Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

SSX!


Heisan.

Dette er da SSX tråden til GR. Jeg fant ut at det ikke var en sån tråd på GR. Så jeg tenkte at det var på tide å få en hit. Så her er den.

Her kan vi snakke om de forskjellige SSx spillene. Det finnes 5 ssx spill totalt.

SSX

SSX: Tricky

SSX3

SSX: On Tour

og til slutt SSX: Blur til Wii

Nå har ikke jeg spilt alle disse spillene.. Har prøvd noen men ikke alle...

Det SSX spillet som jeg har spilt mest er nok On Tour. Det er det artigste og beste smowboard spillet som jeg noen gang har spilt.

Personlig rekord på OT er: 6,3mill.. Da kjørte jeg ned hele fjellet tok meg 25min. Jeg hadde en kombo på 2 mill og resten var på 500tusen.

Hva med dere? Hvilket SSX spill er deres favoritt? Og hva er din største score på On Tour?

EDIT*

Her kan vi også snakke om forhåpninger til et nytt SSX. Hvis det kommer da
  • 0
Det er lenge siden jeg har prøvd SSX nå. Men jeg har On Tour, og har prøvd 3 og Tricky. On Tour er best ofc.
Det er morsomt å kjøre nedover de lange bakkene. Foretrekker Twin-tip framfor brett tho.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det beste SSX spillet av de jeg har spilt mener jeg er SSX 3. Spilte også SSX: On Tour, men likte det ikke noe særlig. SSX 3 var mye morsommere å spille, og følte at det var bedre på det meste. Likte mye bedre tegneseriegrafikken, var mye mer underholdende, kulere triks osv.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer Strategist:
Det er lenge siden jeg har prøvd SSX nå. Men jeg har On Tour, og har prøvd 3 og Tricky. On Tour er best ofc.
Det er morsomt å kjøre nedover de lange bakkene. Foretrekker Twin-tip framfor brett tho.


Jeg syns brett er best. Jeg spilte ssx 3 først. Så det ble en alt for rar overgang fra Brett til ski. Kjører Twin-Tipp i virkligheten da

Siterer pernell:
Det beste SSX spillet av de jeg har spilt mener jeg er SSX 3. Spilte også SSX: On Tour, men likte det ikke noe særlig. SSX 3 var mye morsommere å spille, og følte at det var bedre på alt. Likte mye bedre tegneseriegrafikken, var mye mer underholdende, kulere triks.


JEg syns også at SSX 3 var bedere en SSX OT. Men så. Etter en stund begynte jeg å like SSX OT mye bedere. Nå spiller jeg ikke SSX3 lengere. Syns at SSX OT har mye fetere Trix, Bedere underholdning og mye bedere grafikk en SS3.
  • 0
Har bare spilt SSX 3 på Xbox (Den originale, ikke 360) og SSX on Tour på Gamecube.
Det begynner å bli et par år siden nå, og jeg husker ikke rekordene mine i det hele tatt.

Men jeg husker klart å tydelig at jeg syntes SSX 3 var langt bedre enn On Tour.

Er det forresten blitt snakket om et nytt SSX til Xbox 360/PS 3 i den nærmeste fremtid?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Er det forresten blitt snakket om et nytt SSX til Xbox 360/PS 3 i den nærmeste fremtid?


Ja det var en nyhet her på GR for ikke så alt for lenge siden. Der sa de at et SSX spill i nær framtd ikke er umulig.

Men jeg tror at vi må vente enda en stund til at det kommer et nytt spill

http://www.gamereactor.no/nyheter/118654/EA%3A+Nytt+SSX+ik
ke+umulig/
  • 0
Hva!?! SSX 3 og OT var jo kjeeeedelige sammenliknet med den deilige arkadefølelsen man fikk i Tricky! Tror det er det "alternative" sportsspillet jeg har brukt mest tid på noensinne. Det passet meg nok best pga tilgjengeligheten - etter en time kunne jeg ha det like gøy i multiplayer som kompisene som hadde spilt det utrolig mye mer enn meg. Om jeg ikke greide å slå dem i trick attack hadde jeg jo alltids de sinnsykt kule übertricksene å trøye meg med Og race selvfølgelig det er jo relativt enkelt å komme inn i
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Spillte mye SSX 3 på PS2'n, husker jeg... Digg spill. Har On Tour og eneren også, On Tour var bra, men ikke bedre enn 3, og eneren har jeg ikke prøvd enda

Nytt SSX, med lange bakker og ordentlig fysikk, hadde vært digg!
Knurr...
  • 0
SSX 3 Er min favoritt spiller det fortsatt!
"Doh!"
  • 0
Siterer hansibanzi:
Hva!?! SSX 3 og OT var jo kjeeeedelige sammenliknet med den deilige arkadefølelsen man fikk i Tricky! Tror det er det "alternative" sportsspillet jeg har brukt mest tid på noensinne. Det passet meg nok best pga tilgjengeligheten - etter en time kunne jeg ha det like gøy i multiplayer som kompisene som hadde spilt det utrolig mye mer enn meg. Om jeg ikke greide å slå dem i trick attack hadde jeg jo alltids de sinnsykt kule übertricksene å trøye meg med Og race selvfølgelig det er jo relativt enkelt å komme inn i


Njaaa.. Spilte Tricky et par ganger men syns det ikke var noe bedere en OT.

Übertrix er altid artig. Litt synd at de kaller det for Monster Trix i OT da

Racing i SSX syns ikke jeg er noe bra.. JEg liker å trixe jeg
  • 0
Jeg hadde SSX: On Tour til PS2, men byttet det for mange måneder siden. SSX 3 har jeg enda, og er det første spillet jeg fikk til Playstation 2. Husker godt at det var et veldig underholdende spill, og hadde mange events og überkule triks!

On Tour var bra det og, men følte at SSX 3 ga meg mer. Triksesystemet er bedre i SSX 3. Kunne godt ønsket meg et nytt SSX til Playstation 3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!