Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Siterer ROJ123:
Citerer Zyrocz:Tror jeg holder meg unna denne tråden en stund, har et annet spill som har fått en del 10/10 i det siste

Tror ikke det kan måle seg med RDR


Hva er DET?
Carpe Noctem
  • 0
Arawos: Du f[r soundtracket i digitalversion. linken er p[ flyern med koden paa, helt nederst


BTW. MITTT profilbilde!!

Lagt til 2010-05-22 23:11:
Forresten er det bare Repeater carbine og cattleman revolver som kan vaere gull
Mother! Time to GO!
  • 0
Siterer ROJ123:
Citerer Zyrocz:Tror jeg holder meg unna denne tråden en stund, har et annet spill som har fått en del 10/10 i det siste

Tror ikke det kan måle seg med RDR


Vel, la oss bare si at det ligger over RDR på gamerankings
  • 0
Siterer Snapple:
Arawos: Du f[r soundtracket i digitalversion. linken er p[ flyern med koden paa, helt nederst


BTW. MITTT profilbilde!!

Lagt til 2010-05-22 23:11:
Forresten er det bare Repeater carbine og cattleman revolver som kan vaere gull


ØY! Det bildet fant jeg, O' store Arawos


Ja og nei, til det nederste. I multiplayeren kan man få alle i gull, men de man får er de eneste i singelplayeren som er gull
Carpe Noctem
  • 0
SMG2? Meh. Morsomt at SMG og SMG2 er rett ved siden av hverandre.. men golden guns vet noen ?
Mother! Time to GO!
  • 0
  • Play
  • Play
Hvordan fungerer onlinen? E det bare maks 16 som kan være online på en server? Med tanke på kor stor verdenen e (antar at den e stor, etter hva eg har sett på videoer), og man kan bevege seg i hele denne, så burde det kanskje kunne vært flere enn det?
  • 0
Siterer Play:
Hvordan fungerer onlinen? E det bare maks 16 som kan være online på en server? Med tanke på kor stor verdenen e (antar at den e stor, etter hva eg har sett på videoer), og man kan bevege seg i hele denne, så burde det kanskje kunne vært flere enn det?


Er litt usikker egentlig... Tror det er 16. Man kan bevege seg i hele verdenen, men butikkene er erstattet med transport/sykler som man kan fasttravel'e med og litt andre ting.
Carpe Noctem
  • 0
Vi kan bare si at jeg har en av de største titlene innen for en konsoll "x" puttet inn i konsoll "x" og det er ikke bare et plaster, men en bandasje på såret posten ga meg med å ikke levere RDR
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dumt spørsmål.. Hvordan bruker man dead eye?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Du river ut øyet på en person du har drept.
  • 0
Hvor mange outfits har dere? Jeg har Elegant, Deadly Assasin, Poncho og western duster(og Vanlige selvsgt)
Mother! Time to GO!
  • 0
Jeg fikk en ps3 kode i xbox 360 LE WTF?
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Tydelig at dette helt klart er et bra spill. Skal selvsagt kjøpe det, prøvde å finne det både i går og i dag uten hell. Blir vel på mandag, da. Lurer på om noen kan si meg noe dårlig med spillet? Og er det bedre på PS3 eller Xbox? Blir vel til at jeg kjøper det på playstation; har ikke giddet å mekke til internett på tresekstien.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Bare for å klare opp i noe angående de forskjellige levlene innen Dead Eye, vil jeg i dette avsnittet av kommentaren beskrive så detaljert som mulig hva forskjellene er. Dersom du ønsker å finne ut dette selv, bør du med andre ord hoppe over dette. For å begynne med level 1, så er dette en ren "slow-motion"-egenskap, hvor man sikter og skyter som vanlig, bare man hører kraftigere hjertedunk (noe som går igjen i alle nivåene) og alt rundt deg går veldig sakte. I level 2 blir alt du sikter på (eller nærmere bestemt alt av dyr, mennesker og andre viktige ting) mens du har aktivert Dead Eye, markert med et kryss. Trykk på skyteknappen før den røde måleren ved siden av mini-kartet er tom (denne viser i enhver situasjon hvor mye Dead Eye man har igjen, og måleren vil fylles opp gradvis med tiden, men enda kjappere dersom du dreper noen, eller enda mer effektivt: treffer folk i hodet) og du vil treffe alt du har markert. Nivå 3 er en slags blanding av de to forrige: i bunn og grunn fungerer den som sakte film, men man har i tillegg muligheten for å markere mål med samme type kryss som man hadde fra nivå 2, bare her plasseres de manuelt. Egentlig et unødvendig langt avsnitt om noe relativt enkelt, men da bør det hvertfall være klart for de som lurer.

