Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon HeartGold og SoulSilver


Åhh seriøst, håper det her blir bra Jeg husker jeg kjøpte meg Silver i syden når jeg var rundt 8 eller noe(kjempesmart), alle ordene på spillet var forkortet til tre bokstaver og det begynte raskt å henge seg opp, alle sa det var den værste piratkopien de noen gang hadde sett xD men det var faktisk litt morro fordi xDMen får bare finne barnet i meg å kjøpe det her når det kommer
  • 0
Siterer Gamezfan:
Hvordan kan du få et hurtigere gameplay i kampene uten å fjerne essensen i alle kampene i Pokémon?

Dessuten er ikke eggklekking begrenset av tid, men av antall skritt. I D/P f.eks kan du suse opp og ned en lang strekning i gir 4 på sykkelen, og vips klekker egget etter 5-10 minutter. Funker godt å se på TV mens du holder inne styrekorset.


Med hurtigere mener jeg ikke at de skal være superraske, slik som de er når en bruker en emulator. Det jeg mener er at enkelte ting tar litt lang tid. I D/P/P tar det "lang" tid fra en blir angrepet av en vill pokémon til kampen faktisk er i gang. Det tar også litt tid fra en har valgt et angrep til angrepet blir satt i gang. Det var fort og greit i GBA-versjonene, men DS-versjonene var så store og tunge at ting gikk litt saktigere enn tidligere. Det er dette jeg håper de har fikset på.

Ikke at det vil gjøre noe i det hele tatt om dette ikke skjer, da kampene allerede er noe med det beste som er av spillopplevelse. Litt mindre loading er alt.

Jeg er også klar over at eggklekking går på skritt. Det jeg ønsker er at det kan være et alternativ til å gå frem og tilbake i en lang route. En in-game event der en trenger å gå/sykle over lengre områder hadde vært fint. Det er tross alt kjedelig å gå frem og tilbake uten noe annet mål enn at eggene skal klekkes. Dersom en f.eks. skulle løpe fra Goldenrod og til New bark for å motta et item som skulle leveres til en mann ved Slowpoke Well, for så å få "poeng" av noe slag ville gjort alt så mye hyggeligere.
Å prøve å slå rekorden sin i Cycling Road i R/S var litt sånn. En kunne sukle opp og ned mange ganger for å forsøke å slå rekorden sin, og plutselig så fikk en et pokémonbarn.

men du har helt rett i at et alt for hurtig gameplay vil ta bort selve Pokémon-essensen. Og det er ikke noe vi vil ha noe av.
"How do you pronounce fish without eyes?" "Fsh!" - Abbot Fransisco - Dragon Quest VIII
  • 0
Så det var det du mente.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Bilder fra spillet:
http://serebii.net/heartgoldsoulsilver/pics.shtml

Serebii er en suveren nettside for informasjon om spillet, og så vidt jeg vet er det de som får informasjonen først av alle. Iallefall på et språk gjennomsnittet forstår.
Square Enix.
  • 0
Det ser ut som om du har den første i rekka bak deg! Kult!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Husker at jeg spillte Silver for nesten 10 år siden, og det var jo ganske bra. Må nok få tak i remaken også, men har jo ikke DS. Vel, en eller annen gang må man kjøpe den også.

Siterer Gamezfan:
Det ser ut som om du har den første i rekka bak deg! Kult!


Så lenge den forandrer fasong når den utvikler seg. Men det gjør den nok, for ellers hadde det blitt ganske teit.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Takk, Zechez. Jeg så bildene spillet ser drit kult ut, må skaffe det
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Siterer Serebii:
Pokémon Heart Gold & Soul Silver - New Information

The first pictures from this month's CoroCoro have appeared and so far have only shown one small aspect of the games. It would appear that after you beat the Elite Four Groudon, Kyogre & Rayquaza are to be available in these games. Kyogre is exclusive to Heart Gold & Groudon exclusive to Soul Silver. However, if you get them on one game, Rayquaza will appear. This scan isn't confirmed yet but it's still worth noting. We'll bring more as it comes.


Serebii frontpage

Ser ut til at vi får se to Pokémon som er nye for Silver og Gold.
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Serebii frontpage

Ser ut til at vi får se to Pokémon som er nye for Silver og Gold.


Står også på serebii at skal være mulig å treffe på Arceus hvis du har Palkia, Dialga og Giratina
:D
  • 0
Siterer Arregan:
Står også på serebii at skal være mulig å treffe på Arceus hvis du har Palkia, Dialga og Giratina


Da må jeg klare ligaen først -.-. Men klarer den sikkert i løpet av sommeren..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
http://n-club.no/fora/emner/206837/ Her er litt info, og bilder.

N-club er en u-offisiel, nintendo nettsted.
Jeg mener at ALLE nintendo fans, burde vite om n-club. forresten så er nettstedet noen måneder gammel bare. BTW
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Nintendo bør gjøre mer enn å oppdatere grafikken, ellers blir jeg irritert
Men uansett, sykt hypet for dette.
  • 0
Lurte på en ting, vil dette spillet være kompitabelt med Nintendo DS lite? For nå vurderer jeg å kjøpe en DS bare for dette spillet.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Gleder meg. Mitt første spill var Crystal, og jeg har utrolig mange gode minner fra det.
Take off every zig, for great justice
  • 0
sååååå hvem har lastet ned ROM's?
  • 0
Kommer spillet til å bli eksklusivt til DSi, ler går det ann å spille Heart og Soul på begge
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Har spilt Soul Silver i cirka 9 timer nå og jeg må bare si at jeg elsker det så langt. Spilet føles så ufattelig stort ut.
Mer info kommer på forespørsel
  • 0
Siterer Hikibi:
Har spilt Soul Silver i cirka 9 timer nå og jeg må bare si at jeg elsker det så langt. Spilet føles så ufattelig stort ut.
Mer info kommer på forespørsel


importert spillet? så vidt jeg vet er det ikke kommet i norge enda.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Noen som vet noe om hvordan de har tenkt at vi skal trene før ligaen? Ikke si at de skal gi oss den føyta igjen, jeg likte applikasjonen på Ruby/Sapphire/Emerald mye bedre. Der var det en sånn liste i bagen med alle trenerene du hadde slått og det blinket en pokeball ved de som hadde lyst på omkamp, så gikk du bare å snakka med dem.

Siterer sonic og link:
importert spillet? så vidt jeg vet er det ikke kommet i norge enda.


Det går an å spille via emulator, det kan jo hende at han gjør. Men det skal ikke snakkes om på GR. Men tror ikke han har importert det, men det går sikkert an.

Har de røpet lanseringsdatoen i Norge så langt?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Har spilt Soulsilver på japansk i cirka 27 timer så langt. Jeg elsker det!! Anbefales på det varmeste! dere bør importere med en eneste gang, så kontakt meg for bytting
  • 0
Jeg har en kompis som har importert SoulSilver fra japan og som skal kjøpe heartgold her i norge når det kommer ut Og det slippes i Norge i mars 2010 mener jeg å huske...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
allerede i mars? jaja, kan ikke vente!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!