Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Etter 3 dager og 7 dager har jeg endelig gått opp i Prestige. Tok sin tid, men nå er jeg der. 1. Prestige, lvl 4 nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
nå har jeg føkka opp. kom i en sånn zombiemode eller no, hvor jeg kunne endre alle statsa mine. så skjedde det noe rart og jeg har nå -2000001010012020 kills. minus altså. i tillegg så står navnet mitt i rødt og når jeg spiller har jeg permanent lasersikte, og jeg vet hvor alle motspillerne er til en hver tid, uten at det er noen ulempe.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer Predator:
Etter 3 dager og 7 dager har jeg endelig gått opp i Prestige. Tok sin tid, men nå er jeg der. 1. Prestige, lvl 4 nå.



Wow, du må virkelig suge, hvis du bruker 10 døgn for å komme til 1. prestige?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer Predator:
Etter 3 dager og 7 dager har jeg endelig gått opp i Prestige. Tok sin tid, men nå er jeg der. 1. Prestige, lvl 4 nå.


0.o ka e din k/D
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
K/D har ikke så mye å si da, egentlig. For kills du får med f.eks harrier telles jo, men du har ikke fått de.
Fem-stjerners medlem
  • 0
K/D har ingenting å si uansett.. ihvertfall ikke for meg, alle har gode og dårlige dager..

Grunnen til min ikke er såhøy er fordi MW2 var mitt første FPS spill på konsoll og sugde noe jææææææævlig i begynnelsen :3

detter opp og ned mellom 1.20 og 1.22
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
detter opp og ned mellom 1.20 og 1.22


Det var min på CoD4, Ettersom det var mitt første FPS spill som jeg spillte online
På CoD5 (Standard Profila mi) lå den på rundt 1 grunnet mange forsøk på banzai med SatchelCharges, mens på en annen, mer seriøs CoD5 profil ligger den på 2.29
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer NewAge:
Jeppz... Har fått extended på alle sub machine gunene... Foretrekker subs fremfor assault rifler for tiden Mp5 + FMJ = awesome


jesus....
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer NewAge:Jeppz... Har fått extended på alle sub machine gunene... Foretrekker subs fremfor assault rifler for tiden Mp5 + FMJ = awesome

jesus....


mp5 faktisk.. er den på mw2?
Rock this earthlings
  • 0
Siterer JollyH:
mp5 faktisk.. er den på mw2?

mp5K altså. Likte originalen langt bedre enn den lille faenskapen:/
  • 0
Siterer JollyH:
Citerer Rampage Jackson:Citerer NewAge:Jeppz... Har fått extended på alle sub machine gunene... Foretrekker subs fremfor assault rifler for tiden Mp5 + FMJ = awesome



jesus....



mp5 faktisk.. er den på mw2?


samme faen... akkuratt som folk sier M40 til M40A3 sniperen.. det er veeeldig mange M40 snipere men du vet nokk hva det snakkes om...

Siterer Rampage Jackson:
Citerer NewAge:Jeppz... Har fått extended på alle sub machine gunene... Foretrekker subs fremfor assault rifler for tiden Mp5 + FMJ = awesome



jesus....


Har spilt det veldig mye også da -_-
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Wow, du må virkelig suge, hvis du bruker 10 døgn for å komme til 1. prestige?


Er ikke hardcore nei.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
hvem er det nå til dags uansett? overrated å være hardcore. Driter i min k/d rate, unødvendig fakta. Jeg vil spille spill! Ikke gidde å tenke på hvor mange jeg dreper før jeg selv blir kverket.
  • 0
Alle som ikke synes K/D er viktig sier det fordi de har lav K/D.

he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Alle som ikke synes K/D er viktig sier det fordi de har lav K/D.


I disagree... I black ops kommer jeg ikke til å bry meg men kommer sikkert til å ha en helt greit en... Folk som dømmer folk utifra K/D bør tenke å skifte livsstil...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer The Heretic:
Alle som ikke synes K/D er viktig sier det fordi de har lav K/D.


Well, synes DU K/D er viktig ?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer The Heretic:
Alle som ikke synes K/D er viktig sier det fordi de har lav K/D.


Og vice-versa.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer The Heretic:Alle som ikke synes K/D er viktig sier det fordi de har lav K/D.

Og vice-versa.


Såklart. Alle som prøver å gjøre det godt vil ende opp med god K/D i MW2 (med mindre man er en total sucker), alle som ikke bryr seg ender opp med dårlig K/D. Jeg bryr meg, så jeg har god K/D = virtuell egoboost.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Snakker om K/D... 1-100 i TDM! Hah, slå den! Følte for å drepe meg hele matchen ;p K/D'en gikk fra 1.12 til 1.10. ^^

Lagt til 2010-10-11 19:12:
Og btw: http://open.spotify.com/track/2saN4yaUnoAnWdZ3rhmqMV
EPIC sang!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
5 prestige.. hadde jeg gått i prestige med engang jeg traff level 70 kunne jeg nesten vært i 9 prestige nå....

Siterer The Heretic:
Citerer Faunvik:Citerer The Heretic:Alle som ikke synes K/D er viktig sier det fordi de har lav K/D.



Og vice-versa.



Såklart. Alle som prøver å gjøre det godt vil ende opp med god K/D i MW2 (med mindre man er en total sucker), alle som ikke bryr seg ender opp med dårlig K/D. Jeg bryr meg, så jeg har god K/D = virtuell egoboost.


har ikke sett deg på mw2 på en stund....
  • 0
Gikk i 6. prestige, men det er jævlig kjipt fordi man unlocker ikke C4 før i level 43 og den siste uka har jeg og BUllmajor spilt riot shield, men er langt i fra like moro med claymore/throwing knife...

Er snart level 40 dog
Just kill him with your awesome
  • 0
Er i Prestige 8 nå.
Var i challenge lobby på Xboxen fordi jeg allerede har levlet til prestige 10 på PC og var dritlei av å levle.
  • 0
Er på tide at du får deg C4, det er kjedelig å være den eneste som får ydmykende roundwinning kills med C4
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Er det noen her som spiller på Xbox som joiner å spille senere i dag? (Etter 4).
GT: Enqu4d
  • 0
Siterer Soraki:
den siste uka har jeg og BUllmajor spilt riot shield


Faunvik liker dette!
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!