Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Noen gode RPG spill?


Hei, lurte på om noen har ett bra tips til ett RPG spill? må være til 360 eller PS3
Og oblivion og fallout, blæh nei takk, liker veldig godt FF serien og Lost odyssey, så er det noen som kanskje likner litt på de?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
hmm... er ikke så mange RPGer til de konsolene som jeg kommer på i farten, men blue dragon kan være verdt å ta en titt på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dragon Age. Beste rollespillet som er gitt ut i år.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Mass Effect kan vel nesten kalles RPG.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Ja Blue Dragon er verdt hver krone.
Det virker kanskje i overkant barnslig, men det er topp underholdning.
  • 0
hmm får kanskje sjekke blue dragon.. har mass effect heljar, liker det ikke egentligt.. =/ liker mer fantasy rpg xD
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
tales of vesperia, eternal sonata og blue dragon anbefales^^ også infinite undiscovery hvis du vil.

hmm...tenk hvis de hadde greid å lage et BRA supernatural action rpg winchest! O_o *nææh..må la meg dagdrømme da*
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
tales of vesperia, hvordan kunne jeg glemme det?

tales of vesperia er definitivt det beste RPG på xbox-360, faktisk er det etter min menning det beste xbox 360-spillet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Infinte Undiscovery anbefaler jeg på det sterkeste !

Men det er jo ett nytt JRPG til Xbox360 nå å da, Magna Carta 2.
Har ikke testet det ut enda men ser interresant ut.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Hmm har sett på infinite undiscovery før.. virker intressant, ser og at mange sier tales of vesperia, men slo det litt fra meg da eg så hvilken type grafikk det var, men kanskje deter bra alikevell da

Siterer gnomely:
hmm...tenk hvis de hadde greid å lage et BRA supernatural action rpg winchest! O_o *nææh..må la meg dagdrømme da*

Haha, ja vi kan vel altids drømme... hadde hvertfall eg kjøpt

Lagt til 2009-11-19 11:39:
Hmm, magna carta 2 så jo veldig bra ut da.. noen som vet om du må spille 1ern først?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Nei jeg tror ikke man må spille eneren først
Siden 2eren har sin egen historie ;)
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Hmm okei, det så jo utrolig kult ut, men får skikkelig dårlige anmeldelser overalt
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Dragon age kanskje...
Ville foretrukket Oblivion jeg da...
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
Hadde gått for Fable 2, tror jeg, dersom jeg hadde hatt en 360
Knurr...
  • 0
Wincehester:

Infinite undiscovery fikk heller ikke så bra
Men jeg synes spillet er over bra
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Hadde gått for Fable 2, tror jeg, dersom jeg hadde hatt en 360


Jeg kan love deg, kjøper du det spillet, får du noen av dem beste RPG'ene noengang gitt ut !

Spillet blir du veldig sjeldent lei av, isåfall ikke mer en noen uker, max !
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Fable 2 er bra ja
Men blir ganske FORT runna!
Jeg runna det på 12-15 timer eller noe ..
ikke så langt for ett RPG spill, men underholdende spill fra start til slutt, det burde bli kjøpt av alle som har Xbox 360 og liker RPG selsvsagt da hehe
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
hmm..synd hvis du ikke liker anime grafikk tales of vesperia er veldig bra..

men ellers kan du jo prøve fable 2?..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Dragon Age, Fable II og Oblivion er noen gode valg
  • 0
Tror nok det blir Dragon Age kanskje, eller fable 2.. eller magna carta 2. arghh decisions xD
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Har hørt at Dragon age har veldig kjedlig kamp-system ( noe liknende WoW) og at kameraet er helt elendig på xbox, så jeg ville passet meg litt hvis det er noen ting som er veldig viktig for deg;)

Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd det selv, men jeg kjenner endel folk som har det og som har fortalt dette til meg.

Selv har jeg jo Fable 2 og det er ett godt kjøp det
  • 0
hmm..må si meg veldig uenig (på en høflig måte)
at kampsystemet er det samme som wow??
hmm..nærmere oblivion
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
OK...
Jeg har som sagt ikke prøvd det selv, så jeg vet jo egentlig ikke

Bra du retter meg da, hvis jeg har driti meg totalt ut

Husker egentlig ikke hvordan kamp-systemet i oblivion er jeg. Er så lenge siden jeg spilte det...
  • 0
Tales of Vespira skal vist nok være bra.

Noen som vet om noen brae RPG spill til Wii?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!