Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Resident Evil 5 tråden


ett velplassert rpg skudd slakter de to....rpg finner du på en båt på det store området du kjører rundt med båt...ligger på en båt.
MGS4 FTW =)
  • 0
Det er litt kjipt det med at du ikke kan velge hvor mye ammo du vil gi til partneren din ja. Du kan liksom bare gi 30 hvis du har 50.. Eller alt hvis du har under 40, menmen. Ammo får du egentlig for mye av synes no jeg.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Siterer SirEld:
Jeg og Martin sliter nå med de forbanna stammefolka!
Kommer 2 stk ala motorsagdude + en horde med andre zombier, dritvanskelig


Bare camp en plass og skyt skudd i hodet på han, eller rettere sagt øyet, spring fram, slå og spring tilbake igjen og gjenta dette hele tiden.

Men fy hvor vanskelig spillet er på veteran når du spiller med AI partnern. Han/hun kan være stokk dum av og til. Håper at de kanskje patcher opp spillet og fikser fordi av og til så bare springer han bort fra meg uten mål og mening
  • 0
Master_Bandit: Det er ikke motorsagmannen vi er på da. Det er de store stammemennene som har på seg en svær maske. De tåler noe helt vanvittig på Veteran.
Chill hard, man!
  • 0
Oh. Leste litt feil der av Sir Eld ja de tåler mye, men er samme taktikk på dem som motorsagmennene bare at du skyter dem i leggen. Brukte full oppgradert magnum der.
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Master_Bandit: Det er ikke motorsagmannen vi er på da. Det er de store stammemennene som har på seg en svær maske. De tåler noe helt vanvittig på Veteran.


Ahh, stemmer!. Enig med Master_bandit!. Samme taktikk fungerer der, og en ide til hvor du skal stå hvis dere er to human players er ved inngangen der hvor du kommer inn, dere er det kun to veier de kan komme fra, og begge er facet veien mot deg, slik at du slipper å måtte se f. eks foran og bak deg hele tiden!. Tok spillet på veteran selv første gangen!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Kanskje vi skla lete etter den RPG'en Martin?
The king sier den ligger der en plass...
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Har netopp kommet til chapter 3 nå, har spilt på amataur hittil, men dette ble altfor lett og kjedelig så tror jeg bare skifter til medium og spiller fra dit jeg allerede har kommet.
  • 0
Siterer SirEld:
Jeg og Martin sliter nå med de forbanna stammefolka!
Kommer 2 stk ala motorsagdude + en horde med andre zombier, dritvanskelig


Hehe, husker at meg og en kompis slet der også Good luck
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
når man går igjennom hele spillet får man velge om man vil ha evig ammo.
jeg starta på chapter 1, valgte evig ammo på men har ingen skudd i det heletatt:/
har alle våpenne though
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
1: Max oppgrader våpenet(ene) som du vil ha 00 ammo til.

2. Gå til "bonus materials" i menyen og kjøp 00 ammo for våpenet. PS: Koster slike poeng du får av å klare ut baner.

3. Gå til den andre der i menyen som er nedenfor eller ovenfor bonus materials og velg nederst der det står "infinite ammo". Da får du ett brett av våpen og velg "Yes" øverst.

4. Før du starter velger du infinite ammo, altså der du velger om du skal ha "join-in" funksjon eller spille som "rouge"
  • 0
Nå har jeg fått tak i Gatling Gun og longbow, evig ammo på SIG pistolen, SIG sniper, SIG maskin gevær og Deagel'en. Mangler bare 4 skatter, har A-rank i alle Merc's bretta untatt Prison. og runna det på Veteran, holder på med Pro.
"get poor die tryin"
  • 0
Er det noen som har fått den achievmenten/trohpien hvor du skal ta headshot på en fiende som hopper?
  • 0
Er det forresten noen som vet om det er lurt å sammle på de "treasuresa" man får tak i, eller er det bare å selge, selge, selge.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er det noen som har fått den achievmenten/trohpien hvor du skal ta headshot på en fiende som hopper?


Har prøvet, men har failet hver gang.

Siterer Zyrocz:
Er det forresten noen som vet om det er lurt å sammle på de "treasuresa" man får tak i, eller er det bare å selge, selge, selge.


Det er bare å selge siden det treasure'rne blir lagret, du ser en skygge når du har solgt dem Tror heller ikke det skal ha noe effekt på achievementen/trophie'en.
  • 0
Ok, men nå bryr jeg meg heller om spille gleden enn trophien.

Lagt til 2009-03-21 00:01:
Kan til tider bli litt irriterende at man ikke kan kjøpe ammo.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er det noen som har fått den achievmenten/trohpien hvor du skal ta headshot på en fiende som hopper?


