Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Monster Hunter Tri / Ultimate - tråden

Antall innlegg: 1538
ISHFWILF
Jada, skal nok gå fint. Bare si ifra når du har tid, så får jeg se om det passer.
Royality-indeed
Jeg har tid når som helst. Si ifra når DU har tid ;)
Oh yeah? Says you and what army?
Royality-indeed
Jeg har tid i dag, helst nå før klokka 6. Ellers så har jeg tid i morgen også.
Icedragon
en stund siden det har blitt skrevet her nå, men trenger veldig hjelp til alatreon. så vis noen har tid til å hjelpe meg hadde det hvert kjempesnillt? har prøvd å finne noen random folk, men det er jo umulig Dx
Royality-indeed
Sant. Jeg kan sikkert hjelpe deg ;)
Icedragon
Citerer Royality-indeed:
å, tusen takk når har du tid?
Royality-indeed
Når som helst hvert fall i dag. Kom med et klokkeslett så skal jeg nok være online da ;)

Hvilken HR er du i btw?
Bjonna
HEI GUTTA!!!

sitter å ventær som ein liten unge på at Mass Effect 3 skal komme så jeg trenger et spill jeg kan fordype meg litt i i ett par måneder ...å da frister det veldig og begynne å spille MH3 igjen ...Send meg en melding eller legg meg til så er jeg med når som helst!

Lagt til 2012-01-19 18:02:
Citerer Icedragon:
Citerer Royality-indeed:
å, tusen takk når har du tid?

legg meg til og send en melding så hjelper jeg gjerne jeg å
`Cause i Backtraced it!
313
Er det online på 3ds versionen???
sonic og link
Ville tro det, men kan ikke si noe med 100% sikkerhet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
remote
Moderator
«Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» ...
sonic og link
Det var mildt sagt overraskende, trodde det var obligatorisk for MH spill å ha online.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
remote
Moderator
Forandret tittel

Synes det er dags å starte litt aktivitet her igjen. Hvor mange her skal kjøpe Ultimate for å spille online her?
MaxRocka
Har forhåndsbestillt og jeg og to kamerater skal stå utenfor og vente på at butikken åpner på fredag Så da blir det konstant spilling hele fredag og så på'n igjen når man våkner etter noen timer søvn
I rather die on feet than live on my knees.
remote
Moderator
Bra at dere er flere. Skal nok få spilt det en del etter at påska er over.
Kakashi sensei
Skal nok kjøpe Monster Hunter Tri Online og har planer om å spille online. Så blir artig.
http://www.spillfeber.no/
sonic og link
Har ikke rørt MH3 på en stund, så ser frem til å plukke opp MH3U når spillet lanseres.
MaxRocka
Jeg og en kamerat har varmet opp med litt Tri i det siste og merket at jeg var rusten :p Men d kom fort tilbake igjen så nå må dagene frem til fredag gå fort Jeg heter MaxRocka på Wii U også hvis noen vil legge meg til så man kan spille sammen Vi kommer nok til å bruke litt tid offline så vi kommer i riktig "charmtabell" men etter d blir d nok mest online
I rather die on feet than live on my knees.
remote
Moderator
Heter GR-Bikila. Bare legg meg til. Har jeg lagt til dere, SoL og KS?
sonic og link
Husker ikke helt, er lenge siden jeg var innpå maskinen sist. Jeg er Niklas2912.
remote
Moderator
Her er den beste Youtube-kanalen for MH:
http://www.youtube.com/user/SocialDissonance?feature=g-user-u

Lærte mye av ham da jeg først begynte. Han har mange gode videoer i arkivet.
Kakashi sensei
Ser ut til at vi får litt nytt å boltre oss i.

http://spillfeber.no/article/hvor-stort-er-monster-hunter-3-ultimate/
fantomena
Det ser ganske bra ut, men tror jeg ikke kjøper en Wii U kun for dette spillet, må nok vente litt til de store eksklusive titlene kommer.
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
remote
Moderator
Citerer Kakashi sensei:
Ser ut til at vi får litt nytt å boltre oss i.

