Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Resident Evil 5 tråden


Siterer LuXe:
Citerer VixzOrius:Takk luxe, men greide det til slutt Er det 4-1 som er den beste tjene penger banen? Trenger gatling gun skjønner du... Men uansett, hvilket våpen er viktisk og ha oppgradert til pro? Jeg har bare fått tak i longbow, og angrer litt på at jeg ikke heller oppgraderte maskin gæveret ( til gatling gun)... Burde jeg skaffe meg gatling gun eller full oppgradert bazooka? eller er det et annet våpen jeg heller burde ha?
Vent med å kjøpe bonus features slik at du vet at du har 20.000 points liggende der. Oppgrader Magnumen fullt ut. Når du har gjort dette, får du adgang til å kjøpe S&W M500 Magnum. Kjøp uendelig ammunisjon til denne for 20.000 points. Når du har oppgradert M500 fullt ut, gjør den 5000(!) damage per skudd, og siden du har uendlig, tar du mer eller mindre alt i spillet. Executioner'en i begynnelsen tas feks på to skudd.




så det er viktigere å oppgradere den enn både bazookaen og gatling gun?

Takk for fyldig svar
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer VixzOrius:
så det er viktigere å oppgradere den enn både bazookaen og gatling gun?

Det går ikke ann å oppgradere hverken RPG eller Gatling.

Forresten, når du har skaffet deg fullt oppgradert M500 med uendlig skudd, kjør gjennom spillet på amateur, og gjør alt så fort som mulig. Om du klarer det på under 5 timer, låser du opp uendlig skudd på RPG'en, noe som definitivt vil hjelpe deg om du skal bryne deg på professional-vanskelighetsgraden.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer VixzOrius:så det er viktigere å oppgradere den enn både bazookaen og gatling gun?
Det går ikke ann å oppgradere hverken RPG eller Gatling.

Forresten, når du har skaffet deg fullt oppgradert M500 med uendlig skudd, kjør gjennom spillet på amateur, og gjør alt så fort som mulig. Om du klarer det på under 5 timer, låser du opp uendlig skudd på RPG'en, noe som definitivt vil hjelpe deg om du skal bryne deg på professional-vanskelighetsgraden.


Nok en gang, tusen takk for tips! Hvis du ikke har gått lei av det enda, hadde det vært utrolig koselig om du hadde lyst å spille litt med meg... Men skjønner selvfølgelig hvis du har gått lei!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer VixzOrius:
Hvis du ikke har gått lei av det enda, hadde det vært utrolig koselig om du hadde lyst å spille litt med meg... Men skjønner selvfølgelig hvis du har gått lei!


LuXe har 360, du har PS3. Det sier seg selv at det ikke funker.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Riktignok har jeg 360, ja.
  • 0
Jeg har Ps3
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Nå er det snart platinum! Har alle bronse trophies og mangler bare treasures, upgrade all weapons og runde på proffesional...

Lurte på om det er noen som hadde giddet å spille gjennom proffesional med meg en gang? Hadde vært evig taknemlig! ( Nå snakker jeg om en gjennomkjøring der vi spiller fra begynnelse til slutt sammen... helst!)

Hadde vært konge!

Lagt til 2009-05-08 23:17:
rundet forresten spillet på 4 timer og 12 minutter på veteran Så fikk RPG på den gjennomkjøringen
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Spørs hvilken plattform
Men jeg kan gjerne være med på det hvis det er PS3
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
Spørs hvilken plattform
Men jeg kan gjerne være med på det hvis det er PS3


Herlig! Det er PS3! Har du platinum eller? Spiller du mye?;D For jeg liker best å spille mye i strekk ikke sånn pause etter hvert chapter greie, det blir bare tull
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Platinum har jeg ikke xD
Men mener (og har hørt) at jeg er god
Spiller en god del, og er enig i det med pause mellom hvert chapter
Har du mic? Blir mye mer "tense" da xD
Åja, og helst i helgen Er ganske så opptatt om dagen
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
ja, okey... det høres bra ut! har mic, men vet ikke om den funker på ps3! hehe, men uansett, da har vi en avtale? Nå til helgen runder vi det på pro?^^ er du med?
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Er med

Lagt til 2009-05-10 13:19:
Hva heter du på PSN?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
asamonda, legg meg til! jeg godtar deg ikveld, er i haugesund nå og skal til bergen i kveld! godtar deg da;)
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Skal bli gjort
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Eneste vanskelige chapteret på pro er 2-3. Det med Ndesu bossen. Resten er lett, iallefall med rpgen.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Klarte Pro for noe uker siden uten evig skudd på RPG'en, vanskelig men gikk helt fint. Fikk Platinum på RE5, det var egentlig ikke så vanskelig å få Platinum i spillet. I forhold til andre spill. Tok å spilte igjennom spillet på under 5 timer på veteran å fikk evig skudd på RPG'en

Vis noen trenger jeg på RE5 på PS3, så gjelder det bra å si ifra i gjestboken
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Spiller for tiden The Mercenaries. Vanvittig artig modus! Har unlocked alle banene, nå jobber jeg med å få alle karakterene.

Uansett, fikk nettopp en ny versjon av Sheva. Hun har et våpen som gjør at fiendene fryser, og longbow. Spørsmålet mitt er, finnes de to våpnene i historiedelen av spillet?
You're sleeping over, right?
  • 0
Ja
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer djani:
Ja


Å? Hvor kan man få tak i dem?
You're sleeping over, right?
  • 0
Det er granatkasteren med nitrogen ammo.
Longbowen får man hvis man velger da den outfitten i bonusmateriale, hvis ikke jeg tar helt feil.
Du finner granatkasteren rett etter de der speilene. I 4-1.
Ammo til den finner du overalt egentli rett etter 4-1+, men du kan få kjøpt de senere.
  • 0
Du tar feil, MB
Må ikke ha outfitten, du må låse opp Longbowen (husker ikke hvordan), så kjøpe den Husker ikke hvor mye den kosta, da...
Får den med evige piler som dreper ca. alle på 1 pil. Det er jo en del som trenger flere piler i seg, men det går kjapt!

Er så digg å kunne bruke den online

BTW: Man MÅ være Sheva for å bruke den - Rettere sagt, bare Sheva kan bruke den

Lagt til 2009-05-16 17:16:
Siterer VixzOrius:
ja, okey... det høres bra ut! har mic, men vet ikke om den funker på ps3! hehe, men uansett, da har vi en avtale? Nå til helgen runder vi det på pro?^^ er du med?


Skal vi starte i dag? Legger deg til på PSN nå
Heter djani00 der xD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Hvordan låser man opp longbowen da.
Har nesten kjøpt alt og oppgradert alt og har enda ikke funnet den
  • 0
Longbow (Sheva Only) - Fully upgrade the S75 Rifle
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Woho! Nå har jeg alle karakterene i The Mercenaries. Liker best Midnight-versjonen av Wesker, BSAA-versjonen av Jill og Safari-versjonen av Chris (selv om han ser helt forjævlig ut).
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Woho! Nå har jeg alle karakterene i The Mercenaries. Liker best Midnight-versjonen av Wesker, BSAA-versjonen av Jill og Safari-versjonen av Chris (selv om han ser helt forjævlig ut).


Synes Chris ser heit ut jeg
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!