Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Siterer Petrol:
Angående Esel-klanen som vi snakket litt om for en del sider siden, oppdaget jeg at det egentlig ikke er esler i spillet, men mulldyr. Disse er også veldig kule (ca. 50 kaliber), og er en god en god erstatning, men det går for eksempel ikke ann å ha en skurk liggende bakpå, noe som gjør dem upraktiske å bruke til vanlig. Dersom man skal være sta på det, går det selvfølgelig an å la skurkene man har fanget henge bak ved hjelp av lassoen, noe som også er veldig gøy.


Da får isåfall en i klanen ha krigshesten og så får resten ha muldyr. Muldyr funker jo helt fint som erstatning for esel. En ting er sikkert, jeg skal ihvertfall ri på muldyr!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
What!? Kan man ri på muldyr? Hvor awesome er ikke det?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg, Petrol og AcH Clawed trodde først det var esler, og vi hadde tenkt til lage en klan der vi skulle ri rundt på esler, men nå blir det muldyr isteden siden det er det som er i spillet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Petrol:Angående Esel-klanen som vi snakket litt om for en del sider siden, oppdaget jeg at det egentlig ikke er esler i spillet, men mulldyr. Disse er også veldig kule (ca. 50 kaliber), og er en god en god erstatning, men det går for eksempel ikke ann å ha en skurk liggende bakpå, noe som gjør dem upraktiske å bruke til vanlig. Dersom man skal være sta på det, går det selvfølgelig an å la skurkene man har fanget henge bak ved hjelp av lassoen, noe som også er veldig gøy.

Da får isåfall en i klanen ha krigshesten og så får resten ha muldyr. Muldyr funker jo helt fint som erstatning for esel. En ting er sikkert, jeg skal ihvertfall ri på muldyr!



Lol, Petrol Kjempe kule (50 cal.)

Lagt til 2010-05-23 12:33:
men hvorfor ri på mulldyr når du kan ri på en mager hest som rir mye fortere?
Carpe Noctem
  • 0
Greia er ikke at det skal gå fort. Vi vil bare at det skal se latterlig ut, og denne effekten oppnås ikke på samme måten dersom vi bruker magre hester.

Noen her som får til å dra folk bak hesten? Skal man bare fange dem med lassoen fra hesteryggen, for så å ri videre, eller må man "hogtie" dem først? Har egentlig prøvd begge deler uten særlig mye hell.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Greia er ikke at det skal gå fort. Vi vil bare at det skal se latterlig ut, og denne effekten oppnås ikke på samme måten dersom vi bruker magre hester.

Noen her som får til å dra folk bak hesten? Skal man bare fange dem med lassoen fra hesteryggen, for så å ri videre, eller må man "hogtie" dem først? Har egentlig prøvd begge deler uten særlig mye hell.


Det er jeg usikker på...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg, Petrol og AcH Clawed trodde først det var esler, og vi hadde tenkt til lage en klan der vi skulle ri rundt på esler, men nå blir det muldyr isteden siden det er det som er i spillet.


Kan jeg ri på hesten

Siterer Petrol:
Noen her som får til å dra folk bak hesten? Skal man bare fange dem med lassoen fra hesteryggen, for så å ri videre, eller må man "hogtie" dem først? Har egentlig prøvd begge deler uten særlig mye hell.


Du fanger dem fra hesten. Så holder du fast LT mens du rir
Kult å se dem dingle og sprette rundt
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Har duelert med samme dude i Armadillo tre ganger tror jeg. Vunnet hver eneste gang.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Har duelert med samme dude i Armadillo tre ganger tror jeg. Vunnet hver eneste gang.


...De dør jo da.........eller DØN DØN DØØØØN!!!!

Lagt til 2010-05-23 13:25:
noen som blir med i free-roam nå snart? Jeg kommer til å prøve på achievementet, "most wanted" som går ut på å få Wanted satus og holde den i 10min. for så å stikke av
Carpe Noctem
  • 0
Woooooooa. Ble nettopp angrepet av 5 Grizzlybjørner på en gang. Lite panic eller!

Anbefaler alle å se stumfilmen som vises på kinoen når dere åpner opp byen Blackwater. Er søren meg noe av det beste og morsomste jeg har sett på lenge!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Går det an å ha flere campaigner åpne samtidig? Ser at man kan lagre på tre (eller fire?) forskjellige "sloter", så jeg regner med at det går, men vil bare forsikre meg om det før jeg eventuelt ville gjort noe dumt. For eksempel greit å ha en egen fil for seg selv, i tillegg til en litt mer useriøs en hvis man har RDR-trengende venner på besøk.

