Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon HeartGold og SoulSilver


Hvordan funker Pal park? Han fyren sier jeg gjør et eller annet galt.
Just kill him with your awesome
  • 0
Noen som vil spille med meg og lille broren min?

Meg FC: 2493 6786 1448

BRO : 2407 7805 6348
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Siterer Predator:
Du finner den (GB sounds) i Fuchsia City mener jeg. Ikke Celladon.


Jeg fikk den i Celladon.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Man får den i Celladon, i tredje etasje der man i Yellow fikk Eevee av Bill. Ført må man ha alle Kanto badges da, som jeg fikk nå nettopp!

Har spilt det i 56 timer? Noen over?
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har spillt det rundt så mye, men tror KS har spillt det i over 60timer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Min set-up:

LUGIA
Machamp
Arcanine
Dragonair
Togetic

Og en ledig spot som jeg håper kan fylles av en Pokémon jeg lvler opp fra scratch snart, har lyst på en gresstype, men hvordan får jeg Bulbasar?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer sonic og link:
Jeg har spillt det rundt så mye, men tror KS har spillt det i over 60timer.


Hehe. Jeg spillte over 60 timer uken spillet kom ut.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Noen som har klart å slå "Ash"?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Noen som har klart å slå "Ash"?

Yep, beseiret Ash relativt enkelt. Egne Pokémon på ca. 15 - 20 levler lavere enn hans egne, men tok ham på første forsøk.

Brukte disse:
Ampharos
Feraligatr
Gengar
Dragonite
Tyranitar
Pidgeot

Et team som egentlig fungerer veldig bra.
Square Enix.
  • 0
I bet!

Hvor finner man Tyranitar?

Lagt til 2010-05-01 15:54:
Eller hva nå enn pre-evolution greia heter
Just kill him with your awesome
  • 0
Hvis du vil ha Tyranitar må du først skaffe deg Larvitar som du kan finne på MT Silver i lvl 15.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hihi, utviklet til Togekiss idag

Hva kan man egentlig gjøre etter at man har fått alle 16 badges? Sliter litt med å finne på noe. Vet at man kan fange fuglene, hundene og Latios/as, men er det noe annet? Hvor er Giovanni for eksempel?
Just kill him with your awesome
  • 0
Utenom å fange de Pokemonene og trene Pokemoner er det ikke så mye du kan gjøre. Men du kan jo prøve å fylle opp så mye som mulig av Pokedexen, Ta på nytt den forbedre ligaen og slå Red.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
MGM, må slite litt for å ta ligaen nå ;)

Sjekk nye ut bloggen min om Pokemon
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg må skrape sammen de pengene jeg ikke har, å kjøpe en DS... Heart Gold er et spill jeg virkelig vil ha. *Sukk*
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Silver er best!
Just kill him with your awesome
  • 0
Vel, jeg hadde Gold da jeg var liten så da kommer jeg nok til å kjøpe Heart Gold om jeg skal kjøpe det. Men først må jeg ha en DS og jeg har ikke 1500kr...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Soraki:
Silver er best!


Silver er da ikke best! Kom med argumenter, og er de bare subjektive, har du tapt!
Love will tear us apart.
  • 0
Vet noen om et sted der jeg kan kjøpe DS billig? Jeg har sett litt rundt og på Gamestop så får en en Lite + et drittspill for 1300kr. Noen som har sett et bedre tilbud?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Silver er da ikke best! Kom med argumenter, og er de bare subjektive, har du tapt!

Selvfølgelig blir det bare min mening, det kommer helt ann på hva man føler selv. Jeg har et sterkere minne om Lugia og jeg elsket Silver så selvfølgelig valgte jeg SoulSilver. Spillene er nærmest identiske, sånn er det bare.
Just kill him with your awesome
  • 0
True, True. Blir bare feil å si til en dude at Pokemon X er bedre enn Pokemon Y når det bare er subjektivt.
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg må skrape sammen de pengene jeg ikke har, å kjøpe en DS... Heart Gold er et spill jeg virkelig vil ha. *Sukk*


Kunne ikke vært mer enig. Har lenge vurdert DS i grunn, men aldri like mye som nå. Hadde selv Gull som liten, så hvis det blir kjøp, skal jeg også ha det.
Får prøve å finne meg en jobb til sommeren da jeg helt siden i fjor har slitt med å finne nok penger til det jeg vil ha. Luksusproblem riktignok, men fortsatt et problem.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
True, True. Blir bare feil å si til en dude at Pokemon X er bedre enn Pokemon Y når det bare er subjektivt.


Jeg mener Silver er best ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg syns også Lugia er kul, og jeg har ingen bedre grunn til å kjøpe Heart Gold enn at jeg har Gold fra før av. Vet du om en butikk der jeg kan kjøpe DS billig?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nei, du må nesten bare sjekke litt rundt på nettet, evt. vurdere å kjøpe en brukt.. Det er opp til deg
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!