Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Red Dead Redemption

Red Dead Redemption er oppfølgeren til Red Dead Revolver fra 2004. Spillet er utviklet av Rockstar San Diego og kommer i butikkhyllene 30. April 2010 til Xbox 360 og PS3. Det er et western-spill i GTA stil hvor man spiller som det kriminelle råskinnet John Marston.

Har ikke så mye å si om spillet, jeg ble bare plutselig veldig spent på det etter å ha sett denne fantastiske videoen: Gameplay Series: Introduction HD

Det ser bare helt utrolig rått ut, ri rundt i vesten og være råbarsk dagen lang! Dette spillet kommer jeg følge tett frem til det kommer ut til neste år.

Her er forresten en sniktitt GR skrev om spillet: Red Dead Redemption Artikkel

Så her er det bare å diskutere om alt som har med spillet å gjøre. Syns dere spillet ser bra ut?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Dette er definitivt en av lyspunktene neste år!

Her er en interressant og nydelig trailer fra spillet som er rimelig ny(Den heter Red Dead Redemption Gameplay Series: Introduction HD):

http://www.gametrailers.com/video/gameplay-series-red-dead/599
78


En ting jeg la merke til var den nydelige grafikken in-game.
Bare en ting jeg lurer på! Hvordan får man sånn at linken kan ha navn istedenfor å hete som den gjør nå?
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Jeg gleder meg veldig til detta. Digget GTA IV, det eneste minuset var den litt kjipe bysettingen. Så Cowboy-GTA blir nais!

Forvent å se meg online dagen det kommer ut
Knurr...
  • 0
Dette er nok et spill jeg skal ha. Dette ser mye bedre ut enn Call of Juarez: Bound in blood også.

Liker godt western spill, men CoJ ble jeg veldig skuffet over.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Dette er et av spillene jeg ser mest fram til for tiden. Jeg ble aldri særlig imponert av eneren, men dette ser lovende ut.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Ettersom spillet snart kommer ut, prøver jeg å sette i gang denne tråden igjen slik at vi har et sted å diskutere spillet. Hvis noen kan henvise meg til en annen og litt mer aktiv tråd, gjør gjerne det. Fikk først opp øynene for dette denne uka, men er nesten overbevist om at det kommer til å bli utrolig bra. Noen flere som skal ha det?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jo mer jeg ser av dette spillet, jo bedre blir det. Jeg MÅ ha det.
Mother! Time to GO!
  • 0
True that. Jeg regner med du (samt alle andre) har fått med dere at alt man gjør i spillet vil påvirke byer, rykte etc., men jeg lurer på om man f. eks. kan angre etter å ha skutt smeden eller våpenselgeren i en by. Eller om det evt. kommer en ny till etterhvert. Hadde vært kjipt om man hadde gjort noe dumt som vil gjøre hele spillet vanskeligere eller kjedeligere uten mulighet til å rette det opp igjen...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Multiplayer greiene så litt tøffere ut enn jeg trodde.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Når er det spillet kommer ut egentlig. Har sett forskjellige datoer, bl. a. 20. mai og 3. mai. Noen som er sikre?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Når er det spillet kommer ut egentlig. Har sett forskjellige datoer, bl. a. 20. mai og 3. mai. Noen som er sikre?


21. Mai er bekreftet lanseringsdato for Red Dead Redemption i Europa Dette er ett av de spillene jeg har gledet meg spesielt til iår. Stor åpen verden i ekte western stil. Blei svært positivt overrasket over multiplayerdelen, at Rockstar har valgt og ta med åpen-verden konseptet inn i flerspiller med free-roam, er rett og slett helt genialt. Dette fungerer da som lobbyen, der man fritt kan ri rundt og møte på andre spillere og angripe de. Man kan danne en gruppe på opp til 8 stk, hvor man kan enten kjøre sitt eget løp eller sammen med gruppa, hvor man kan bekjempe enten de kriminelle, loven eller rett og slett dra ut på jakt sammen. Selvsagt vil man kunne spille mer tradisjonelle moduser som deathmatch til enhver tid. Blir spennende å se om det innfrir. Uansett ser det unektelig lovende ut!
  • 0
Dette blir definitivt åres beste spill! dere må jo tross alt tenke på historien før dere går over til multiplayer da Har forhåndsbestilt Limitid edition på platekompaniet
  • 0
Ha! Gleder meg til å game dette! Men hva er det? Ikke til PC. Faan, ikkeno' gaming på go'gutten
  • 0
Takk for informativt innlegg, Aiden. Vil det komme en demo til spillet?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Takk for informativt innlegg, Aiden. Vil det komme en demo til spillet?


Har dessverre ikke hørt noe om en demo. Og jeg vil tro at hvis det hadde vært planer om en, ville Rockstar annonsert dette for en stund siden, sammen med en dato for demoen. Så det toget tror jeg har gått gitt
  • 0
Bestilte det fra platekompaniet i går
  • 0
Rart at ingen har gjort det før... Free-roam multiplayer that is...
Decyfered!
  • 0
Sad face. For demo that is. Men den som venter på noe godt venter vanligvis ikke forgjeves, og da beholder vi vel forventningene og tankene om hvordan det kommer til å bli helt frem til release...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Faunvik:
Rart at ingen har gjort det før... Free-roam multiplayer that is...


GTA IV?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Faunvik:
Rart at ingen har gjort det før... Free-roam multiplayer that is...


Hahaha lite gjennomtenkt x)
GTA IV, GTA SA, WOW osvosvosv
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Tror dette spillet kommer til å eie potetball. I hvertfall på multiplayer. Tenk hvor awesome det er å dra på group hunting da xD
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer Faunvik:
Rart at ingen har gjort det før... Free-roam multiplayer that is...


Hahaha lite gjennomtenkt x)
GTA IV, GTA SA, WOW osvosvosv


WOW er jo ett MMORPG da, så man kan ikke akkurat si at det er free roam multiplayer.. men det er jo på en måte det
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer ROJ123:
Tror dette spillet kommer til å eie potetball. I hvertfall på multiplayer. Tenk hvor awesome det er å dra på group hunting da xD


Bare synd det ikke er så mange på vennelista mi som skal ha det, og da blir det vel til at jeg roamer med noen random folk, med mindre det er mange herfra som skal ha det på 360(?).
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Danne klan anyone ? tenker evt. på PS3
  • 0
Siterer Petrol:
Citerer ROJ123:
Tror dette spillet kommer til å eie potetball. I hvertfall på multiplayer. Tenk hvor awesome det er å dra på group hunting da xD


Bare synd det ikke er så mange på vennelista mi som skal ha det, og da blir det vel til at jeg roamer med noen random folk, med mindre det er mange herfra som skal ha det på 360(?).


PS3 her..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!