Spreeky: Tusen takk. Dette åpner for muligheter: jeg kan enten bruke hest og frakte to kriminelle på én gang (den ene blir litt heldigere enn den andre selvfølgelig), eller jeg kan frakte skurker fra mulldyr-ryggen. Yay!

"Medlemmer" av "The Good, The Bad & The Donkey": Vi må vel kanskje bytte ut Donkey med Mole (rett meg hvis det er feil), og dersom Clawed ville være mulldyret i klanen, betyr det da at han må være veldig seig og aldri gi opp.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
For ikke å snakke om sta, som muldyret har fra sin slekning eselet.

Da ender jeg vel opp som "The Bad" jeg da?

Angående saves, kan du ikke bare bytte profil? Da får jo en eventuell gjesteprofil et eget saveområdet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
@ Petrol: Ja, du kan det. Men husk at autosave kun fungerer for den saven du brukte sist, så husk å save på vanlig vis før du slutter!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Synd at tiden ikke er på min side nå om dagen...Har kun rukket og spille i 3 timer siden jeg mottok spillet på torsdag. Har ikke fått muligheten til å sette meg ned og virkelig "spille".
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Smart tenkt Kraken, men tenker jeg går for Zubimar sin løsning. Takk til begge.

I can haz låse meg inn på rommet, kutte ut primærbehovene en måned, stoppe tiden utenfor rommet mitt & fucking play Red Dead Redemption?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Føler jeg bruker god tid i forhold til dere Jeg har enda ikke kommet til Mexico eller snø-land Og jeg har spilt i 15 timer
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Drepte nettopp 5 ulver på likt med kniv
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg hadde det morsomt i dag på Free roam
Utførte en glitch sånn at jeg kom under en bygning hvorav jeg kunne skyte andre, men de kunne ikkke skyte meg Fikk et achievvemnt også som gikk ut på å få 10 assists i en hideout. Det klarte jeg takket være en sykt snill fyr som het Helgii. Han hjalp meg også med et forsøk på å få "MOST WANTED" achievemntet, men jeg fikk det ikke på grunn av at vi spilte private match.... Da ble jeg litt skuffa, men anyways, Helgii er en av de mest cooperative spillern'e jeg har møtt og han var flink til å forstå seg på situasjonen også. Tusen klapp til han
Carpe Noctem
  • 0
Kunne ikke gitt mer faen i achievementene i spillet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Må bare ta en gang hideout til så har jeg Deadly Assassin outfit. Får ta det i morgen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har så lyst til å be posten om en form for erstatning når de har fått spillet, men velger å ikke levere det før på tirsdag.
  • 0
Opplever et par irriterende bugs. Når jeg skal flå et dyr og trykker på Y. Så skjer det ingen ting. Han bare står der. Og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å loade en annen save. Syns også savingen er litt rar. Autosaven virker ikke helt bra.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Opplever et par irriterende bugs. Når jeg skal flå et dyr og trykker på Y. Så skjer det ingen ting. Han bare står der. Og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å loade en annen save. Syns også savingen er litt rar. Autosaven virker ikke helt bra.


men du vet at du må som regel vente litt før man kan flå dyret. veit ikke hvorfor det er sånn.

fikk akuratt level 3 dead eye, kan ikke huske at det skjedde noe spesielt før level 2, jeg bare gikk fra level 1 til 2 uten noe spesielt. ikke noe opplæring sånn som jeg fikk med level 3.
  • 0
Siterer bovjer:
men du vet at du må som regel vente litt før man kan flå dyret. veit ikke hvorfor det er sånn.


Eh. Ja. Men jeg trykker "Y". Så går han inn i "flå-modus". Men så flår han ikke dyret. Han bare står der og ser dum ut. Kan ikke gjøre noe.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer bovjer:men du vet at du må som regel vente litt før man kan flå dyret. veit ikke hvorfor det er sånn.

Eh. Ja. Men jeg trykker "Y". Så går han inn i "flå-modus". Men så flår han ikke dyret. Han bare står der og ser dum ut. Kan ikke gjøre noe.


Har jeg aldri opplevd
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!