Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo Reach beta?


Siterer AcH Clawed:
Eller Phantoms og Pelicans?
Det blir spennende!
Men jeg er glad for at de har valgt å legge inn spirits igjen og få søkelys på Phantomene. De har jo også lagt ut info om at det skal bli et ordentlig stealth system i spillet, så man får jo bare tenke seg til hvordan enkelte baner kan bli!

Snike seg oppå en Elite med kniv i hånda ser badass ut da
Trying to be reasonable
  • 0
Amen
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
enig der furon og i samme slengen får vi kansje håpe på en stealth mission som i cod (all ghillied up)
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
enig der furon og i samme slengen får vi kansje håpe på en stealth mission som i cod (all ghillied up)

I second that
Trying to be reasonable
  • 0
Third!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Wow! Future ghillies!!!! *frysninger*
Decyfered!
  • 0
haha lol det hadde vert kult
Per aspera ad astra
  • 0
Kan faktisk se det for meg. *frysninger*... Epic.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
hehe
Per aspera ad astra
  • 0
Håper det blir co-op i demoen. Kanskje vi i gamereactor kunne døgnet demoen(lol)
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Betaen til Reach vil være en multiplayer demo altså ingen campaign/co-op mode.
Den vil være tilgjengelig våren 2010, det vil si at den kommer enten i Mars, April eller Mai.
Hvis folk er interisert på oftere oppdateringer anngående Halo Reach så foreslår jeg at folk tar turen innom http://halonorge.org/site/
HaloNorge tilbyr hyppige oppdateringer anngående Halo og er for det norske Halo miljøet
  • 0
håper at det blir mulig å fly pelicans der
begyner og bli lei av å måtte modde dem in hele tiden
men det er jo så sykt gøy å fly dem!!
  • 0
Siterer Nathan Hale:
håper at det blir mulig å fly pelicans der
begyner og bli lei av å måtte modde dem in hele tiden
men det er jo så sykt gøy å fly dem!!


Believe me, you're not the only one.
Borstett fra at jeg ikke modder
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er det 3. mars eller 3. mai at betaen kommer?
  • 0
3. mai
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
3. Mai
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
ja 3 Mai uheldigvis
Per aspera ad astra
  • 0
Enig. 3. Mai er midt i russetiden. Heldigvis er det en mandag, og ikke en fredag, hvis ikke hadde jeg ikke hatt sjangs til å få spilt betaen når den kommer ut.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Gammel video -.-
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
et ord.... old
Per aspera ad astra
  • 0
når på dagen kommer betaen??


need 2 know.
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
5 timer og 9 minutter ca
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
nikker123: Sikker på at den kommer i seks-tiden?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Ifølge en rekke kilder (i tillegg til Bungies twitter) vil betaen åpnes i Norge mellom 17.00-20.000
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!