Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sonic ~ Offisiell tråd ~


Til next generation?
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
yep.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
For meg, så var det siste gode Sonic spillet, Sonic Adventure. synd...
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
hva med sonic adventure 2 battle?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det var en mer personlig skuffelse for meg, syns Adventure 1 var et bedre spill på alle måter.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
synes det omvendte.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Med tanke at Gamecube hadde mye mer kraft i seg enn Dreamcast, så skulle forskjellen være litt større.

Likte heller ikke at man mistet muligheten til å velge folk man skulle spille som.
Man ble tvunget til å spille andre enn Sonic.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
men man måtte jo være andre på sonic adventure for å unlocke last story.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er jo mer eller mindre en Hemmelig Bane, en Bonus om du vil.

Det er ikke en Official del av spillet, også syns jeg det er dumt at de fjernet "hub" systemet, likte at man kunne gå fritt rundt på flere områder.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Drit i de nye spillene - Spill Sonic the Hedgehog 1, 2, 3 og Sonic and Knuckles.
De beste Sonic spillene noen sinne.

Spilt det siden jeg var ett år, siden jeg ikke kunne holde kontrollen i en alder av 6 måneder.
Tar det frem den dag idag, på Sega Mega Drive II.

Musikken i de Sonic-spillene er jo noe av de beste!
Ice-Cap Zone i Sonic 3 (Hvor visstnok Michael Jackson har hatt en finger med), Lava Reef Zone... Ah, så mange...
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jepp, helt riktik djani
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
gode er de, men mener selv at adventure spillene gruser dem i bakken.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
gode er de, men mener selv at adventure spillene gruser dem i bakken.



Aldri i livet xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
litt usikker, men tror jeg har spilt og runda, og det var skikkelig gøy! digga å kunne spille på enten good side eller bad side! skikkelig fett å spille som Shadow husker jeg ;P det var de kuleste banene, de med sonic og/eller shadow! og djani og kokiri, det gruser de gamle 2D-spillene! lett
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
flott at noen er enig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Uff, dere har vel ikke vokst opp med en elskelig Sega..
*Krysser fingra for at jeg har rett*
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
riktig! ;P
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer djani:
Uff, dere har vel ikke vokst opp med en elskelig Sega..
*Krysser fingra for at jeg har rett*


De skjønner seg ikke på kvalitet, enkelt å greit.

Det er en grunn til at ALLE spillanmeldere verden over, reffererer 2D spillene av sonic, som Sonic's "storhetstid"
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
synes 2D spillene er ganske bra, men nå i nyere tider med bedre teknologi er de blitt på en måte litt gammel om man kan si det slik, de fleste som sier de gamle spillene er best sier det nok litt på grunn av nostalgi, men slik er det jo for meg også når jeg snakker om sonic adventure 2 battle.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
synes 2D spillene er ganske bra, men nå i nyere tider med bedre teknologi er de blitt på en måte litt gammel om man kan si det slik, de fleste som sier de gamle spillene er best sier det nok litt på grunn av nostalgi, men slik er det jo for meg også når jeg snakker om sonic adventure 2 battle.



Hvis man skjønner kvaliteten over et spill, skal ikke det tekniske ha noen betydning.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
sant nok, men hovedpoenget er at mange vurdere de eldste spillene på nostalgi.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har Sonic Mega Collection til Gamecube der det er en del gamle Sonic spill og jeg synes ikke at noen av dem var særlige gode. Får ikke mer en 5-6 av 10 i min bok. De nyere spillene derimot er litt bedre, men har enda å komme opp på nivået til de ultimate Sonic spillene. Nemlig Sonic Adventure 1 og 2.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer sonic og link:
sant nok, men hovedpoenget er at mange vurdere de eldste spillene på nostalgi.



Er det rart......De som gjør det har jo som oftest spillt dem siden de kom.


Men alle, jeg gjentar ALLE Sonic spillene som har kommet etter Adventure 2, suger kamelrumpe.

Lagt til 2010-01-23 01:30:
Siterer Kakashi sensei:
Har Sonic Mega Collection til Gamecube der det er en del gamle Sonic spill og jeg synes ikke at noen av dem var særlige gode. Får ikke mer en 5-6 av 10 i min bok. De nyere spillene derimot er litt bedre, men har enda å komme opp på nivået til de ultimate Sonic spillene. Nemlig Sonic Adventure 1 og 2.




Vel, sier igjen...stort sett alle som skjønner seg på spill, sier at de gamle spillene er best, og de nyere bare suger........

Du skal få pluss for at du nevnte Adventure 1 og 2, men ikke si at spillene etter dem, er gode
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
det er jo subjektivt da, så han kan jo mene at de er gode.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
det er jo subjektivt da, så han kan jo mene at de er gode.



Du synes at alle de nye er gode, ikke sant ?

Jeg kan jo se på Nicket ditt at du er en Sonic Fanboy. x)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!