Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket av Halo spillene er din favoritt


Min favoritt er selvfølgelig Halo 3. Jeg likte ikke ODST så mye. Men Halo wars var greit.
Jeg har desverre aldri fått prøvd combat envolved.
Men kan litt om histiorien
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
halo 2 og 3 er mine favoriter, klarer ikke å velge en av dem.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Må si Halo 3 der. Har alle Halo spillene, men fikk aldri prøve Halo 2 multiplayeren ordentlig mens de aller fleste spilte det, desverre. Halo 3: ODST var genialt og jeg digga det, men uten en multiplayer så varte det ikke stort mer enn en uke før jeg var lei. Firefight ble veldig mye av det samme i lengden, og jeg synes selv man skulle hatt muligheten til å bestemme om man skulle spille med skallene på elle ikke. Halo Wars varte ganske lenge og det hender fortsatt jeg tar det ned fra hylla, men det slår ikke er FPS spill på konsoll.

Men du burde skaffe deg Halo:CE, Eplemos! Det er genialt selvom grafikken er helt forferdelig. (Var vel helt grei da det kom ut) Du kommer til å skjønne MYE mer av hva som foregår angående Halo og the flood år du har spilt det.
Ikke er det dyrt heller hvis du finner det i brukthyllene på Gamestop...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
står mellom halo 3 og odst men må nok gå for halo 3 her
Per aspera ad astra
  • 0
Halo 3, uten tvil.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Øh, oppramsing, ftw?
Dessuten er det jo liek....fire å velge mellom?

Men om jeg skal svare må jeg vel si Halo CE.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Halo Combat Evolved. Bra kampanje, med bedre stemning og deiligere våpen enn oppfølgerne.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!