Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of war 3, hvis du kunne bestemme


Håper de går tilbake til dynamikken fra ener'n når det gjelder online matches... Der var det gøy å spille, fordi det handlet ikke om å gjemme seg bak en kasse og vente på at noen skulle gå forbi. Der handlet det om å være kjapp i reaksjonene, holde seg unna hagleskudda til motstanderen, og løpe G2 synes jeg er drittkjedelig online, dels pga stopping power, som gjør at man får et taktisk element som for min del ikke trigger adrenalinpumpa... Og dels fordi jeg synes det er tregt, laggy, og har enormt mye mer urettferdig host system. I G1 hadde en person syke host powers, i G2 er det stort sett hele laget som drar nytte av det...
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Håper de lager 4-player splitscreen og i tilleg over live så klart, for ikke alle de jeg skjenner får lov til å kjøpe GoW 3.
En av de tingene som irriterer meg, alldri 4 player splitscreen campaign i omtrent alle slags spill som er ute nå, tipper jeg.
  • 0
en mix av enern og toern hadde vert digg
Per aspera ad astra
  • 0
Som noen nevnte i en tidligere post(pardon me, gidder ikke gå tilbake og sitere), hadde det vært dritkult med et lite innblikk i hva som skjedde på Aspho Fields, men er vel ikke bare jeg som lukter den historien i en eventuell oppfølger/videreføring av franchisen?
Post proelia praemia bitches!
  • 0
I camaignen kan de i alle fall fjerne de barnespill elementene som å sage de arteriene i marken og sagduellene med Skorge. Slike ting er helt meningsløst, alt for enkelt og hører hjemme i spill som Harry Potter. Hvis de først skal ha oppgaveløsning kan det være noen skikkelige hjernenøtter. Det er gøy! Ellers vil jeg ha mer realistiske campaignmiljøer og friere multiplayergameplay. Det vil si at det ikke skal være delay fra når du hopper til du kan slå/skyte og at en ikke henger seg opp i dekning etc. Slike detaljer..
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Dette vil je ha i «Gears of War 3»:

* Lengre enspillerdel.
* Mange co-op/samarbeids muligheter, inkludert 4-spillere på en skjerm (men det er i-grunn bekreftet allerede).
* Litt bedre historie enn i de 2 andre spillene.
* Horde- modusen SKAL være tilbake, pluss med enda flere brett.
* Banen Pavillion fra «Gears of War 2» skal være i «Gears of War 3».
* Bedre matchmaking og flere moduser.
* Mer polert, 1ern og 2ern hadde en del bugs og var ikke så polert om man ser nøye.
* Flere kjøretøy, og litt bedre AI.
* Ikke samme achievements som «Gears of War 2» hadde. Kun vanlige achievements, atlså ikke "Kill 15/30 Locusts".
  • 0
Hadde jeg fått bestemt, så skulle pinade jeg ha hatt et tog påmontert rifra istedet for den motorsaga på våpnet

Men tilbake til saken, det hadde vært litt interessant om det hadde vært flere muligheter innnenfor coop (f.eks. back to back, hjelpe hverandre opp over hindre osv, noe åla Army of Two) Om dette har vært en bra eller dårlig ting for denne sjangeren er et helt annet spørsmål.. :p
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Siterer Furon:
Citerer kellmanX en ene tingen jeg har på ønskelisten mht Gears 3 er muligheten til å spille igjennom spillet med 4 player co-op! Resten tipper jeg de tar seg godt av.

Hvis de lager spillet sånn at 4 spillere fungerer bra, så er jeg med


de har alt sakt det !!
www.spillnytt.net
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!