Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Portal 2 ~ Offisiell tråd ~


Vi får rett og slett bare vente og se. Bare omkring 8 dager igjen nå!
Just kill him with your awesome
  • 0
10 dager og 5 minutter hvis spillet kommer ut 00.00 Norsk tid . Kommer ikke ut før den 21...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Rettelse: Kommer ikke ut før den tyvende. 21. er skjærtorsdag.
Riddle me this
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
>Kjøp ps3 versjonen av spillet
>Link steamen din til ps3 brukeren din
>Last ned spillet på pc/Mac
>Retuner spillet
>Gratulerer du har akkurat fått et gratis spill.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
>Kjøp ps3 versjonen av spillet
>Link steamen din til ps3 brukeren din
>Last ned spillet på pc/Mac
>Retuner spillet
>Gratulerer du har akkurat fått et gratis spill.

No can do, noob...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Ine:
Rettelse: Kommer ikke ut før den tyvende. 21. er skjærtorsdag.


Blir det ikke den 22. i såfall? Jeg har forhåndsbestilt jeg, så jeg får det den 21. lell .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hehe, 22. er langfredag.

Gamestop sier 20. i hvert fall!
Riddle me this
  • 0
Siterer Soraki:
No can do, noob...


Joh, det kan du faktisk. Ved kjøp av PS3-versjonen som du kobler opp mot Steam-kontoen din får du spillet for nedlasting på PC/Mac også, så det er faktisk fullt mulig. Selv kommer jeg til å bruke PS3-versjonen også, så jeg kommer ikke til å gjøre det.

Og Gamestop er ikke så alt for pålitelige når det gjelder releasedatoer på spill, de trodde blant annet at Hls: Ep3 skulle komme 31. Desember 2007. Skeptisk. Datoen på Steam er 19. April, altså om ca. 1 uke, 1 dag og 1 time.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
WHA? 19 April! Here I come!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg vil ha spillet NÅ!
  • 0
Siterer A Noobcake:
Joh, det kan du faktisk. Ved kjøp av PS3-versjonen som du kobler opp mot Steam-kontoen din får du spillet for nedlasting på PC/Mac også, så det er faktisk fullt mulig.

Jeg er meget i tvil, men tiden vil vise hvorvidt Valve har satt en stopper for dette, håper virkelig de har det
Just kill him with your awesome
  • 0
Valve kan ikke gjøre så mye med det, det er snakk om enkeltbutikker som må stoppe det hvis noen skal gjøre det. Hvis du er heldig med hvem som jobber i den lokale spillsjappa di kan du få det helt gratis.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
De har vel en eksklusiv kode som følger med hver PS3-kopi og som kun kan logges på en Steam konto om gangen, om du selger spillet, kan du risikere at vedkommende bruker koden din... Just a wild guess...
Just kill him with your awesome
  • 0
Men følger koden liksom med i coveret?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Men følger koden liksom med i coveret?


Nei, den er jo i instruksjonsboka. GameStop krever ikke at den er med, dermed får du pc spillet til en billig penge .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
NEI. Så vidt vi vet er det ikke noen kode. Du synkroniserer PSN og Steam-kontoene dine, spiller Portal 2 på PS3 og ferdig. Ingen kode. Ved å spille Portal 2 på PS3 med Steam-kontoen din legges Portal 2 til i spill-listen din i Steam, så du slipper alt det styret med koder. Vet ikke om det er noen sperre som kun tillater en synkronisering med Steam eller noe sånt, men sånn som det ser ut for øyeblikket stoler Valve på at butikkene klarer å unngå ting som dette på egen hånd.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Ah, daså. Enkelt og greit!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hvor mange dager timer og minutter gjenstår nå da? Kan neppe vente lenger!
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer Soraki:
Hvor mange dager timer og minutter gjenstår nå da? Kan neppe vente lenger!


Kan ikkje vente ej heller men eg vil gjerne ha muligheten til å kjøpe en collectors edition av spillet
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Soraki:
Hvor mange dager timer og minutter gjenstår nå da? Kan neppe vente lenger!


Available: 19 April 2011
This game will unlock in approximately 1 week, and 2 hours

Tatt fra Steam Store.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Citerer Soraki:
Hvor mange dager timer og minutter gjenstår nå da? Kan neppe vente lenger!


Available: 19 April 2011
This game will unlock in approximately 1 week, and 2 hours

Tatt fra Steam Store.


This just in: Hvis man gjør et eller annet, vi vet ikke hva, i ARGet som ble nevnt i den siste nyhetsposten om P2 her vil det slippes den 15. i stedet for den 19.!

Kilde: http://www.gaijingames.com/?p=2217
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Elsker den nye traileren!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!