faktisk rimelig vanskelig da, det kommer til å bli et h****te å runde den på veteran xD


Jeg brukte ni og en halv time på Veteran, omtrent 3 timer mer enn man bruker på regular.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Brukte du noen gode taktikker?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer The Heretic:
Faen, jeg får ikke spilt online. Spillet klarer ikke hente inn dataene fra tidligere og jeg kommer ikke til matchmaking lobbyen en gang. Nå har jeg fått to dager fri midt i uka, også får jeg ikke spilt det før til fredagen. Har rundet det på Veteran nå, og det er ikke så mye å gjøre etterpå når hverken trophies eller online multiplayer fungerer.


Har et problem med multiplayer ps3 nå jeg også. det står fetching playlist updating rank and unlocks connecting to matchmaking server complete.
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg brukte ni og en halv time på Veteran, omtrent 3 timer mer enn man bruker på regular.


Rettelse "omtrent fem timer mer enn man bruker på regular"
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Citerer Sack Boy:LarsaDudn: La merke til at du sa du hadde fått Super-Elite. Jeg har bestilt den selv, men den kom aldri i går, og posten har heller ikke kommet i dag enda. Bor du veldig langt unna stedet der posten-blir-sendt-ut-rundt-deg? Jeg bare sitter her og stirrer ut av vinduet. NAWT PHUN!



Ser faktisk ut som om jeg ikke får det før i morra. Søren klype altså!



Jeg bestilte ikke fra nettet, kjøpte det på den lokale Elkjøp-butikken



Singleplayeren var jo faktisk rimelig vanskelig da, det kommer til å bli et h****te å runde den på veteran xD



Lagt til 2009-11-11 15:17:

Infinity Ward er jo kjøpt av M$, så de plantet et par bugs i PS3-versjonen bare fordi Microsoft sa de skulle gjøre det


Jeg tror nok dut ar feil nå. Infinity Ward eies av Activision. Og hvis MS hadde kjøpt Infinty Ward ville nok MW2 vært kun for Xbox 360 spillerne og til PC.
  • 0
Siterer julebrus:
Har et problem med multiplayer ps3 nå jeg også. det står fetching playlist updating rank and unlocks connecting to matchmaking server complete.


Ja, samme som dukker opp her også.

Siterer TommyK:
Rettelse "omtrent fem timer mer enn man bruker på regular"


Varierer litt fra person til person. Har egentlig hørt alt fra 4 timer til 7 timer på regular, alt fra hvordan man spiller.

Siterer Crazy Kraken:
Brukte du noen gode taktikker?


Egentlig ikke så mye. Bare huske på å aldri rushe, også må du passe på å se bak deg og rundt deg veldig ofte, og ikke bare fokusere på en fiende rett foran deg. Motstanderne har en tendens til å løpe forbi lagkammeratene dine bare for å drepe deg, og dermed komme bak deg ved å flanke.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
MW 2 PC INSTALLERING

Dette var først skrevet av en fyr på Yahoo Answers kalt JS (engelsk).


Du har sikkert merket at det tar 10 f*ckings år å installere MW 2 på Steam.

Her er en mye raskere måte:

Først sett inn MW 2 CD 1 (Hvis du har cd'en i så bare gå på Datamaskin og dobbelklikk på MW 2-ikonet).

Sånn at "menyen" popper opp og så trykker du Reinstall, dette gjør at spillet ikke blir installert på Steam, men på disken.

Og dett var dett! Håper at dette hjelper folk!

Enjoy Modern Warfare 2 (PC)!

PS.

Det tar rundt 20-35 min.
+NB! Hos noen folk er dette ikke noe problem (Steam).
  • 0
Var hos moren min i 40 minutter i dag og fikk åpnet Prestige Edition og fikk prøvd selve spillet i i kanskje 10 minutter, ble ferdig med det første oppdraget og tok "The Pitt" 3 ganger.
Klarer ikke å vente på mer!
*Sitter og ler manisk mens jeg gynger frem og tilbake*
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
FUNKER NATTBRILLENE?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Citerer killzone2owner:
Har man mulighet til å velge hvilket våpen man vil i spec ops?


Det ligger forskjellige tøffe våpen der du starter som du kan velge mellom, men det er ikke slik som Create-a-class. I tillegg ligger det gjømt endel hemmelige våpen rundt om kring i banene</quote>

Gjelder det for hvert enkelt spec op mission eller et par ulike våpenklasser som gjeler for alle?
  • 0
MP og Spec Ops funker ikke hos meg
Kunne prøvd det igår da det funka, men får håpe at det blir fikset til imorra.
  • 0
Vet noen hva som skjer med MP?
  • 0
Er ganske irritert nå, en av de største grunnene til å kjøpe MW2 er netopp Multiplayer delen, og nå virker ikke den i det hele tatt
IW failet med trofeene til PS3 og de failet med serverne til MW2 noe som blir et stort minus i margen på MW2.
  • 0
Trophies funker nå, starta Campaign på veteran, og de tre første oppdragene var relativt lette, Favela (Takedown) derimot er et sant helvete
Just kill him with your awesome
  • 0
haha funker perfekt på pc. er jo bare en fordel å installere på steam da, i tilfelle man må re-installere windows eller må skifte pc så har man spillet på steam og kan installeres på pc derfra, eneste ulempe er at det tar ca 1 time lengre enn å installere vanlig.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer -sebastian-:
FUNKER NATTBRILLENE?


De fem minuttene jeg fikk prøve dem så funket de helt fint!
Du kan tuil og med bytte mellom svart-hvit og grønt syn!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Yess! Da har jeg fått prøvd spillet.
Jeg er i ekstase, og det etter kun rundt 4 timer med spillet! Jeg har kommet til Cliffhanger i single-playern og har rundt 5 stjerner i Special Op. Men har kanskje spilt mest slit-screen med venner! Sykt fett!

Men når jeg prøvde å spille Special ops med en venn online, så fant vi ut at det ikke gikk ann å joine hverandres "games". Etter at en har invitert. Noen andre som har opplevd dette? Håper det bedrer seg i løpet av dagene...
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!