Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Kjøpe Playstation 3?

Antall innlegg: 21

Norway_Boy
Som sagt handler det om playstation 3, og spørsmålet er rett og slett om jeg skal kjøpe meg ps3?
Jeg har xbox 360 fra før av og spiller aktiv på den med blant annet Halo og MW2. Men nå i det siste har jo ps3 synket i pris og i tilleg til at Uncharted 2 er blitt kåret til GOTY av flere spillsider!
Flere av venna mine har ps3 og online tjenesten er jo gratis. I tilleg så har ps3 noen spill som jeg har lyst på, og ikke bare litt.. Som nevnt over; Uncharted 2, men det er også flere titler, som Killzone 2, Metal Gear Solid (vet det kommer til 360 etter vært) og selvfølgelig; Little Big Planet!
Dette er spill som gjør meg ikke bare littegranne missunnelig, men ganske mye. Spørsmålet mitt er da som følger; Er det verdt det, å kjøpe playstation 3, med tanke på hva du får igjen av spillopplevelse? :)

Takk.
Dead Gamer
Ja, PS3 er verdt et kjøp!

Har du råd, har du lov!

PS: Uncharted 2 er utrolig bra, spesielt vist du spiller mye online.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
sander92
Kjøp med en gang! De beste spillene på Ps3 er fantastiske opplevelser

Du får også en ganske så ålreit blu-ray spiller på kjøpet!
There are 3 kinds of people: those who can count and those who can't.
Marki993
Har du penger så kjøp det!
Shut Up. Kick Ass.
Crazy Eyed Gamer93
Vis du har pengene, og er villig til å invistere så er det absolutt verdt det!
masterno
verdt det, har brukt hundre vis av timer på littlebigplanet
Yeah Mr.White! Yeah Science!
refan1986
Unnskyld meg hvis jeg virker litt sær her, men hvis man har xbox 360 hva er da vitsen med å skaffe seg en ps3? Bare for og få prøvd spillet Uncharted 2 og at det er Blu Ray spiller? Syns du bør tenke deg litt om kanskje, etter min mening er Xbox 360 det beste som er på markedet nå ihvertfall, av flere grunner :o) Men smaken er som baken som det heter
ollee48
Gøy å spille med vennner da alle mine venner har xbox.....
BrUS
Jeg er fornøyd med bare èn av de "hardcore" konsollene (PS3). Jeg selv ville ikke eid begge fordi det ville blitt for mye styr, etter egen mening.

Hvis du vil oppleve de gode spillene derimot er det bare å kjøpe en PS3. Jeg sier bare at du må tenke litt på egen økonomi og hvor mye spill til begge konsollene kommer til å koste deg
I will kill you and kill you and KILL you!
sowns
jeg hadde nok kjøpt meg ps3 selv men alle venna min har xbox så jeg skaffet meg det.

men hvis du har pengene, så kjøp deg en ps3
Per aspera ad astra
labejo
Vist du har penger, kjøp PS3.
Jeg er selv en Xbox 360 bruker og ønsker meg PS3 for Uncharted 2, spille med alle mine venner som har PS3 og Metal Gear.
Jonasd
ps3<3
Jonas A D
MGS4 kommer ikke til 360 (bare MGS rising). Hvis du kjøper den må du ikke glemme å kjøpe Uncharted 1 heller da. Det er fantastisk bra det også
Ære være Naughty Dog!
kokiri
Tenk over hva du kan bruke pengene på, er det noe mer fornuftigt du har kunnet tenkt deg ?

Hvis ikke, så løp å kjøp.

Har også begge maskinene, så jeg vet hva jeg snakker om. Og at det følger med en Blue-ray spiller er bare supert. Selvom det er mange 360 fanboys der ute som vil si at dette ikke er noe spessielt. Men det er virkelig utroligt, Blue-Ray tar over for DVD uansett. Så det blir nok nødvendigt.

