Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon HeartGold og SoulSilver


For Dragonair har ikke vinger

Noen som vet hvor jeg finner en Ditto, eller en annen Pokémon som kan parre seg med Eevee, slik at jeg få små Eevee-valper =P
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
For Dragonair har ikke vinger

Noen som vet hvor jeg finner en Ditto, eller en annen Pokémon som kan parre seg med Eevee, slik at jeg få små Eevee-valper =P


I gresset utenfor daycaren (10% elns) eller i en liten gressbit ovenfor den første fossen på ruten til vei til Safari Zone. (50% elns)
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Coolio!

Noen som har noen ildtyper å bytte til meg?
Just kill him with your awesome
  • 0
Jakter på Entei og Raikou nå. Min ene Master Ball ble uheldigvis brukt på Zapdos, fordi jeg hadde dårlig strøm, ingen flere baller, hadde ikke sava på flere timer og hadde heller ikke tilgang til lader (fighta Zapdos på skolen). Waste. Så, har noen en strategi på hvordan jeg kan finne disse og hvordan jeg fanger dem, siden de stikker av etter en runde?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jakter på Entei og Raikou nå. Min ene Master Ball ble uheldigvis brukt på Zapdos, fordi jeg hadde dårlig strøm, ingen flere baller, hadde ikke sava på flere timer og hadde heller ikke tilgang til lader (fighta Zapdos på skolen). Waste. Så, har noen en strategi på hvordan jeg kan finne disse og hvordan jeg fanger dem, siden de stikker av etter en runde?


Jeg har ingen spesiell strategi, men Snorlax har et angrep som heter Block og Gengar kan lære seg Mean Look i passe høy lvl

Det er sikkert mange andre pokemon-er som kan liknende angrep.
  • 0
Mean Look strategien er god mot de fleste Pokemoner som flykter, men det hjelper ikke mot Raikou og Entei. De bruker bare Roar uansett for å unslippe. Så du må enten klare å forsegle både muligheten de har til å flykte og Roar på engang, eller så må du fange de på en ball.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ahh, fuck it. Hver gang jeg reiser til stedet de er på, stikker de av med en gang. Gidder ikke mer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
JEG VIL HA GROWLITHE!

Klarte btw ligaen på andre forsøk
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Predator:
Ahh, fuck it. Hver gang jeg reiser til stedet de er på, stikker de av med en gang. Gidder ikke mer.


Gå mellom to routes og se på kartet til de er ved deg, de bytter bare plass på kartet hver gang du går til en annen route
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Kan Smeargle lære sacred fire?
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Jeg er i Pokemon humør nå. Jeg holder på med en anmeldelse av HeartGold nå, men noe annet også. Noe...stort.

En topp 10 eller 15 liste med mine favoritt Pokemon. Av over 500 Pokemon er dette sannelig en krevende oppgave. Hva er deres favoritt? Kanskje det er noen jeg er glemt osv. Noen som må være med. Jeg tror nok jeg har førsteplassen hvertfall, men hvem det er får dere se når lista er ute
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Å velge noen favoritt Pokemoner er alltid vansklig, men her er noen sterke kanidater: Tyranitar
Lugia
Togekiss
Groudon
Rayquaza
Dragonite

Kunne også nevnt flere, men det hadde listen blitt litt i lengste laget.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg har også tenkt på å lage en liste.
Just kill him with your awesome
  • 0
Min liste er snart ferdig! Tror nok kanskje jeg poster idag= )
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gjør det noe om jeg lager en liste også? Ikke en kopi av din, men det blir muligens en topp 10 favoritter det også.
Just kill him with your awesome
  • 0
Nei, selvfølgelig ikke! Men hadde vært fett om du venta med å poste hvertfall til min er ute, så blir jeg liksom...først ute, hoho
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jada, jeg har ikke begynt å skrive ennå, men funnet hvertfall mine favoritter
Just kill him with your awesome
  • 0
Har dere funnet BG Sounds? Den gjør det mulig å høre de gamle sangene fra Gold/Silver
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Siterer super smash:
Har dere funnet BG Sounds? Den gjør det mulig å høre de gamle sangene fra Gold/Silver


Ja, du finner den i Celladon City når du har fått alle nålene (badges).
  • 0
Jeg har den, og det var prikken over i-en for min del, som gjorde at HeartGold er det beste Pokemonspillet jeg noensinne har spilt. Det å høre de gamle fengende låtene fra Gold var så fantastisk at jeg fikk en tåre i øynet. Seriøst.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvor finner man den i Celladon city da?
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Må snart laste dette ned igjen.....
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Å velge noen favoritt Pokemoner er alltid vansklig, men her er noen sterke kanidater: Tyranitar
Lugia
Togekiss
Groudon
Rayquaza
Dragonite

Kunne også nevnt flere, men det hadde listen blitt litt i lengste laget.


Det må bare ut... Togekiss er faens verk, var så genialt at Togepi ble til Togetic, men de kunne VIRKELIG spart seg Togekiss. Den er stygg og unødvendig...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Du finner den (GB sounds) i Fuchsia City mener jeg. Ikke Celladon.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!