Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout: New Vegas ~ Offisiell tråd ~


Noen som vet hvor lang tutorialen er?
  • 0
Tenker jeg bestiller dette i dag eller i morgen. Gleder meg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer fantomena:
Noen som vet hvor lang tutorialen er?


Litt usikker på hva du mener, men det er en tutorial quest som ekspanderer seg i 3 parter, men den er helt valgfritt etterpå du har laget person osv.
  • 0
Spillt i 7-8 timer nå. Liker dette bedre enn Fallout 3.
  • 0
Bestilt!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Spillt i rundt 11 timer nå.

Spoiler:Hvordan får vi "Cass" i questet "Birds of a feather" til å følge etter oss?
  • 0
Zyrocz. Du må Spoiler: Gjøre questen hun gir til deg og etterpå så må du bare prate med henne. Så vil du få et valg om du vil at hun skal følge etter deg.
  • 0
Etter omlag 14 timer har jeg bare opplevd to bugs.

Ene var en kar som satt fast i bakken.
Den andre var at jeg etter å ha gått opp til lvl 10 plutselig var i 30 istede
Så jeg er altså ferdig med å lvl'e uten å være halvveis i spillet
  • 0
Har hatt en bug med at pip-boyen ikke kommer helt opp eller henger seg. men det er bare å ta den ned og opp igjen så funker det. Men liker spillet veldig hittil er oppe i 9 timer nå
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Bugs i dette spillet er overrated, etter 11 timer har jeg opplevd 2 ganger at en giende setter seg fast i bakken, noe som ikke er mye med tanke på jeg har spillt i 11 timer. Spillet har også kræsja 1 gang hvor det har sendt meg tilbake til skrivebordet, med andre ord er det bare en liten minioritet som møter på store bugs.
  • 0
jeg har spilt i 2 timer og ikke opplevd noen bugs,men jeg har møtt på noen tekniske problemer som: screen tearing, og at spillet hakker litt til tider men dette vil nok bli fikset opp i patchen jeg spiller på ps3 btw.
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Siterer Zyrocz:
Bugs i dette spillet er overrated, etter 11 timer har jeg opplevd 2 ganger at en giende setter seg fast i bakken, noe som ikke er mye med tanke på jeg har spillt i 11 timer. Spillet har også kræsja 1 gang hvor det har sendt meg tilbake til skrivebordet, med andre ord er det bare en liten minioritet som møter på store bugs.


Enig, kom over anmeldeser som slaktet det pga bugs
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har opplevd at det ene oppdraget henger seg opp i det jeg går inn i en shack som er veldig viktig for questet. Noe jeg lurer på: Hva burde man gjøre når man får det oppdraget etter at man har fått platinumchipen (House og yes man og ceasars legion retninger)?
Carpe Noctem
  • 0
Det er MYE feil i spillet folkens. Alt er teknisk, så jeg kan møte på en bug som ikke du møter på. Og for meg så virker det som om at alt av feil blir bare mer visuelt når du kommer til New Vegas. Flere som har dette problemet?

Før New Vegas:
-En skorpion gjennom bakken.
-"Pathfinding" problemer.
-Våpen kan være på feil sted på kroppen (En kniv kan stikke ut fra siden istedenfor at den henger ned).

Etter New Vegas:
Alt det ovenfra +
-Ekstrem lange lastetider.
-Krasj.
-Minnelekasje.
-Oppdrag vil ikke oppdatere seg selv.
  • 0
vi for bare håpe at obsidian og bethesda jobber som jernet for å lage patchen som skal fikse alle disse bugsa
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Master_bandit: Etter å ha lest rundt på nettet ser jeg noen er veldig heldig og slipper bugs,
mens andre får ikke startet spillet ordentlig engang.

Sjøl har jeg bare opplevd de to tingene jeg nevnte over, samt at det har fryst to ganger.
Lastetidene er faktisk overraskende korte for meg.
Noen ganger er det bare snakk om et sekund eller to
(noe jeg setter veldig pris på, for det er ikke stort som ødelegger gleden mer enn lange lastetider).

Så jeg antar jeg har vært veldig heldig med min kopi av spillet.
Ingen feil med karakterer, oppdrag, kart, områder eller våpen.
  • 0
Jeg har nå spilt i ca. 14 timer, og jeg må si at verdenen er MYE større enn det jeg først trodde. Elsker spillet så langt.

Eneste av bugs jeg har opplevd er at spillet har fryst 2-3 ganger.
  • 0
Har spilt i 7-9 timer nå, og jeg elsker det, (litt) bedre enn Fallout 3 så langt som jeg har kommet. Har though støtt på noen bugs, som lastetider som tar uendelig lang tid og karakterer som setter seg fast i bakken.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
som lastetider som tar uendelig lang tid


Dette er ikke en bug, bare en negativ side ved å spille på konsoll Selv gikk jeg for PC versjonen fordi jeg fikk den for 330 kroner og det har kortere lastetider.
  • 0
Åja, gikk ut ifra at det var en bug siden det bare har skjedd noen få ganger.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Tyranus:som lastetider som tar uendelig lang tid

Dette er ikke en bug, bare en negativ side ved å spille på konsoll Selv gikk jeg for PC versjonen fordi jeg fikk den for 330 kroner og det har kortere lastetider.
Siterer Tyranus:
Åja, gikk ut ifra at det var en bug siden det bare har skjedd noen få ganger.


Det kalles for minnelekasje. Problemet er på alle platformene. Det skjer når du kommer langt inn i spillet (Dialoger, våpen, ting, oppdrag, steder, folk osv). Fortsetter du å spille når lastetidene varer lenge så vil spillet eventuelt krasje.

For å unngå dette så må du ikke spille flere timer i strekk, eller bare restarte spillet i blant.

Og ja, det er en feil i spillet og det vil antageligvis bli fikset.
  • 0
PC brukere har ikke problem med krasj da siden vi har "F5" som Quick Save og vil tro de fleste benytter seg av denne veldig ofte.
  • 0
Siterer Zyrocz:
PC brukere har ikke problem med krasj da siden vi har "F5" som Quick Save og vil tro de fleste benytter seg av denne veldig ofte.


Hva har quicksave med krasj å gjøre? Spillet vil krasje før eller senere når du møter på minnelekasje. Jeg bare kommenterte på at det er en feil i spillet og at det ikke bare eksisterer på konsoll, noe som du antagveligvis trodde.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer Zyrocz C brukere har ikke problem med krasj da siden vi har "F5" som Quick Save og vil tro de fleste benytter seg av denne veldig ofte.

Hva har quicksave med krasj å gjøre? Spillet vil krasje før eller senere når du møter på minnelekasje. Jeg bare kommenterte på at det er en feil i spillet og at det ikke bare eksisterer på konsoll, noe som du antagveligvis trodde.


Det jeg mente med at vi ikke har problemer med krasj er at vi ikke har problemer når krasj skjer siden Quick Save gjør det veldig lett å save noe som gjør at man taper ikke mer enn det ene minuttet det tar å starte opp igjen spillet
  • 0
Jeg lagrer alltid spillet hvis jeg har spilt det lenge og spillet begynner å få symptomer til feil.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!