Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Siterer BlueDaf:
Citerer AcH Clawed:
Lavere gravitasjon = Du hopper høyere
Ser ikke helt hvordan det er feil vei!


Selvfølgelig, tenkte feil I failed


Yes u totaly failed
Per aspera ad astra
  • 0
Bungie vil ikke at jeg skal få spille MLG... Dumme nett...
  • 0
Mlg var vel heller av de bedre playlistene. Men mistet liksom litt av skjarmen fra Halo 3 følte jeg : /
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Hva slags sensitivitet spiller dere på? Jeg har virra litt rundt 3-5, og jeg har bestemt meg for å spille på 3.
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
2 <3 Skjønner ikke poenger med og spille på noe høyt. Mangen spiller på høy sens men hva er vitsen når de ikke klarer og bruke og bare spammer som faen og ikke klarer og holde i ro rundt hodet?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
2 <3 Skjønner ikke poenger med og spille på noe høyt. Mangen spiller på høy sens men hva er vitsen når de ikke klarer og bruke og bare spammer som faen og ikke klarer og holde i ro rundt hodet?


9 <3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Spiller med 5 nå, brukte 4 i Halo 3. Skrur jeg den høyere blir det rett og slett vanskeligere å treffe, med hensyn til at bloomen er så random. Jeg treffer med høyere frekvens om jeg spiller med middels sens.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Brukte 8 i Halo 3, og 9 i Reach. Klarer ikke å spille med noe lavere. Det fungerer fint i de fleste tilfeller, men hvis jeg ikke klaerer å holde hodet kaldt så går det rett i vest.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
5-6. Ikke lavere enn 5 for da løper folka fortere en man sikter

Lagt til 2010-12-12 17:35:
BTW så er de nye banene helvetes bra! Synes faktisk Reach er like moro som Halo 3 nå. Eller nesten, savner fortsatt Valhalla og Rat´s Nest
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Forresten så tror jeg at jeg begynner å vurdere 4-5 sens mer nå. Er irriterende å bli skutt i ryggen på 3. Og dette høres litt teit ut, men er det noen som gidder å "lære" meg Halo? Er forøvrig veldig dårlig til å plassere meg/tenke i det hele tatt når jeg spiller. Noen enkle tips godtas med takk. Men ikke si ting som at jeg ikke kommer på radaren når jeg huker meg ned, og at det er viktig å gå for power weapons. Er ikke sååå dårlig...

Og GT mitt er Maggali. Hvis noen gidder å legge meg til.
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Begynn å strafe uforutsigbart fram og tilbake, da blir du ikke skutt ned så fort
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Lagt til 2010-12-12 17:35:
BTW så er de nye banene helvetes bra! Synes faktisk Reach er like moro som Halo 3 nå. Eller nesten, savner fortsatt Valhalla og Rat´s Nest


Vi fikk Hemorrhage da (blood gulch) Som ikke var i Halo 3. Men baner som Sandbox eller Sandstorm(?) kunne vært med elle komme i en map pack.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Manli: Jeg er ikke den aller beste, men er ikke direkte dårlig eller. Kan sikkert spille litt med deg og se om det er noe åpenlyst du burde rette på
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Clawed: Takker ;)
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Citerer BlueDaf:
Lagt til 2010-12-12 17:35:
BTW så er de nye banene helvetes bra! Synes faktisk Reach er like moro som Halo 3 nå. Eller nesten, savner fortsatt Valhalla og Rat´s Nest


Vi fikk Hemorrhage da (blood gulch) Som ikke var i Halo 3. Men baner som Sandbox eller Sandstorm(?) kunne vært med elle komme i en map pack.

Enig der
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Manli:
Forresten så tror jeg at jeg begynner å vurdere 4-5 sens mer nå. Er irriterende å bli skutt i ryggen på 3. Og dette høres litt teit ut, men er det noen som gidder å "lære" meg Halo? Er forøvrig veldig dårlig til å plassere meg/tenke i det hele tatt når jeg spiller. Noen enkle tips godtas med takk. Men ikke si ting som at jeg ikke kommer på radaren når jeg huker meg ned, og at det er viktig å gå for power weapons. Er ikke sååå dårlig...



Og GT mitt er Maggali. Hvis noen gidder å legge meg til.


Bare å sende meg en invite når du er online. Spiller bare MLG da.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
6 stykker i og på en Falcon virka som en god ide... Helt til piloten ble snipa og alle styrta ned i avgrunnen Satt og lo litt for meg selv i lang tid etterpå.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
6 stykker i og på en Falcon virka som en god ide... Helt til piloten ble snipa og alle styrta ned i avgrunnen Satt og lo litt for meg selv i lang tid etterpå.


Haha, ja, det høres festlig ut! Men har du fiksa NAT-rating? Tullete drit, er jo ikke sånn på så mange andre spill!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
BlueDaf, du må finne igjen mikrofonen din!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer kris2ffer:
Men har du fiksa NAT-rating? Tullete drit, er jo ikke sånn på så mange andre spill!


Nei, faila( ), prøver igjen seinere. Og jo det er sånn på alle spill(også på PS3). Vi kan ikke være i party engang!

Siterer AcH Clawed:
BlueDaf, du må finne igjen mikrofonen din!


Leter for harde livet Micen er en lumsk faen
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Leter for harde livet Micen er en lumsk faen


Stealthy bastards!

Har faktisk spilt Reach de to siste dagene nå. Koser meg igjen, og har funnet ut at jeg enda kan bruke sniperen sånn passe godt. <3 + </3 + Time = <3 <3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har laga noen awezome maps i Forge, men i need some help! Hvordan lager man game mods? Altså som capture the flag osv på dem? Går aldri på costum game. Help!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg har laga noen awezome maps i Forge, men i need some help! Hvordan lager man game mods? Altså som capture the flag osv på dem? Går aldri på costum game. Help!

Når du er på foerge menyen så må du velge game mode før du starter forge sessionen og når du plaserer capturepoint, flagstand, osv så trykker du på x (tror jeg) og skifter til cature the flag eller hva enn game mode du har.
Per aspera ad astra
  • 0
Haha, det er så eid når ghosten/revenanten plutselig flyr til hælvete
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer sowns:
Citerer Parkour Gamer:
Jeg har laga noen awezome maps i Forge, men i need some help! Hvordan lager man game mods? Altså som capture the flag osv på dem? Går aldri på costum game. Help!

Når du er på foerge menyen så må du velge game mode før du starter forge sessionen og når du plaserer capturepoint, flagstand, osv så trykker du på x (tror jeg) og skifter til cature the flag eller hva enn game mode du har.


Hæ? Får det ikke til!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!