Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed


Ja også hadde sverd og kniver og HB rusta fast i slirene. tror ikke det var så veldig mye "rustfritt stål" på den tiden
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Siterer Plumb0:
Ragev runda det før oss begge Jon_melon


Veit det. Han bruker ikke et minutt på lekser hvis han vil spille i stedet da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Plumb0:
Ragev runda det før oss begge Jon_melon


og jeg før, alle tre .....neida
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
det var bare det at ragev kjøpte både xbox og spillet lørdag mens jeg og Jon_melon kjøpte torsdag
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Siterer Plumb0:
det var bare det at ragev kjøpte både xbox og spillet lørdag mens jeg og Jon_melon kjøpte torsdag


kanskje han rushet hele main questen da.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Tja, må finne på noe får å få opp denne tråden, hmm...

Hva mainquest likte du best?
Jeg likte best nr. 7 trur jeg det var..Der du skulle drepe han bue skyttern i båten.
  • 0
De eneste questa jeg ikke gjorde var finne alle de flagga og de questa der jeg skulle hjelpe andre assassins med å drepe templars

Det mainquestet jeg likte best var da du skulle drepe han feite duden. Drepte han med stil
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Runda det i går, spilte jo ikke i det heletatt i helga nesten =/ Var opptatt med å runne CoD:4

Nå har jeg et spørsmål da, som de som har gått gjennom spillet kan kanskje svare på...

**SPOILER**
Nå som jeg har gått utav Animus, rulleteksten er sett, og jeg sett alle tegnene i hovedrommet og mitt rom over senga, hva skal jeg gjøre da? Har prøvd å gå inn i maskinen igjen, men jeg kan ikke spille "Additional Memories" som er å collecte flagg og drepe de templars jeg mangler osv... Hva skal jeg gjøre for å "Free-Runne" om dere skjønner ? Er det noe mer jeg skal gjøre som Desmond først? For Lucy og Warren er borte, regna med at jeg skulle sove bare først, men det gikk jo ikke =/ Lei av å se rulleteksten hver gang jeg starter spillet og... Hva mer skal jeg gjøre?
**END OF SPOILER**

håper dere skjønte hva jeg mente
  • 0
Hmm gadd ikke å teste i går men går det ikke å loade en av de andre memory blockene?
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Siterer Plumb0:
Hmm gadd ikke å teste i går men går det ikke å loade en av de andre memory blockene?


Jo, de gamle, men jeg gidder ikke spille det jeg har spilt fra før =/ da kan jeg like så godt velge "new game" ... vil samle resten av flaggene osv... Det går ikke an å loade den siste memoryblocken nei =/
  • 0
ja, men hvis du begynner på meory-block 6 f.eks. Der har du alt utstyret, og statusen din er den samme i slutten som i starten. Det vil si at hvis du velger block 2 nå såå har du fortsatt de flaggene du har samlet osv

Lagt til 2007-11-20 16:38:
Ragev er ram når det gjelder å spille!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer Ragev:
Det mainquestet jeg likte best var da du skulle drepe han feite duden. Drepte han med stil


Ja, den var en av de få jeg også drepte med stil.. egentli ganske vanskelig å drepe de med stil... jeg ender alltid opp i en sverd-battle eller no.
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Gjør ofte det jeg også...Er på det niende oppdraget fortsatt, skal ut å drepe selve duden nå. Jeg må si det var et plagsomt mission, fuckings bueskyttere ødelegger hele spillet!
Men det er fett da, gleder meg til å runne det, så jeg kan freeroame
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Ska ta selve dude nr 9 jeg også.

Men spillet mitt henger seg opp noen ganger, har dette skjedd til noen av dere??
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer jon_melon:
Gjør ofte det jeg også...Er på det niende oppdraget fortsatt, skal ut å drepe selve duden nå. Jeg må si det var et plagsomt mission, fuckings bueskyttere ødelegger hele spillet!
Men det er fett da, gleder meg til å runne det, så jeg kan freeroame


det blir ikke noe anderledels når du har rundet det.. du kan like gjerne freeroame nå liksom.
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Skal få prøvd det på en 50'' i helga xD blir morro
God Jul!i!i!i! :D:D
  • 0
Siterer jon_melon:
Men det er fett da, gleder meg til å runne det, så jeg kan freeroame


Mer riktig å si at du skal freeroame! Du kan jo gjøre det allerede som Mister 47 sier
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Siterer vpvmeizter:
Tja, må finne på noe får å få opp denne tråden, hmm...

Hva mainquest likte du best?
Jeg likte best nr. 7 trur jeg det var..Der du skulle drepe han bue skyttern i båten.


Det var den eneste jeg klarte uten å bli sett en gang Ikke en varsel fra vaktene engang
Chillbill
  • 0
  • Los
  • Los
Da var jeg gjennom....!!!

Fantastisk! Her har de virkelig gjort det!! HUZZA for Ubisoft!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Bueskytter i båt??

Eh... Den kommer jeg ikke på...

Den eneste jeg gride uten så alt for mye styr var nr 1...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Siterer Kronoz:
Bueskytter i båt??

Eh... Den kommer jeg ikke på...

Den eneste jeg gride uten så alt for mye styr var nr 1...


Ja han Siberaind i Acre. nede på havna!
Chillbill
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer jon_melon:Men det er fett da, gleder meg til å runne det, så jeg kan freeroame

Mer riktig å si at du skal freeroame! Du kan jo gjøre det allerede som Mister 47 sier


Sant det, var vel det jeg mente! Nå har jeg runna det! veldig bra spill! koste meg 95% av tiden, likte slutten også jeg!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
Citerer Suppeelsker:Citerer jon_melon:Men det er fett da, gleder meg til å runne det, så jeg kan freeroame

Mer riktig å si at du skal freeroame! Du kan jo gjøre det allerede som Mister 47 sier

Sant det, var vel det jeg mente! Nå har jeg runna det! veldig bra spill! koste meg 95% av tiden, likte slutten også jeg!


Gratulerer! Er AC et langt spill?
Skal du bare gå rundt og drepe uteliggere nå da?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
nå er jeg ferdig..... men får å spille mer må jeg hele tiden snakke me han "master" i memory block 6??????????????????????
kan man ikke skippe snakkinga ? så slipper man å vente så lenge for hver gang man skal spille
  • 0
gå og finn ett flagg, der du får sånn automatisk save
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!