Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Resident Evil 5 tråden


Åssen ligger dere ann i Merc's a?
Mangler fortsatt A i Prison.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Åssen ligger dere ann i Merc's a?
Mangler fortsatt A i Prison.


A på alle sammen.
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Er på Act 5 nå, men må si at dette spillet får en tier av meg, det føles utrolig gjennomført. Litt synd at jeg ikke har spilt de forrige, har bare lest til meg historien, men 1 og 2 skaffer jeg på emulator og treern kjøpet jeg til pc og firern til wii.
Sliter ikke akuratt på historien i femern da, men er enkelte ting jeg stuser litt på slik som Kanskje spoiler det "prothagonist" virus greiene ikke spoiler , men ellers går det greit
  • 0
Siterer Waste:
Citerer Anti2k:
Synes det var sinnsykt rart det med skjermopplegget på multiplayeren jeg og.. Men ble liksom vant til det nesten med en gang, men man skulle fått muligheten til å endre det. Og delt hele skjermen vannrett i to.


Ja, og det er det som er greia. Fordi på utgivelsesfesten så jeg det var noen som spilte med det. Altså skjermen delt vannrett i to... Men jeg har ikke peiling åssen jeg får det til!


Hvis du finner ut så pling på! Fikk forresten proffesional mode nå nettopp.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER*
*SPOILER*



Noen som merket det i den ene sekvensen at Excella sier"looks like our old friend/partner Chris has arrived" så virket det ut som hun snakket til begge, Wesker og DAMA I KAPPE som vi da ikke visste var Jill.
*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER*
*SPOILER*
SLUTT



Håper en 6'er er på vei snart
"get poor die tryin"
  • 0
Noen som vet hva musikken i bakgrunnen på den cutscenen der Chris tenker tilbake på hvordan Wesker og Jill "døde"?
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Siterer hack shack:
*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER*
*SPOILER*



Noen som merket det i den ene sekvensen at Excella sier"looks like our old friend/partner Chris has arrived" så virket det ut som hun snakket til begge, Wesker og DAMA I KAPPE som vi da ikke visste var Jill.
*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER*
*SPOILER*
SLUTT


Og hva er merkelig med det? Hun vet jo at Jill er dama med masken, hun sier det på en slik måte for å få Chris ( eller snarere oss spillere ) til å begynne å lure på hva hun mener.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Citerer hack shack:*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPO
ILER*
*SPOILER*



Noen som merket det i den ene sekvensen at Excella sier"looks like our old friend/partner Chris has arrived" så virket det ut som hun snakket til begge, Wesker og DAMA I KAPPE som vi da ikke visste var Jill.
*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER*
*SPOILER*
SLUTT

Og hva er merkelig med det? Hun vet jo at Jill er dama med masken, hun sier det på en slik måte for å få Chris ( eller snarere oss spillere ) til å begynne å lure på hva hun mener.


*KAN INNHOLDE SPOILER*

Fail, nei det er ikke i en scene med Chris, det er bare Wesker, Jill og Excella som er i rommet. Det finnes nok en del folk som død-spiller RE bare for action og ikke bryr seg om storyen ja og som ikke begynner å lure på en eneste ting.

Det er Cutscenen, "Wesker's Return", jeg tolket det hvertfall sånn første gang jeg spilte, så begynte å lure på om det var Jill med engang.

BTW, sa jeg det var merkelig?



Hvem foretrekker dere å bruke i Merc's? Jeg syns Wesker Midnight er best.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Citerer fanzypanzy:Citerer hack shack:*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPO
ILER*
*SPOILER*



Noen som merket det i den ene sekvensen at Excella sier"looks like our old friend/partner Chris has arrived" så virket det ut som hun snakket til begge, Wesker og DAMA I KAPPE som vi da ikke visste var Jill.
*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER*
*SPOILER*
SLUTT

Og hva er merkelig med det? Hun vet jo at Jill er dama med masken, hun sier det på en slik måte for å få Chris ( eller snarere oss spillere ) til å begynne å lure på hva hun mener.

*KAN INNHOLDE SPOILER*

Fail, nei det er ikke i en scene med Chris, det er bare Wesker, Jill og Excella som er i rommet. Det finnes nok en del folk som død-spiller RE bare for action og ikke bryr seg om storyen ja og som ikke begynner å lure på en eneste ting.

