Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of war 3, hvis du kunne bestemme


Hvis jeg kunne bestemme Gears of war 3 ville jeg at den skulle gå litt tilbake til stemningen som i eneren. Sånn survival horror. Skumle og Ooh crap! øyeblikk
Mer Berserkers og nye lignende farlige skapninger.

Hva tenker dere om det?
Trying to be reasonable
  • 0
Jeg tenker litt sånn intense action(som den filmen i begynnelsen av GoW2)også det samme som du sa..
  • 0
Tja, jeg vil ha det mer som 1ern. Vet mange likte følelsen av krig i 2ern, men syns stemningen i 1ern var mye bedre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg gleder meg veldig til GoW3, det foeles som om det er en del mystik som foregaar bak scenen.
2'ern var ganske brutal foelelse messig, med Tai og Maria.
Synes begge var like bra.
  • 0
Hvis jeg fikk bestemme så hadde de besøkt en sexshop med latex klær og leketøy og sånt
  • 0
Men da er det jo bra at det ikke er opp til deg!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
hvis jeg kunne bestemme så hadde det kommet til ps3 også
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
Hvis jeg kunne bestemt hadde det ikke kommet, lukter melk lang vei.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Hvis jeg kunne bestemt hadde det ikke kommet, lukter melk lang vei.

Melking? Hvis du har sett slutten så ber den om en oppfølger!
Cliff sa at de skulle lage en trilogi eller mer.
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Soraki:
Hvis jeg kunne bestemt hadde det ikke kommet, lukter melk lang vei.


Eh, hvis man skal si det på den måten er jo alle spillserier med flere enn 3 spill melk da?

Final Fantasy
Ratchet & Clank
Killzone
Halo
Fight Night Round
Dragon Ball
FIFA
PES
Zelda
Mario
Donkey Kong

osv

Om det begynner å komme strategispill, spill med undertitler o.l kan du kalle det melking, men din post minner om fanboyuttalelser. Om du mener Gears of war er melk, er så godt som alle andre spillserier det også. Og det er heller ikke noe i veien med kvaliteten på spillene. De har vel begge over 90 på metacritics så vidt jeg kan huske. Og slutten på nr 2 ber jo om en oppfølger. Ser ikke helt poenget i innlegget ditt og går derfor ut i fra at det er fanboyen i deg som snakker?

Edit: Fjernet noen frekke ord
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Jeg vil ha en onlinefunksjon som gir deg en match i et normalt tempo og som ikke har overdrevet med lag.

Jeg vil vite mer om Adam Fenix. Hadde vært utrolig kult med flashbacks fra barndommen når moren hans forsvant ned i undergrunnen. Eller når de kjempet ved Aspho Fields. Jeg vil også vite mer om skapningene de fant ved den gamle COG outposten i "Dirty little secret".

Jeg vil ha følelsen av Gow 2, men jeg vil ikke være under bakken. Jeg elsket kampene i Landown og Jacinto. Jeg vil også ha flere medsoldater og fiender i kampen, de får virkelig opp stemningen. Det virker ikke som en ekte krig når du møter en fem seks stykker, går 20 meter, møter en fem seks stykker, går 20 meter, osv.

Jeg vil ha flere bølger i Horde, og hvor det ikke er det samme fiendemønsteret hver tiende bølge. Gjerne noen berserkere og.
  • 0
Siterer Majesty:
og går derfor ut i fra at det er fanboyen i deg som snakker?

xD
Just kill him with your awesome
  • 0
Var det svaret ditt på min post? To smileyer?
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Case closed ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Singleplayer-wise, synes jeg at GeoW burde holde seg til det pompøse. Stemning og greier er ikke helt deres sterkeste kort, så min mening er at de burde fyre på med større kamper, digre bosser, bedre grafikk, og andre dumme ting. Kler serien ganske godt. Vil jeg spille noe skikkelig intellektuelt, vil det alltid finnes bedre alternativer enn et TPS med Marcus Fenix i hovedrollen. Det betyr jo selvsagt ikke at de ikke bør skrive en skikkelig historie, da. De forsøkte jo på det i toeren, selv om det kjærlighets-subplottet virket ganske lame og bare "slengt på". Hadde heller ikke gjort noe om de fant på noe nytt og spennede, som gjorde hele spillsystemet annerledes. Du vet, som coversystemet i det første spillet. Trist nok, vil jeg tro at dette er litt mye forlangt, om man skal dømme etter hva slags "forbedring" toeren var i forhold til eneren. Blir nok sikkert noe nytt, halvfancy, da, som muligheten til å bruke fiender som skjold i toeren. Ikke at det er noe særlig å skryte av, egentlig.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Soraki:
Case closed ^^


Nei, egentlig ikke. Du ga meg egentlig et særdeles dårlig svar på posten min.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Krigs følelsen fra GoW2 vil jeg ha
  • 0
Smak og behag. Syns nesten det ble for episk i Gears 2. Feks, hvis man leser en bok, så stiger spenningskurven illøpet av boken, men i Gears 2 så syns jeg det var en stor mengde action hele tiden. Det gjorde at ting ikke overrasket på samme måte og jeg syns det ble litt slitsomt, det var jo ingen pauser.

Dessuten hadde Gears 1 et annet preg, det var ikke full krig og ting gikk litt roligere for seg. Jeg sier ikke at storyen var bedre for det var den ikke, men som sagt så ble det nesten for episk i 2ern (om man kan forstå).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer ruffymd:
Krigs følelsen fra GoW2 vil jeg ha

Mhm men også horror mikset inn
Trying to be reasonable
  • 0
Gi meg et nytt online system som ikke gir overdreven hostpower til tider, så blir jeg fornøyd.
Jeg sparker rompe
  • 0
Bare det kommer er jeg fornøyd...de finner sikkert på noe nytt
Mess with the best. Die like the rest.
  • 0
Likte følelsen i 1'ern bedre jeg også. Som dere andre sier vil også jeg ha litt mere horror.
  • 0
Siterer Soraki:
Case closed ^^


Soraki, the argument king.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Den ene tingen jeg har på ønskelisten mht Gears 3 er muligheten til å spille igjennom spillet med 4 player co-op! Resten tipper jeg de tar seg godt av.
  • 0
Siterer kellmanX:
Den ene tingen jeg har på ønskelisten mht Gears 3 er muligheten til å spille igjennom spillet med 4 player co-op! Resten tipper jeg de tar seg godt av.


Hvis de lager spillet sånn at 4 spillere fungerer bra, så er jeg med
Trying to be reasonable
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!