Lagt til 2010-01-22 13:59:
For ikke å nevne at PS3 kanskje har de beste single player spillene.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
jompa26
Hvis venna dine har ps3 så ville jeg kjøpt det.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
gunmenator
vist du har ps3 slepper du the RRoD og gratis internett )) og mye mye mye og mye og en god del mye mer
Furon
Citerer Norway_Boy:
Som sagt handler det om playstation 3, og spørsmålet er rett og slett om jeg skal kjøpe meg ps3?
Jeg har xbox 360 fra før av og spiller aktiv på den med blant annet Halo og MW2. Men nå i det siste har jo ps3 synket i pris og i tilleg til at Uncharted 2 er blitt kåret til GOTY av flere spillsider!
Flere av venna mine har ps3 og online tjenesten er jo gratis. I tilleg så har ps3 noen spill som jeg har lyst på, og ikke bare litt.. Som nevnt over; Uncharted 2, men det er også flere titler, som Killzone 2, Metal Gear Solid (vet det kommer til 360 etter vært) og selvfølgelig; Little Big Planet!
Dette er spill som gjør meg ikke bare littegranne missunnelig, men ganske mye. Spørsmålet mitt er da som følger; Er det verdt det, å kjøpe playstation 3, med tanke på hva du får igjen av spillopplevelse?

Takk.

Avhenger vel hvis de fleste vennene dine har det, som mange har sagt oppover her
you heard me!
AcH Clawed
Selv har jeg vurdert dette lenge. Men jeg bruker mer enn nok tid på PCen og 360en min og har ikke tid. Vil si at du ikke burde, en konsoll holder tilstrekkelig!
Smil til verden og verden smiler til deg. Hat verden og verden prøver desperat på å få deg til å smile.
bent_a
Ja takk, begge deler.
You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself.
Furon
Hvis du kjøper ps3 også så kan det være at du kan klare å komme deg ut av fanboy krigen
you heard me!
dwarf24
har hørt en del krittik om PS3 nettet er det virkelig så ille

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 2% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 46% The Last of Us
  • 7% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 5% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 9% Noe helt annet
Resultat
sonic og link: KS: Imponerende gjort av Snute, han virker til å være i storform.Følg
2013-05-21 11:36
Soraki: Jeg har nettopp spilt Slender for første gang. Resultatet kan du se her: http://youtu.be/dE-8K03rHJIFølg
2013-05-21 03:19
NorGaMaGamer: Bruk denne linken for spillet: http://penny-arcade.com/static/rainslick-giveaway la ut mine ekstra kopier tidligere når serveren var nede.Følg
2013-05-20 23:12
NorGaMaGamer: Later, har flere.Følg
2013-05-20 23:09
remote: @NorGaMaGamer: Hva med å samle det i en blogg eller lignende?Følg
2013-05-20 23:02
NorGaMaGamer: Noen som har aktivert ennå? Down below.Følg
2013-05-20 22:48
ElGamer: Heftig video du har laget Tommy!Følg
2013-05-20 22:41
xXAkresSXx94: Den nye blogg-serien min går ikkje som forventet, dårlig planlagt.Følg
2013-05-20 22:39
NorGaMaGamer: 5. 2FGAC-0TK5Z-IFIL4Følg
2013-05-20 22:36
NorGaMaGamer: Glemte jeg å si førstemann til mølla og Steam activated?Følg
2013-05-20 22:35
NorGaMaGamer: 4. 2B4VF-K03GH-8G68JFølg
2013-05-20 22:34
NorGaMaGamer: 3. 28XNT-EVGE4-5EX0PFølg
2013-05-20 22:33
NorGaMaGamer: 2. 25NJW-9GD3B-Y6VKYFølg
2013-05-20 22:32
NorGaMaGamer: 1. 4NQLA-HXVIN-N8NAMFølg
NorGaMaGamer: Nå blir de aktivitet. Penny Arcade On The Rain-Slick Precipice of Darkness 3 ble gitt ut gratis i dag, serveren deres er nede så poster keysFølg
sonic og link: 9,5/10 på XNA innlevering 2, da regner jeg med at eksamen går sånn noenlunde.Følg
2013-05-20 22:14
NorGaMaGamer: Takker Fantomena og hans gloryness.Følg
2013-05-20 22:01
fantomena: Steam kode for Victoria 2: XAFK6-RE9G6-V060B + DLC: 6TH9A-VHP2M-20I25Følg
2013-05-20 21:56
BETA +