Det er Cutscenen, "Wesker's Return", jeg tolket det hvertfall sånn første gang jeg spilte, så begynte å lure på om det var Jill med engang.

BTW, sa jeg det var merkelig?



Hvem foretrekker dere å bruke i Merc's? Jeg syns Wesker Midnight er best.


Jeg liker Wesker i S.T.A.R.S best!

Btw! Akkurat fått tak i uendelig med kuler på rakketkasteren samt gatling gun shiten , skal kjøpe hydra og den andre magnumen snart! ;)
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Siterer hack shack:
Fail, nei det er ikke i en scene med Chris, det er bare Wesker, Jill og Excella som er i rommet. Det finnes nok en del folk som død-spiller RE bare for action og ikke bryr seg om storyen ja og som ikke begynner å lure på en eneste ting.


Ok så tok jeg feil kuttscene, men skjønner fortsatt ikke problemet. Exella oppdager at Chris er kommet. Exella henviser seg til Wesker og Jill som begge har vært "vennene" til Chris og sier "looks like our old friend Chris has arrived" ( eller noe i den duren). Ikke noe merkelig eller rart med ordvalget der.

Edit: kanskje jeg misforsto. Jeg trodde du synes det var rart, men du lurte egentlig bare på om noen la merke til det. Isåfall, ja jeg la merke til det...hvem gjorde ikke det egentlig? At dama i kappe og maske var Jill skjønte jeg første gangen jeg møtte henne. Ikke akkuratt en super overraskende plotwist.
This is great banter, it really is.
  • 0
Mangler 3 trophies så får jeg platinum.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Hei
Lurer på om noen kunne gitt meg litt oplysning om tresure. Va brukes egentlig gems og skatter til? Er det dumt og selge steinene,billene, armbånda?
Kan man gå tilbake i kaptiler får å samle opp alerede funnet skatter?
  • 0
Skatter er kun til for å selges så det er bare å selge i vei så fort du får sjansen. Har aldri spilt igjennom et kapittel flere enn en gang så vet ikke om man kan plukke opp skatter på nytt igjen desverre.
This is great banter, it really is.
  • 0
suger så vilt.. satt og spillte dette når maksinen min gikk til helvete.
kom til kap 5,3 også..

det er 25 dager siden.. værste ferie EVVAAR
  • 0
Skatter er der alltid. Du kan bli plukke de samme så mange ganger du vil. Mangler 4 skatter og klare Ndesu på promode så får jeg platinum. Har over 1 mill money på spillet.

Noen som har klart Ndesu på pro? Han er jo umulig?
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
  • Zook
  • Zook
SPOILERSPOILERSSPOILERSPOILERSPOISLERSPOIOELRSLDSDP

Er på siste del av den siste bossen nå (Wesker i vulkanen).

SPOILERSPOILERSPOILERSPOILERENDEND


Vet hva jeg skal gjøre, men problemet er at jeg ikke har ammo. Jeg har en rifle med seks skudd, og fem ubrukelige miner. Sheva har en rife med tre skudd. Har ingenting annet. Måtte selge alt annet for å i det hele tatt få tak i riflen. Og nå skjønner jeg at jeg burde kjøpt et kraftigere våpen.

Noen tips? Kan en annen spiller over nettet hjelpe meg co-op? Og i så fall, kommer han til å få AI-Sheva sine tre skudd, eller sine egne skudd? Kanskje litt dårlig forklart, håper dere skjønner hva jeg mener. Alt hjelp verdsettes!
You're sleeping over, right?
  • 0
Bare å bruke kniven. Funker fint det

Men noen som vet hvor jeg unlocker de extra folkene til merc modusen? eller kjøper man de i bonus feature?
Og hva er max ranken i merc modusen? A eller S?
  • 0
Kanskje SPOILER

Zook, hjelper deg bare litt - Etter at Sheva kommer over steinen du dytter i lavaen, løp opp til "plattået". Skyt deretter Wesker i hans "weak spot" i ryggen når han løfter hånda for å slå. Deretter klikker han, snurrer vilt med tinga sine, så har han et weak spot i brystet. Gjenta til han dør.


