Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon HeartGold og SoulSilver


Du passerte sikkert 1000+ timer. -.-
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Mreow, hvor kjøpte du det? Er det japansk teksting, eller engelsk?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Mreow, hvor kjøpte du det? Er det japansk teksting, eller engelsk?



Han har engelsk tekst tror jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
WoW!! I det nyeste nummeret av OfficialNintendoMagazine fikk HeartGold SoulSilver 94%!!

Nå må jeg bare skaffe meg DS
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Men husk at det er et Nintendo-magasin da..
Love will tear us apart.
  • 0
Vel det er jo en god grunn, men fortsatt det kan da ikke bli SÅ dårlig
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Nei nei, mente det ikke slik. Ser frem til spillet, jeg
Love will tear us apart.
  • 0
Jaja, skal skaffe meg DS og dette ligger på nr. 1 for spill jeg skal ha meg
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Men husk at det er et Nintendo-magasin da..



Vedder den venstre skinka mi, på at den kommer ikke til å få en mye mindre karakter, framover.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen av de selv om jeg ønsker det. det er så mangen andre spill jeg prioriterer først. så det er synd å velge dem bort
Per aspera ad astra
  • 0
  • Ine
  • Ine
Dette gleder jeg meg sykt til! Glem PSP, glem Xbox 360, Wii og PS2 - Pokémon HeartGold og DS prioriteres, uansett.
Riddle me this
  • 0
yey, har spillt på den japansk-engelskpatcha verjsonen i en god stund nå, men endelig kom den ordentlige Soul Silver versjonen i postkassa! Hei på dere, søvnløse netter!
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Siterer Spartan EXR:
yey, har spillt på den japansk-engelskpatcha verjsonen i en god stund nå, men endelig kom den ordentlige Soul Silver versjonen i postkassa! Hei på dere, søvnløse netter!


Faen xD

Me want aswell. Har ikke vært så gira på et spill, siden Pokemon Blue.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Spiller det på NO$GBA hihi
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Pokéwalkerkonseptet virker bare rart.
www.steinskog.me
  • 0
får spillet om 2 dager samt lugia figur
  • 0
Siterer Schass:
Pokéwalkerkonseptet virker bare rart.


Hvorfor det.

Gir bare et extra pluss for å bevege seg.


Føler meg litt noobete.

Har ikke spillt et pokemon spill siden blå.

Spiller Diamond nå da, men den sterkeste pokemon min er en kadabra i lvl 32.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg har allerede en Lugia figur og på fredag skal jeg få selve spillet!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Soul Silver skal jeg ha med en gang på utgivelsesdatoen
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Skal ha Heart Gold. Liker Ho-Oh best, jeg
Dessuten hadde jeg Gold fra før.

Gleder meg sinnsykt mye til i morra!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Heisann, det er noe jeg lurer på angående Nintendo-spill, og jeg besøker derfor en nintendo-tråd som ser relativt aktiv ut for tiden. Jeg har lyst på Pokemon FireRed til gameboy advance, men frykter det kan bli litt vanskelig å finne litt eldre spill for tiden. Noen av dere som vet om de fortsatt selger GBA-spill og tilbehør på f. eks. Gamestop eller andre butikker?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Gamestop, game osv.... Vet ikke om det blir solgt noe GBA spill da men.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Eller du kan laste den ned
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Har visualboyAdvance på skole-PCen, men har bare lyst til å ha noe å gjøre i påskeferien... (skal på hytta)
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Da er SS annskaffet.

Er det ett ord som forklare det som går gjennom hodet mitt nå, må det bli: "Søvnløs"
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!