Den har jeg fått!. Det er egentlig ganske enkelt med pumpehagle. (Jail Breaker da). Jeg sto blant de stammefolkene som hopper opp fra vannet, så venta jeg bare på han ene, helt til han hoppa, så skjøt jeg bare han i magen, så mista han hodet siden hagla sprer kulene veldig. Første forsøk!

PS: Lurer på en annen ting angående kamera på multiplayer?. Jeg så det var folk som spilte med fulltkamera. Altså slik at split-screenen tok hele skjermen når de spilte offline coop. Jeg syntes egentlig bilde er litt rart satt opp på multiplayer. Hvordan får jeg til det?

Lagt til 2009-03-21 09:24:
Siterer hack shack:
Nå har jeg fått tak i Gatling Gun og Armbryst, evig ammo på SIG pistolen, SIG sniper, SIG maskin gevær og Deagel'en. Mangler bare 4 skatter, har A-rank i alle Merc's bretta untatt Prison. og runna det på Veteran, holder på med Pro.


Stemmer!. Driver med det samme selv, men har ikke fått gatling gunnen, hvordan får jeg den?
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Siterer Waste:
Stemmer!. Driver med det samme selv, men har ikke fått gatling gunnen, hvordan får jeg den?


Oppgradere Scorpion til max, husker ikke hva den heter i RE 5 men den ligner en Scorpion fra CoD 4. Mao den første maskin gunen du får. DEn koster 50K.



Hahah endelig fik tak i alle skatene i stad også+egg hunt
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Citerer Waste temmer!. Driver med det samme selv, men har ikke fått gatling gunnen, hvordan får jeg den?

Oppgradere Scorpion til max, husker ikke hva den heter i RE 5 men den ligner en Scorpion fra CoD 4. Mao den første maskin gunen du får.



Hahah endelig fik tak i alle skatene i stad også+egg hunt


Så du mener at hvis jeg oppgraderer den første maskingæveret jeg får, får jeg gatling gun?. Kan du legge ut link til ett bilde eller noe?. Slik at jeg vet helt eksagt hvilke gunneren det er snakk om? ;)
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Siterer Waste:
Så du mener at hvis jeg oppgraderer den første maskingæveret jeg får, får jeg gatling gun?. Kan du legge ut link til ett bilde eller noe?. Slik at jeg vet helt eksagt hvilke gunneren det er snakk om? ;)


http://www.lych.demon.co.uk/goldeneye/klobb1.jpg
denne og når du har oppgradert den fullt komme det NEW på BUY og den koster da 50K.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Citerer Waste å du mener at hvis jeg oppgraderer den første maskingæveret jeg får, får jeg gatling gun?. Kan du legge ut link til ett bilde eller noe?. Slik at jeg vet helt eksagt hvilke gunneren det er snakk om? ;)

http://www.lych.demon.co.uk/goldeneye/klobb1.jpg
denne og når du har oppgradert den fullt komme det NEW på BUY og den koster da 50K.


Ahh!. Takk skal du ha!. 50 K skal ikke bli noe problem å få tak i! ;). Takk skal du ha!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Siterer Waste:
PS: Lurer på en annen ting angående kamera på multiplayer?. Jeg så det var folk som spilte med fulltkamera. Altså slik at split-screenen tok hele skjermen når de spilte offline coop. Jeg syntes egentlig bilde er litt rart satt opp på multiplayer. Hvordan får jeg til det?


Er ikke det bare endre tv skjermen med tv-kontollen da?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Waste S: Lurer på en annen ting angående kamera på multiplayer?. Jeg så det var folk som spilte med fulltkamera. Altså slik at split-screenen tok hele skjermen når de spilte offline coop. Jeg syntes egentlig bilde er litt rart satt opp på multiplayer. Hvordan får jeg til det?

Er ikke det bare endre tv skjermen med tv-kontollen da?


Er det så enkelt?. Jeg bare tenker fordi skjermoppsettet er skikkelig ulogisk. Med tanke på at skjermene er satt skrått på hverandre, i tillegg til at dette gjør slik at store deler av skjermen faktisk bare er svart. Dette er ikke bare et problem ved at jeg har stor skjerm har jeg sett. Fordi uansett hvor jeg har spilt spillet, er det vært sånn. Men jeg så enkelte på utgivelsesfesten spilte med hele skjermen..
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Synes det var sinnsykt rart det med skjermopplegget på multiplayeren jeg og.. Men ble liksom vant til det nesten med en gang, men man skulle fått muligheten til å endre det. Og delt hele skjermen vannrett i to.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Siterer Anti2k:
Synes det var sinnsykt rart det med skjermopplegget på multiplayeren jeg og.. Men ble liksom vant til det nesten med en gang, men man skulle fått muligheten til å endre det. Og delt hele skjermen vannrett i to.


Ja, og det er det som er greia. Fordi på utgivelsesfesten så jeg det var noen som spilte med det. Altså skjermen delt vannrett i to... Men jeg har ikke peiling åssen jeg får det til!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!