Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo Wars vs Halo 3 vs COD 4


Hei, jeg har fått min Xbox 360 helt siden i begynnelsen i November, og gikk glipp av masse ting som fåregår i Xbox- verden. Så jeg har ønsket Halo 3 for en lang tida, men da jeg skulle kjøpe et spill så tok jeg 1/3 favoritt spill (det var før Halo Wars kom ut) og det var GTA IV. Men jeg fikk en dårlig magefølese noen uker senere, for da var jeg lei av det spillet. Men burde jeg velge denne gangen Halo 3 Limited Edition enn Halo Wars og COD 5? Så kunne du hjelpe meg med problemet?
  • 0
Cod 4 har best holdbarhet spørr du meg...fet singelplayer og sinnsyk multiplayer

Halo 3 er fett det og, hvis du har noen venner å spille co op med.
MGS4 FTW =)
  • 0
Men Cod 4 har vært lenge siden ute og jeg har mere interesse for Cod 5.
Æsj, var i narvesen nå i Stovner og så at Halo 3 Limited Edition er solgt eller er borte.

Men har ikke mistet håpet for halo 38
Hmm... noen som vet hvor jeg kan få tak i Halo 3 Limited Edition rundt i Stovner senter eller noen steder i nærheten?
  • 0
bruk verdens største butikk, Internettet!

PS:kjøp heller cod4 enn cod5!
GT: GR Nemesis
  • 0
Har ikke spilt Cod4 eller 5, men Halo 3 kan absolutt anbefales siden multiplayeren er så bra.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Halo 3 anbefales på det absolut sterkeste. (Sitter og spiller det nå) Har hatt det siden desember 2007 og jeg er fortsatt ikke lei.
Men CoD 4 og 5 er bra de og da.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg tror at jeg tar sjansen til Halo 3. Nå må spillet fange interessen for spill slik at jeg ikke blir lei av spillet etter noen uker eller måneder.
Har klart å bli ferdig med GTA IV den Lørdagen som var. Spillet var lett for å si det sånn, jeg trodde det ville bli MYE vanskeligere nær slutten. Måtte ta sjanse å drepe Dimitri slik at Roman (fetter til Niko Bellic) skal leve. Hmm Nå må jeg gjøre alle slags oppdrager slik at prosenten min går opp til 100%, er akkuratt nå med noe
61 %. Tror jeg kommer aldri klare det. Men sånn er livet!
  • 0
Takk for spoiler da!

Men...eh..spilte Halo 3 Mp for litt siden igjen, og jeg kan på en måte skjønne at folk synes den er bra, med kjøretøyene osv. Men når det kommer til selve skytingen og selve gameplayet..føler bare det er så livløst. Sp'en var grei, og jeg har prøvd å gi mp'en mange sjanser, men den fanger ikke meg.
CoD 4 har en suberb onlinedel, selvom jeg ikke spiller det lengre; Skyldes nok mange timer når spillet kom ut
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Det er å få 100% i GTA IV er vanskelig. Det holder ikke bare å gjre side oppdrag, du må også ta alle duene, stunt jumps, og politi oppdragene og sikkert litt til...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gå for Halo 3, det er rett og slett genialt!
Kjøretøyene, våpnene, banene og selvsakt online systemet er det som gjør Halo perfekt.
Men hvis du ikke får tak i Halo 3, er Call of Duty 4 et godt valg, i hvertfall nå som det er så billig. (200-250kr)
  • 0
Gleder meg skikkelig nå. Skal kjøpe Halo 3 imorra.
Men jeg må vente til høstferien for jeg har forsatt skoledager
Men legg til meg over xbox live hvis dere har det da.
Så kan vi ta noen runder.
  • 0
Du burde ikke kjøpe COD 5, det er så sinnsykt mange glitches online at det ikke skulle vært mulig. Treyarch bryr seg lite heller, det har bare vært 1 patch siden release og det var bare for å oppdatere små ting som for eks våpen og ny maps. Det går knapt nok en runde uten at du blir "raped" av en dude som ligger under map'n. COD 4 er mye mye bedre!
  • 0
  • Rev
  • Rev
Jeg foreslår cod 4. Halo 3 er et spill som er morsomt hvis man har noen å spille sammen med, men cod 4 synes jeg likevel er mye mer underholdende.
Du bør ikke kjøpe cod 5 over cod 4. Cod 5 har egentlig ikke tilført noe bra bortsett fra kanskje 2-3 ting. Cod 4>cod 5
  • 0
Da får jeg heller holde meg igjen i noen måneder for å få kjøpt enda til spill.
Jeg har bestemt meg nå at jeg skal kjøpe Halo 3.
  • 0
Godt valg, du vil ikke angre
  • 0
Nå har jeg endelig spillet. Men det er en ting som jeg trenger, nemlig Gold membership.

Jeg har brukt opp mine 2 måneder for ingenting. Da jeg hadde de 2 månedene Gold member ship gjorde jeg mest oppdrager.
Cirka 60 - 70 % gjorde jeg oppdrager imens jeg hadde sjansen å spille over internette.

Er det noen der ute som ikke har bruker over nette til Xbox 360.
Som ikke trenger 48 timers Gold member ship eller 1 måneders.
De som ikke har bruk for det, kunne de sende koden til meg?
  • 0
Da får du nokk kjøpe deg et 12 måneders medlemskap før du kjøper CoD 4...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!