Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon HeartGold og SoulSilver


weheee pokémon
Per aspera ad astra
  • 0
Pokémon og Pal Park er geinalt!! (for de som ikke visste det) xp
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Helt riktig Lars. Hvordan går det med deg, restartet ikke du?
Just kill him with your awesome
  • 0
Det går bra, Lucario'en min er konge <3

Er nå på vei til Elite Four

Åssen gåre med deg?
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Har ikke spilt siden sist
Just kill him with your awesome
  • 0
Kjipt! ;p
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Har klart å ta Red nå. Sliter litt med å finne noe å gjøre på, men har brukt litt tid på å ta gym lederene på nytt igjen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gotta catch 'em all..
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Litt vanskelig å fange alle, men har fanget 106 pokemoner foreløpig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ser den..
Har 110 selv tror jeg..
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Har en del pokemoner på pearl, så kan trade over en del derfra, men tror heller jeg venter på black/white.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Heldig du <.<

Skulle ønske jeg hadde Pearl/diamond/platinum slik at jeg kunne trada over:p
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Kunne du fiksa meg Chimchar eller?
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Kan dessverre ikke det. Da må jeg begynne new game på pearl, og det gjør jeg ikke. Visst jeg skulle begynt på nytt igjen måtte jeg trade alle pokemonene over til heartgold, og det tar for lang tid. Beklager.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vet ikke om folk her vet det, men hvis man har lyst til å fange Hoenn og Sinnoh Pokemon kan man gjøre det på Onsdag og Torsdag med å ha på Pokemon music på radion mens man går igjen gress, huler osv.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ok

Kan du ikke global trade den til Pearl???
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Rundet 100 timers spilletid her om dagen!
Just kill him with your awesome
  • 0
Hm..

Er på rundt 91 timer jeg ^^, :p
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
PLUSS de 40 du hadde første gangen ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Bare nesten 80 timer for min del dessverre. Noe som er litt lavmål når det gjelder Pokemon. (Forhåpentligvis går det oppover etterhvert)
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg har littt over 70 timer Finner ikke noe å gjøre på spillet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Sora: Detaljer detaljer
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Jeg kjøpte en DS Lite og HeartGold for halvannen uke siden, og må si meg veldig fornøyd. Liker godt forbedringene, i tillegg til at mye av det gamle er bevart. Har nå kommet til ligaen (og prøvd på den en stund), og runder snart 40 spilletimer. Jeg tar meg god tid, utforsker så mye som mulig, og snakker med alle jeg møter/ser. Noen som klarte ligaen på første forsøk?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Klarte den på andre ^^

Spiller på samme måte som deg, snakket med alle og utforsket overalt

Det beste DS'en har å by på
Just kill him with your awesome
  • 0
Sterkt gjort, Soraki. Jeg vurderer å kjøpe noen flere spill til DSen min, så jeg vil gjerne høre/lese hvilke spill du setter på 2. og 3. plass hvis du mener at HeartGold/SoulSilver er det beste.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!