Nådde den høyeste æreslevelen i dag, eller for å si det på en annen måte: Jeg er en æreshelt! Det sier vel sitt om hvordan jeg velger å spille. Har kun gjort dårlige ting på grunn av uflaks, stort sett. Har ridd over et par mennesker blant annet, i tillegg til at jeg skøt en hund som angrep meg. Den hunden var tydeligvis elsket av noen, ettersom det førte til at jeg ble ettersøkt. En annen gang så jeg to stykker som løp bortover og skøt etter noen. Det var en skrekkslagen dame som løp foran dem, og jeg antok at jeg måtte skyte begge mennene for å redde henne. Det viste seg imidlertid at han som løp bakerst var en sjeriff som jaktet på den andre fyren. Aner ikke hva dama gjorde oppi det der, men noen slike situasjoner må man vel bare regne med.

Angående Esel-klanen som vi snakket litt om for en del sider siden, oppdaget jeg at det egentlig ikke er esler i spillet, men mulldyr. Disse er også veldig kule (ca. 50 kaliber), og er en god en god erstatning, men det går for eksempel ikke ann å ha en skurk liggende bakpå, noe som gjør dem upraktiske å bruke til vanlig. Dersom man skal være sta på det, går det selvfølgelig an å la skurkene man har fanget henge bak ved hjelp av lassoen, noe som også er veldig gøy.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer nikker123:
Jeg fikk en ps3 kode i xbox 360 LE WTF?


Haha! Du er ikke den eneste. Sender en sinte-mail til dumme rockstar
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer -sebastian-:
Skal selvsagt kjøpe det, prøvde å finne det både i går og i dag uten hell. Blir vel på mandag, da.


Good luck!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg hater kristendommen, hvorfor i helsike skal kristne helligdager ha noe med fridager å gjøre?
Virker mer logisk om fridagene vi fikk ikke var knyttet opp mot kristendommen, men mot viktige hendelser i norsk historie. Jesus var verdens mest irriterende n00b som fikk folk til å tro på ham.
  • 0
Noen som vet om verdenen i RDR er større enn det du ser på kartet i begynnelsen av spillet?
  • 0
Ca 18 timer spilt nå og jeg har bare fullført omlag 50%
Akkurat ferdig med Mexico oppdragene.

Øya mine er helt fucked,
men jeg klarer virkelig ikke legge fra meg kontrollen.
Dette er lett et av de beste spillene jeg har vært borti.

Siterer ROJ123:
Noen som vet om verdenen i RDR er større enn det du ser på kartet i begynnelsen av spillet?


Du ser hele fra starten av.
  • 0
Et av de beste spillene jeg har vært borti. Eneste problemene jeg har med spillet er at det låser seg. Skjedd 2 ganger gjennom ca. 15 timer (spillet spilles på X360, og er installert på hardisken. låser seg i cut scenene og i in-game lasting, når det blir svart skjerm.) Også har spillet mange bugs og feil. Noen morsomme, men andre er bare forskrudde og ødelegger i oppdrag osv.
Håper de tar seg tid til å fikse her.
  • 0
Problemer med bugs husker jeg GTA også hadde. x)
Rart hvor mye av Rockstars problemer som kommer igjen og igjen i spillene. Jaja Morsomt er det i alle fall
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Noen som vet hvor jeg finner en duelant i Armadillo?!?!!? Finner ikke den såkalte fyren som står foran saloonen...
Carpe Noctem
  • 0
For de som ikke vet hvor man får tak i soundtracket man får i LE (funker på begge konsollene) så går man innpå denne siden: http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/soundtrackdow
nload


På denne siden skriver dere inn koden og den mailen dere bruker. Nedlastingslinken blir sendt på mail så vær sikre på at dere har skrevet riktig.

Og til dere som har duellert: Hvordan gjør man det? Hvordan drar man pistolen opp og duellerer? Hvordan kan vi spørre folk om de vil duellere?

En annen ting er at jeg IKKE kommer til å gjøre noe annet enn historieoppdragene i min første gjennomspilling. Det er så mye annet å gjøre at jeg heller skal fokusere på diverse andre ting i min andre gjennomspilling.
  • 0
Jeg har funnnet ut hvordan man duelerer uten å måtte finne en som er frekk i kjeften. Ta på den elegant suite og cheat i poker elller noe liknende OG bli tatt for å jukse! Da utfordrer de deg til duel. Jeg har duelert og det er veldig simpelt. Man bare drar gunner'n over fyren sånn at det kommer merker på kroppen og så skytter man. Veldig lett og jeg vant på første forsøk
Carpe Noctem
  • 0
Lol, det er ikke så vanskelig å finne duellanter Han i Armadillo står litt til venstre nedovergata(når du står foran salon inngangen også veien ned til venstre) ved salonen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!