Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout: New Vegas ~ Offisiell tråd ~


Fallout: New Vegas ble annonsert av Bethedsta Softworks den 20 April '09. Spillet bygges på den kjente spillmotoren Gamebryo, som også ble brukt i Fallout 3 og The Elder Scrolls IV: Oblivion. Fallout: New Vegas vil foregå rundt og i Las Vegas etter atomkrigen. Spillets historie vil ikke på noen måte relatere seg til Fallout 3s historie. Spillet blir ledet av Joshua Eric Sawyer, som var med på teamet til Van Buren (Også kallt "Det egentlige Fallout 3"). Man har ikke fått mye infomasjon om spillet, bare at det skal gis ut til høsten.

Videoer:
http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-fallout-new/61576

Bilder:
http://no-pause.com/blog_images/fallout_new_vegas_ghoul_stripp
er.jpg
  • 0
Gleder meg til å se mer, men teaseren var litt underwhelming imo. Gleder meg likevel da
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Gleder meg! Håper det blir en like fin opplevelse som man fikk av Fallout 3. Var behagelig å sette seg ned på sofaen og slå på Fallout 3, og bare utforske alle steder og kroker. Og historien var fengende. Eneste jeg håper er at det ikke bli noe avslutning når du har gjort det siste oppdraget. Orker ikke noe sånn laste ned en DLC for å kunne spille videre.
Gleder meg også sykt til The Elder Scrolls V
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Det kommer til PS3 ja ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Gleder meg enormt, men jeg lurer på hvem år det er satt til.
I was frozen, today!
  • 0
Kommer til høsten i følge IGN.com
MGS4 FTW =)
  • 0
Kommer til høsten i følge trailern.
I was frozen, today!
  • 0
Den traileren gir meg alene ingen spesiell go-følelse i det hele tatt.. det er bare faktum at jeg er Fallout fan som gjør at jeg tenker "det vil (/må) jeg i det minste prøve".
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Gleder meg enormt, men jeg lurer på hvem år det er satt til.
Det er INGENTING som heter "hvem år" heter hvilket år. Få det inn i skallen.
  • 0
Kort oppsumert. NCR (New Califronian Republic) planlegger ett angrep på Las Vegas som tydeligvis ikke ble like hardt rammet som resten av USA under the Great War.

NCR er folkene som overlevde fra Vault 15 som er søster vaultet til Vault 13 som The Vault Dweller som jeg tror var duden i første spillet kommer ifra. han må dra ut fordi vannchippen som renser vannet i Vaultet er ødelagt. Senere kommer han tilbake etter å ha bekjempet en mutantgreie og blir kastet ut av vaultet som takk av overseeren som takk for at han hjalp dem fordi han ville fucke opp eksperimentet til Vault 13 som innebar at folka ikke gikk ut av vaultet. Talen som overseeren gir deg da er lik den du får av datteren til overseeren i F3 om du dreper han nye fyren.
Uansett blir nok NRC folka fienden
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer quakecry:
Citerer K_R_I_S:
Gleder meg enormt, men jeg lurer på hvem år det er satt til.
Det er INGENTING som heter "hvem år" heter hvilket år. Få det inn i skallen.


Ro ned da, sikkert ikke alle som sitter å nørder skolearbeid hver dag fra skolen til man går å legger seg, men det ser ut til at du gjør det
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer quakecry:
Citerer K_R_I_S:
Gleder meg enormt, men jeg lurer på hvem år det er satt til.
Det er INGENTING som heter "hvem år" heter hvilket år. Få det inn i skallen.


Who cares? Men kan du svaret på spørsmålet mitt?
I was frozen, today!
  • 0
Siterer Blackwell:
Citerer quakecry:Citerer K_R_I_S:
Gleder meg enormt, men jeg lurer på hvem år det er satt til.
Det er INGENTING som heter "hvem år" heter hvilket år. Få det inn i skallen.

Ro ned da, sikkert ikke alle som sitter å nørder skolearbeid hver dag fra skolen til man går å legger seg, men det ser ut til at du gjør det


Så du tar konklusjoner inn i bildet pga at du ikke er istand til å svare for deg? Altså, en trenger faktisk ikke være smart for å skjønne det. Angående spørsmålet ditt, vegas er satt rundt til år 2277-2280 engang.
  • 0
Siterer quakecry:
Det er INGENTING som heter "hvem år" heter hvilket år. Få det inn i skallen.


Mange kan synes at det er provoserende når andre skriver sånt, tenk hvis du har hadde dysleksi (Sier ikke at K_R_I_S har det) å alle skrev sånt til deg ?
Hadde du likt det ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Jeg har en smule diseleksi, men jeg har jobbet med det, og skriver mye bedre enn før. Hvis jeg skriver feil, så setter jeg pris på at folk retter på meg, så lenge de holder det profesjonelt. Hvis ikke ville jeg bare blit sinna, og gitt opp å lære meg hvordan det skrives riktig.

Lagt til 2010-02-05 22:01:
Men jeg glemte å si at JEG GLEDER MEG TIL DETTE SPILLET SÅ MYE AT JEG HAR PÅ CAPS LOCK!
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Jeg har ikke dystelksy.

Seriøst, jeg har ikke dte.
I was frozen, today!
  • 0
mmmm...en by som las vegas i helt perfekt stand i hele den tiden? stått over supermutants, raiders, enclave og the black rain?(vel det var vel egentlig ikke så farlig) jaja
  • 0
Tror ikke den er helt fin, den heter jo NEW Vegas....
  • 0
Siterer Dark_orc:
mmmm...en by som las vegas i helt perfekt stand i hele den tiden? stått over supermutants, raiders, enclave og the black rain?(vel det var vel egentlig ikke så farlig) jaja


Well i teaser traileren, så kan man se at det er en by full av elektrisitet, noe som kan peke til at det kanskje vil være et vellfungerende samfunn
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
men et velfungerende samfunn alene i 200 år i en verden full av radiasjon og mutanter
  • 0
Siterer Dark_orc:
men et velfungerende samfunn alene i 200 år i en verden full av radiasjon og mutanter


Det er fullt mulig.. som man ser på traileren er New Vegas godt gjemt mellom fjellene, og midt i en ørken. Dersom Vegas ikke ble truffet så hardt som Washington D.C er det derfor sannsynlig at de har klart seg ganske bra, ettersom de færreste ville overlevd å dra gjennom ørkenen for å finne New Vegas. Men joda, du har et godt poeng.
  • 0
Hørt rykter at man kan være andre enn vault dweller, chinese people og sånn og at man kan kjøre bil
  • 0
tror dette blir greit awesome. fikk helt gåsehud av teaseren.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Dark_orc:
Hørt rykter at man kan være andre enn vault dweller, chinese people og sånn og at man kan kjøre bil


De har sagt at det blir biler, så det blir najs!
  • 0
Men håper at bil opplevelsen bli annerledes fra Borderlands, hele bil elementet i Borderlands ødela spillet syntes jeg, jeg liker at man må gå til fots

Lagt til 2010-02-06 00:02:
Teaser traileren til Fallout New Vegas ga meg ikke noen serlig god stemning (bortsett fra at jeg gleder meg SYKT), sammenlignet med Fallout 3 teaser traileren som ga et godt inblik iden ekstremt gode atmosfæren
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!