Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Portal 2 ~ Offisiell tråd ~


Har mest lyst til å skaffe meg dette på PC. Delvis fordi jeg ikke liker Source spill på konsoll, delvis fordi at jeg får spilt co-op med Crazy Kraken. Kan desverre hende at min trofaste laptop ikke klarer å kjøre det da.

Noen som har fått med seg om Valve har sagt noe om hvor mye spillet kommer til å kreve? Jeg klarer å kjøre L4D2 og HL2 helt fint, så jeg håper vel at det skal gå med Portal også...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Noen som har fått med seg om Valve har sagt noe om hvor mye spillet kommer til å kreve? Jeg klarer å kjøre L4D2 og HL2 helt fint, så jeg håper vel at det skal gå med Portal også...


Kjører selv Half Live 2 episodene, Portal, og Left 4 Dead 2 fint. Jeg er ganske sikker på at jeg klarer å kjøre det i og med at min pc er helt ny. Tror nok du og skal klare det, i følge trailerne er det ikke noen store forandringer. I følge GR er det i hvertfall ikke annonsert noe om det.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg har akkurat forhåndsbestilt Portal 2 på Steam sammen med en kamerat for 20% prisrabatt. Gleder meg til release.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • 192
  • 192
Gleder meg! Kjøper man dette spillet til PS3, får man det også på PC. Eller var det motsatt Det passer perfekt!

Da blir det coop, som forøvrig skal vare like lenge som hele Portal (1), på PS3, og SP på PC, som bli mange ganger lengre enn den forrige.

Dette blir kunge!

Lagt til 2011-03-26 16:21:
Siterer AcH Clawed:
Har mest lyst til å skaffe meg dette på PC. Delvis fordi jeg ikke liker Source spill på konsoll, delvis fordi at jeg får spilt co-op med Crazy Kraken. Kan desverre hende at min trofaste laptop ikke klarer å kjøre det da.


Da kjøper du det til PS3, også får du det til PC as well
Get ready for a better you
  • 0
Forhåndsbestilte Portal 2 for omtrent en uke siden. Litt surt at jeg skal på påskeferie dagen etter at spillet kommer ut, får liksom valget mellom Portal 2 og å være sosial med mine besteforeldre, som jeg sjelden møter. Blir sikkert litt variasjon, men må nok være mest sosial tenker jeg!

Siterer 192:
jøper man dette spillet til PS3, får man det også på PC.


Er du sikker på det? Kilde?

Tenker du ikke heller på at Valve har gjort det slik at hvis man spiller Co-op så kan man spille på tvers av platformene? Dvs at en på pc og ps3 kan spille sammen .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Ash Ketchum:
Er du sikker på det? Kilde?


http://www.gamereactor.no/nyheter/123253/Portal+2-moro+p%E5
+tvers+av+plattform/


Siterer fra teksten: "Spillet vil også ha støtte for stemmechat på tvers av plattformene, og hvis du kjøper spillet på PS3 får du med en kode til å laste ned PC/Mac versjonen."


Get ready for a better you
  • 0
Hmm, okay. Vell, er ganske så sikker på at Portal 2 er billigere på pc lell. Så om du ikke har en PS3 så skal det fremdeles lønne seg å kjøpe det til PC. Kunne dog ha solgt PS3 spillet videre..?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Nå er det faen meg ikke mer enn 10 dager til dagen er her! Kan knapt vente lenger, denne uka kan ikke gå fort nok!
Just kill him with your awesome
  • 0
Syntes det har vært litt lite info om kjøp-til-PS3-og-få-PC/Mac-versjonen..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
mfw, dette her med at ps3 eiere kan spille med de som har pc er jævligt nice.
Dette burde vere standar.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Ganske bra.
  • 0
Siterer Dtno:
mfw, dette her med at ps3 eiere kan spille med de som har pc er jævligt nice.
Dette burde vere standar.


I agree. Er det sånn at spillet kommer til 360 og nå? Trodde det kun kom til PS3, PC og Mac jeg, men på GameStop sto det at det kom til 360 også. Kan 360 eiere spille med de på PS3, Mac og PC også?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
@Ash: Det har alltid vært meningen at det skal komme til Xbox 360 også. Valve har dog sagt at PS3-versjonen skal bli best, med bl.a. Steam Cloud, cross-platform-spilling og gratis PC/Mac-versjon.
Riddle me this
  • 0
What she said. ^*

Det er litt synd at de ikke har noen spesialutgave av spillet... Hvertfall ikke her i Norge
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Ine
  • Ine
Valve er vel ikke veldig store på det å gi ut collector's editions og slikt. Jeg hadde definitivt kjøpt en, though.
Riddle me this
  • 0
SKAL skaffe meg spillet på PS3!
  • 0
Siterer Ine:
@Ash: Det har alltid vært meningen at det skal komme til Xbox 360 også. Valve har dog sagt at PS3-versjonen skal bli best, med bl.a. Steam Cloud, cross-platform-spilling og gratis PC/Mac-versjon.


Aha. Jeg som tenkte at jeg hadde fult godt med på nyhetene for Portal 2. Vell, vell .

Siterer Soraki:
Anyways: Her er trophy/achivement listen: http://www.nextgenupdate.com/forums/general-discussion/334178-
portal-2-trophy-achivement-list.html


Thanks!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Dere ligger så langt etter at det er søtt. Her, dere kan få litt concept art, sånn for å få sikkelet til å renne nå rett før release.

http://dl.dropbox.com/u/6047805/Portal%202%20konsept-greier.zi
p
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Jeg laster ikke ned en .zip-fil. Gief pix, no zip. <3
  • 0
Det er sånn 50 bilder i Targa-format, enkleste måte å sende ut er denne. Jeg garanterer at den er trygg, jeg slengte den nettopp sammen selv, da originalen er kryptert og passordbeskyttet.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Kule bilder, likte spesielt det med den gigantiske høna, inne på kontoret

Vet ikke om dere har sett dette, men her er i hvertfall gameplay fra Co-op delen: http://www.youtube.com/watch?v=MfvJQiZ8eS4&feature=feedu
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Kule bilder, likte spesielt det med den gigantiske høna, inne på kontoret

Vet ikke om dere har sett dette, men her er i hvertfall gameplay fra Co-op delen: http://www.youtube.com/watch?v=MfvJQiZ8eS4&amp;feature=feed
u


OMG! Awesome!

Forsto jeg dette rett? Det er altså et rom slik som i Super Mario hvor du kan velge chambers i Co-op. Dvs at jeg og min kamerat må jobbe sammen. Men hva hvis jeg vil spille med noen andre? Må jeg da begynne fra starten igjen? Eller kanskje det fungerer slik at vi fortsetter der den ene er, den ene er da den som har klart minst av Co-op delen... I don't know xD.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!