http://spillfeber.no/article/hvor-stort-er-monster-hunter-3-ultimate/

Gleder meg allerede. Synes det er rart hvordan det kan være gøy å gjøre akkurat det samme 1000 ganger. Selve MH-konseptet er så enkelt, men samtidig avansert. Visste ikke at det var mye nytt. Flere kamerater skal kjøpe seg Wii U pga. Ultimate, noe jeg synes var på tide.
Kakashi sensei
En del av det nye kommer sikkert til å være tungt inspirert av det som allerede var i spillet. Men med tanke på at vi får hele 3 nye områder så er det nok verdt pengene.
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 20% Wii U
  • 32% Playstation 4
  • 14% Xbox One
  • 25% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
Ole-Christian: @Akres: Endelig? Her var det da nærmere 30 grader og strålende sol fra 17. mai til søndag.Følg
2013-05-22 12:12
xXAkresSXx94: Endelig vart det fint vær, håper det halder seg slik hele dag.Følg
2013-05-22 12:03
Ole-Christian: @ElGamer: De har iallfall fått en dårlig start. I tillegg til at de ikke får det samme forspranget som de hadde med 360. Blir spennende.Følg
2013-05-22 11:57
ElGamer: @Ole-Christian: Ser ikke sånn ut nei. Så med mindre Xbox kommer med noe sykt under E3, så har de nok tapt denne nye generasjonen.Følg
2013-05-22 11:46
Ole-Christian: @ElGamer: Du ser ikke akkurat ut til å være den eneste som har mer eller mindre konkludert med PS4.Følg
2013-05-22 11:31
sonic og link: Etter å ha vasket felles arealet, blir det vel snart øving på den praktiske delen av XNA hjemmeeksamen (koding).Følg
2013-05-22 11:01
ElGamer: Lest meg opp på det meste om Xbox One. Og nå ser det ut som PS4 blir min neste konsoll. Men må se hva E3 byr på før jeg tar valget.Følg
2013-05-22 10:57
Grallen: Eksamensnerver 15 min før det braker løs. Faen.Følg
2013-05-22 08:46
sonic og link: OC: Om det er et par must have spill, som ikke er noe mindre enn mesterverk, så ja.Følg
2013-05-21 23:36
Ole-Christian: @Kakashi sensei: Det var litt ustabilt tidligere i kveld, men fungerer fint nå.Følg
2013-05-21 22:37
Kakashi sensei: Bare meg Gamereactor ikke funker for?Følg
2013-05-21 22:35
Ole-Christian: @remote: Definitivt. Tror ikke vi skal legge altfor mye i mangelen av viste spill så langt, dog.Følg
2013-05-21 22:18
remote: @OC: Lettere, men kanskje ikke i form av kortere tid. Det blir nok lettere å konvertere til PS4 nå som den har pc-arkitektur, da.Følg
2013-05-21 22:15
Ole-Christian: @remote: Både PS4 og Xbox One ser ut til å bli lettere å utvikle til enn PS3 og 360 da.Følg
2013-05-21 22:09
remote: @OC: Det gjør de nok. Når de begynner med et slikt fokus, aner det meg at det tar lang tid å utvikle spill til den. Tenker på PS4 også.Følg
2013-05-21 22:07
NorGaMaGamer: Gratis? Ja, Gratis kom og ta! http://www.gamereactor.no/blog/norgamagamer/59281/Følg
2013-05-21 22:06
Ole-Christian: @remote: Forventer at de retter opp i en del av skaden på E3.Følg
2013-05-21 22:02
remote: @OC: Ikke av det jeg har sett til nå. Det meste var som forventet. Det er nok bare spillene som kan imponere.Følg
2013-05-21 21:59
skeptisk-heksa: Varme og sol....ergo fluer...Følg
2013-05-21 21:57
Ole-Christian: Ble du imponert, remote?Følg
2013-05-21 21:43
BETA +