Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fable 3 ~ Offisiell tråd ~


Haha xD håper egentlig ikke jeg. Vil helst ha barn med bare 1 kvinne, ikke 2
  • 0
Siterer DoGRoG:
Når kommer det egentlig? Har hørt at det er November men er ikke helt sikker.


Tror det kommer ved viters tider... Er ikke helt sikker. Kanksje til høsten, men men
Carpe Noctem
  • 0
Håper virkelig det kommer så tidlig som mulig, helst i høst.
  • 0
Siterer DoGRoG:
1 kvinne, ikke 2


Hvem har sagt noe om 2 kvinner!?
Decyfered!
  • 0
Du er en gris, Faunvik xD
  • 0
Jeg tulla selvfølgelig!

Håper at du kan gjøre det på co-op å!
Decyfered!
  • 0
Tror faktisk det går, men vet i alle fall at det går med andre venner over Live eller noe
  • 0
Siterer DoGRoG:
Tror faktisk det går, men vet i alle fall at det går med andre venner over Live eller noe


Noen ganger ønsker jeg at jeg hadde Xbox 360...

Men dette er definitivt ikke en av de gangene!
Decyfered!
  • 0
Hahahahah, dere er syke
Carpe Noctem
  • 0
Faunvik: Det kommer til PC, da. Og jeg vurderer å kjøpe det til 360. Just to see you Tigerboy <3
  • 0
Skal ha det til xbox uansett. Liker Fable på konsol og ikke pc
Carpe Noctem
  • 0
Arawos: Enig. Og vil uansett at jeg skal styre sønnen/datteren til min awesome Fable II karakter
  • 0
Siterer DoGRoG:
Arawos: Enig. Og vil uansett at jeg skal styre sønnen/datteren til min awesome Fable II karakter


Veldig enig! Elsket min voksne versjon av meg med grønne øyne og smålangt, blondt hår og litt skjegg. Kronen på hodet var toppen syns jeg
Carpe Noctem
  • 0
Mens vi snakker om fabel 3, Venligst trekk et par skritt tilbake mens jeg skamløst promoterer meg selv.

Jeg har satt meg ned med den nye e3 traileren til fabel, for dereter og snekre sammen en liten video analyse, som dere kan finne her: http://www.gamereactor.no/blog/Pute+Monsteret/24530/#678704

håper den faller i smak
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Siterer Arawos:
Hahahahah, dere er syke

Arawos, jeg tror ikke jeg kan si meg mer enig
Per aspera ad astra
  • 0
F A B L E <3
www.spillnytt.net
  • 0
Håper de introduserer rustninger igjen, som i Fable I. I Fable II er det vel bare èn rustning, og det får du igjennom en DLC. (Du har jo selfølgelig også den Hollow-man suit)
  • 0
Chasem outfitt var også slags rustning men den var også DLC.
Per aspera ad astra
  • 0
Oja, den har jeg ikke fått
  • 0
Den er på knothole island. I the box of secrets shop
Per aspera ad astra
  • 0
Eg vet. Goghle er bestevennen min!
  • 0
men sånn homse ekteskap, vet noen om man adopterer barn da ?
Zenbyu
  • 0
Haha, jeg vet i alle fall ikke

Lagt til 2010-09-07 19:04:
Noen på GameSpot sa;
'Yeh its pretty easy just get your wife husband, then get a 2nd controller (or live friend) then make sure they are a diffrent sex than your patner.

So if you are a girl and have a wife you would have a male henchman then make love to your wife and you will get a baby.(well you might not you dont always get one same precentage if you were actullay a guy).

I guess your henchman helped.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Soth
Kan man designe sine egene vakter? For da ska jeg ha syyyyyyykt sexy dame vakter med sexy rustning
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!