Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon HeartGold og SoulSilver


Har klart å skaffe meg en shiny pokemon! Men hva skjer om den utvikler seg, er den fremdeles shiny?
Don't tell me to get a life, i am a gamer and i have several lives
  • 0
Jepp! Og gratulerer Hvilken pokemon er det? Selv har jeg bare fanga to shiny pokemoner totalt i alle pokemonspill, tentacool/tentacruel og sunkern/sunflora
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Har tilsammen tre^^
Growlithe, Sunkern og Lotad!
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva er en shiny pokemon?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
En pokemon med en annen farge enn det den egentlig har.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ganske sikker på at jeg har en grønn Grimer, tror jeg har flere enn Grimer, men kommer ikke på de for øyeblikket.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
HVORDAN får man tak i shinies?
Just kill him with your awesome
  • 0
Du finner de tilfeldig vel.
Har shinie Roselia i Pokemon Sapphire.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det skal finnes metoder for å øke sjangsen, men kommer ikke på de for øyeblikket, kan sikkert finne ut om det på serebii.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Shinys er ULTRA SJELDNE (bortsett fra Gyarados i Silver og Gold versjonene)..

Fikk nesten hjertestopp da jeg så Growlithe!
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vet du %-andelen for å møte en?

Har begynt å spille litt mer HeartGold nå. Tatt andre gym med Onix, Chicorita, Pidgey og Zubat.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Serebii.net: "Now the bad thing is that the odds of finding a shiny Pokémon in the wild are 1 in 8,192 battles...all the time".
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hukser jeg fant en Blå Unown på Leaf Green når jeg dreiv og fanget alle de ulike typene av Unown. Like etter fant jeg en annen blå Unown på GTS på Diamond, der bytteren ville ha en ganske vanlig pokemon, så da slo jeg til.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så er ikke noe jeg gidder å lete ordentlig etter. Møter jeg en så møter jeg en.
Chicorita utviklet seg til Bayleef.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg må se til å spille disse igjen; har hatt SoulSilver siden release og kjøpte HeartGold rett før jul slik at jeg slapp å miste savefilen min for å begynne på nytt, men har ikke hatt tid til dette foreløpig pga. mange spill i høst. Men utover våren skal jeg nok få tid.
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Etterhvert skal jeg lage et "dark team" eller noe.. Basert på pokemon som Zubat, spøkelsespokemon og psykiske pokemon. Etter at jeg har runnet spillet en gang.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Er det virkelig bare Sortiment.no som har dette spillet? Er ikke villig til å bruke en halv million kroner.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Er det virkelig bare Sortiment.no som har dette spillet? Er ikke villig til å bruke en halv million kroner.


Here
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Citerer Subject 17:Er det virkelig bare Sortiment.no som har dette spillet? Er ikke villig til å bruke en halv million kroner.

http://www.gamezone.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid
=40744&WebSiteMapNodeID=1000001&prdg1=9&prdg2=53&prdg3
=654&utm_source=prisguide


Takk for svar! Hadde helt glemt Gamezone til tross for at jeg har handlet der før.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Takk for svar! Hadde helt glemt Gamezone til tross for at jeg har handlet der før.


You're welcome
Skal du handle på sortiment.no, bør du drite penger.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!