Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect 2!


Nå har Bioware slupppet ut teasertrailer for Mass Effect 2!

http://masseffect.bioware.com/teaser/index.html

Selvom det er en teaser så kan man jo spekulere hva som foregår.

Skal ikke spoile noe på forumet
Trying to be reasonable
  • 0
Det der kan jeg allered si en ting om.
Det er et kjøp!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Enern var jo et eneste stort mesterverk som jeg fremdeles elsker. Kan ikke si jeg gleder meg mindre til oppfølgeren enn det jeg gjorde med den første. Jeg må likevel tilstå det at EA merket gir en liten demper på foventningene, selv om det ikke burde gjøre kvaliteten på spillet noe dårligere.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Har lest man kan få viderført data fra det første spillet. Har enern på pc så jeg føler jeg må kjøpe det til 360 får og få en mer personlig opplevelse av 2ern
  • 0
Endelig! Får håpe vi ser noe på E3 i år da.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Gleder meg også noe enormt til Mass Effect 2. Mass Effect er på topp 3 spillisten, så dette blir knall. Ser også at Sony ikke klarte å få takk i Mass Effect 2.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Det blir jo bra at du kan fortsette med den gamle Mass Effect saven din, men hva er det med at Shepard er KIA da?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det blir jo bra at du kan fortsette med den gamle Mass Effect saven din, men hva er det med at Shepard er KIA da?


Han blir sikkert hunta av noen og må leve undercover...
Fabelaktig!
  • 0
Og du valgte å lage en ny tråd PGA. en trailer?
  • 0
Siterer killzone2owner:
Og du valgte å lage en ny tråd PGA. en trailer?


Har du vært på GoW 2 tråden?
Den er laga etter en trailer den også.
Når spillet kommer ut blir dette mest sannsynlig ME 2 tråden.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Runda nettopp Mass Effect igjen, og for et fantastisk spill det er! Storyen er, utenom MGS, sansynligvis det beste jeg har opplevd i et spill!

Gleder meg noe inni hampen til Mass Effect 2, og hos meg hersker det ingen tvil om at Bioware kommer til å levere varene. Blir spennende å se hvordan de skal klare å fikse historien, de har endel utfordringer å gå løs på der.
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Siterer Elaxer:
Runda nettopp Mass Effect igjen, og for et fantastisk spill det er! Storyen er, utenom MGS, sansynligvis det beste jeg har opplevd i et spill!


Prøv KOTOR og KOTOR II

Lagt til 2009-02-25 17:37:
men denne tråden skal vel ikke stå under "xbox"
Fabelaktig!
  • 0
Ja, KOTOR og KOTOR II er dritbra!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det blir jo bra at du kan fortsette med den gamle Mass Effect saven din, men hva er det med at Shepard er KIA da?

Eller Normandy kræsjlander et sted og de mister kontakten med de andre.
Siden Bioware allerede har sagt at man får ta med seg Shepard fra eneren, så er det usansynlig at han dør.
  • 0
Funker for meg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Bobonor:
Citerer Elaxer:Runda nettopp Mass Effect igjen, og for et fantastisk spill det er! Storyen er, utenom MGS, sansynligvis det beste jeg har opplevd i et spill!

Prøv KOTOR og KOTOR II

Lagt til 2009-02-25 17:37:
men denne tråden skal vel ikke stå under "xbox"


Begge to SKAL rundes i nærmeste fremtid.
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Det irriterer meg egentlig at jeg bare lånte Mass Effect av en venn og etter 1 måned hadde han solgt det igjen.
Jeg fikk liksom ikke tid til å bli ordentlig ferdig med det siden jeg også lånte Oblivion, Saints Row og CoD 4...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Informasjon som skal ha lekket ut:

http://www.vg247.com/2009/05/23/mass-effect-and-mass-effect-2-
info-leaked-from-oxm/


You will play as Shepard, but for how long is unknown

There is a new species called the Drell and Thane is a new character who is an assassin and may join your party

Planets - There will be a Krogan planet, and Illium, an Asari planet, that is like Coruscant from SW. Also there is "Omega" with is like an anti-Citadel in that it's huge and it's the bottom of the barrel whereas the Citadel is the height of civilization. Also a Cerebus mothership will act as a location of significance.

Story - The ultimate story is still civilization fending off the Reapers, but this chapter will deal with this Cerebus corporation and it's enigmatic leader. There are human civilizations disappearing and it's up to Shepard to investigate, it's termed as a "suicide mission" which may lead to the details of the teaser.

New vehicle that controls better than the Mako...a "new" control scheme.

Totally revamped inventory system

Elevator system revamped where you will get the sense of scope of where you're at and where you're traveling.

No more texture pop in.

Secondary races like Volus and Elcor are much more mobile, giving more depth and makes things more interesting.

Choices are more meaningful and there is a real risk that major support characters (i.e. anyone not Shepard) can and will die.

Also on the story, they're super-hyping the ending, saying that it's much more grand meaningful in ME2.

More weapons, more species, more/new team members.
returning team members, locations, weapons.


Det skal visst være dette som skal bli vist på E3 + bilder.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Dette blir bra!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Mulig jeg ikke har fått det med meg, men jeg har ikke lagt merke til så mye informasjon om ME2 i løpet av dette E3. Jeg har sett den nye traileren bortimot ti ganger, men det er også alt. Hvis noen av dere har en link til noe essensielt blir jeg utrolig glad
  • 0
Siterer Mr_Rasputin:
Mulig jeg ikke har fått det med meg, men jeg har ikke lagt merke til så mye informasjon om ME2 i løpet av dette E3. Jeg har sett den nye traileren bortimot ti ganger, men det er også alt. Hvis noen av dere har en link til noe essensielt blir jeg utrolig glad


Liste over trailer osv, kanskje noe her du har gått glipp av

http://www.gametrailers.com/game/mass-effect-2/10875
  • 0
Been there done that.. Tenkte kanskje Bioware hadde en pressekonferanse eller noe annet spennende jeg. Det kan vel ikke bare være en trailer som er utgitt fra E3?
  • 0
Fikk sett det nå! Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg
Tenker på å spille gjennom eneren for fjerde gang før toeren kommer ut
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!