BTW, trenger bare ETT skudd i weakspottet i ryggen for å få han til å klikke

Lagt til 2009-05-02 17:35:
Tror det er S, MB
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Det er gøyalt å owne noobs i Versus, spesielt hvis man har en god partner med seg Spilte mot et lag der den ene fyren var en sånn gangsta-person. Utrolig morsomt å høre på banninga når du setter Weskers kne opp i rævva på dem.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Vell høyeste poengsummene jeg har fått på merc er nå litt over 40.000 og da fikk jeg rank A, så da må S være 60.000? Men faen da, prison er nesten helt umulig, nærmest jeg har fått på den var litt over 30.000, men det var flaks..
  • 0
noen som gidder å komme å hjelpe meg med siste boss siste del på medium? ( Når han er i fyr og flammer) Det er ikke det at han er veldig vanskelig, men har helt forferdelig gear og ammo... hadde vært veldig taknemlig
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer VixzOrius:
noen som gidder å komme å hjelpe meg med siste boss siste del på medium? ( Når han er i fyr og flammer) Det er ikke det at han er veldig vanskelig, men har helt forferdelig gear og ammo... hadde vært veldig taknemlig

Kjør gjennom chapter 4-1 flere ganger for å samle opp alle skattene du får der. Når du har slått det flyvende monsteret i tempelet og har plukket opp det den dropper - quit og deretter selg alt du har. Gjenta dette til du har en respektabel sum penger, og oppgrader våpnene dine/kjøp nye. Slik vil du lettere slå sistebossen. Alternativet er å kjøre gjennom chapter 5-3 til du kommer til reaper'ene. De dropper noe veldig verdifullt. De er alle på nesten samme plassen, etter at du går ut døren fra facilitien og ut på noen plattformer, og det skal bare være fra to til tre stykker. Save og quit som vanlig, og selg deretter det du fikk.

Eller mener du hjelpe deg som i online-hjelpe deg?
  • 0
Mener nok online-hjelp
Hvilken plattform? Ps3 eller 360?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer VixzOrius:noen som gidder å komme å hjelpe meg med siste boss siste del på medium? ( Når han er i fyr og flammer) Det er ikke det at han er veldig vanskelig, men har helt forferdelig gear og ammo... hadde vært veldig taknemlig
Kjør gjennom chapter 4-1 flere ganger for å samle opp alle skattene du får der. Når du har slått det flyvende monsteret i tempelet og har plukket opp det den dropper - quit og deretter selg alt du har. Gjenta dette til du har en respektabel sum penger, og oppgrader våpnene dine/kjøp nye. Slik vil du lettere slå sistebossen. Alternativet er å kjøre gjennom chapter 5-3 til du kommer til reaper'ene. De dropper noe veldig verdifullt. De er alle på nesten samme plassen, etter at du går ut døren fra facilitien og ut på noen plattformer, og det skal bare være fra to til tre stykker. Save og quit som vanlig, og selg deretter det du fikk.

Eller mener du hjelpe deg som i online-hjelpe deg?


Takk luxe, men greide det til slutt Er det 4-1 som er den beste tjene penger banen? Trenger gatling gun skjønner du... Men uansett, hvilket våpen er viktisk og ha oppgradert til pro? Jeg har bare fått tak i longbow, og angrer litt på at jeg ikke heller oppgraderte maskin gæveret ( til gatling gun)... Burde jeg skaffe meg gatling gun eller full oppgradert bazooka? eller er det et annet våpen jeg heller burde ha?


Siterer djani:
Mener nok online-hjelp
Hvilken plattform? Ps3 eller 360?


Ps3
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer VixzOrius:
Takk luxe, men greide det til slutt Er det 4-1 som er den beste tjene penger banen? Trenger gatling gun skjønner du... Men uansett, hvilket våpen er viktisk og ha oppgradert til pro? Jeg har bare fått tak i longbow, og angrer litt på at jeg ikke heller oppgraderte maskin gæveret ( til gatling gun)... Burde jeg skaffe meg gatling gun eller full oppgradert bazooka? eller er det et annet våpen jeg heller burde ha?

Vent med å kjøpe bonus features slik at du vet at du har 20.000 points liggende der. Oppgrader Magnumen fullt ut. Når du har gjort dette, får du adgang til å kjøpe S&W M500 Magnum. Kjøp uendelig ammunisjon til denne for 20.000 points. Når du har oppgradert M500 fullt ut, gjør den 5000(!) damage per skudd, og siden du har uendlig, tar du mer eller mindre alt i spillet. Executioner'en i begynnelsen tas feks på to skudd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!