Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Portal 2 ~ Offisiell tråd ~


Fikk nesten hjerteinnfark da Gabe Newell kom inn på scenen.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg gadd ikke å se hele Sony-konferansen, ettersom jeg ikke har PS3 (PSP-en blir dog mye brukt). Så en del, men ikke slutten, så fikk ikke med meg det ang. Portal 2. Det kommer til PC, PS3 og Xbox 360 fortsatt, right?
Riddle me this
  • 0
Etter å ha sett E3-traileren tror/håper jeg at rommene endrer seg underveis og dermed gir nye utfordringer og muligheter
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Jeg skjønte ingenting da Gabe kom inn, han hadde jo lagt PS3 for hat tidligere, så han var vel den siste personen jeg forventet å se
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Blah, blah...


Ja, det kommer til alle plattformene.
  • 0
Valve burde lage et spill der du styrer en av turretene fra Portal... Hadde blitt episk!!!
Decyfered!
  • 0
I coop styrer du jo en robot laget av en turret...
  • 0
Siterer F0xHunter:
I coop styrer du jo en robot laget av en turret...


Decyfered!
  • 0
De har jeg sett før!
Decyfered!
  • 0
Utgivelsesdato; 11. Februar 2011
  • 0
GameTrailers har lansert en hel episode fullt med Portal 2 stuff.
  • 0
Åhå, co-op delen ser awesome ut! Og de to robotene må være de to feteste hovedpersonene i et spill noensinne! Jeg gleder meg sykt!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
ser bedre ut en ener`n
www.spillnytt.net
  • 0
Har siklet siden til Portal 2 siden jeg runna Portal. Er det sånn at det kommer en portal til eller noe sånt? Har fått med meg at det kommer en sånn ting som lar deg sveve, og en sånn veske, men mener det kommer en rød portal elns...

Reviving time, I know
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer F0xHunter:
http://www.youtube.com/watch?v=K973iJYVEMw&feature=related ;)


Fin den, hadde ikke sett den oransje vesken før. Virker som om det blir mange harde puzzler å knekke i neste eventyr .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg må si at jeg gleder meg
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg må si at jeg gleder meg


+1
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Parkour Gamer:
Jeg må si at jeg gleder meg


+1


+2
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Citerer AcH Clawed:Citerer Parkour Gamer:
Jeg må si at jeg gleder meg


+1

+2


+ 3
  • 0
Tror nok jeg kjøper dette på PC. Kontrollene på PS3 på eneren var ikke akkurat de beste, selV om de sikkert er forbedret i toeren
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!