Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Petrol:
Ingenting slår følelsen av å sette tennene i et nytt spill med 1000G som bare venter på å bli dine. En genistrek av Microsoft


jepp, når jeg får nye spill lurer jeg på hvor mange achivements jeg kommer til og få og alle poenge penge mine øker, tenkter jeg da. Da blir jeg mer gira på å spille det.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg skjønner ikke hvorfor Guitar Hero (Alle sammen, GH 3, GH: WT, og GH: Metallica) skal ha så fordømt mange secret achivements
Det irriterer meg og noen av dem er ikke verdt noe i det hele tatt.
Microsoft burde forby disse.
På Microsoft produserte spill (Halo 3, Gears 1 og 2, Crackdown) er det jo ikke sånne.
Så hvorfor de ikke har fjernet disse for lenge siden skjønner jeg ikke.
De fleste blir jo bare irriterte over disse...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Synes secret achievements er greit hvis det er story relaterte achievements som blir skjult. Jeg sjekket achievementsene til Army of Two en gang, og fikk slutten på spillet spoilet for meg. Litt irriterende siden jeg og en kompis skulle skaffe oss det.

Uansett, her har du en link der alle secret achievementsene til GH:Metallica står:http://www.xbox360achievements.org/game/guitar-hero-metal
lica/achievements/
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Er enig. Achievments er ment for at man skal klare noe vanskelig, og da blir det meningsløst å prøve seg frem med alt mulig rart for å forsøke å få en secret achivment. Det er greit å vite hva man skal prøve å oppnå.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
enig enig men story relaterte achievements burde vere secret som brightside sa

Lagt til 2009-06-12 15:48:
PS: noen som har sett det letteste achievementsa? det har jeg Avatar the game eller noe har 5 achievements og tilsammen 1000G . en kameratt av meg fikk alle sammen på under ett min JEG så det..... prøv selv!
Carpe Noctem
  • 0
Har sett noen videoer av det på Youtube. Men jeg gidder ikke å kjøpe meg det bare for Achivementsene. Spillet ser jo rett og slett kjedelig ut...

En annen er "Press start to play" i "The Simpsons the game". Bare trykk på start i hovedmenyen og du har 5g...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
det har jeg og jeg er enig..Easiest achievement EvA!!
Carpe Noctem
  • 0
I Fuel er det 2 secret achievements som går ut på å kjøre diagonalt på tvers av hele banen. Det må være møkk kjedelig å gjøre, og tar minst en time å kjøre banen på tvers. Poenget er at dette er helt unødvendig som secret achievements. Hvem i huleste hadde funnet ut det?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
I Fuel er det 2 secret achievements som går ut på å kjøre diagonalt på tvers av hele banen. Det må være møkk kjedelig å gjøre, og tar minst en time å kjøre banen på tvers. Poenget er at dette er helt unødvendig som secret achievements. Hvem i huleste hadde funnet ut det?


Har du den?
I såfall var det vell den jeg så på Fuel når jeg tok Compare games med deg tidligere i dag. Du hadde i hvertfall en Secret på Fuel.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har den ikke, men jeg har en secret achievement ja. Den går ut på å falle 150 meter.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Synes de mest vanskelige og irriternde achievementsene er secret og online achievements
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Google is your friend.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
secret achievments: www.justfuckinggoogleit.com
You'll never walk alone
  • 0
Nå har halo 3 odst achievementsene kommet! skjekk youtube.......
Carpe Noctem
  • 0
Jeg sliter med skate 2 achevementen der man skal gjøre alle freeskate activitisene. Det er jo en bug som gjør at det står på mange av dem at du ikke har gjort dem, (selv om du har dem altså)
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg nådde 15.000 G i går.
Tror jeg skal prøve meg på 16.000 i løpet av sommeren.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ugh.. jjeg har bare 9000-10000 G
Carpe Noctem
  • 0
Da er du bare ikke like Achivement nerd som alle andre regner jeg med
Se på det som noe bra.
Dessuten er ike 15-16.000 så bra eller.
25-30.000, da kan vi begynne å snakke!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg nådde 15.000 G i går.
Tror jeg skal prøve meg på 16.000 i løpet av sommeren.

snart 15000G for meg
Trying to be reasonable
  • 0
Herlig! endelig passert 30.000

Ikke så veldig imponerende kanskje,
med tanke på at det er 30.606 av ca 85.000 mulige.
Men jeg har samlet opp den summen på et år og to måneder så litt bra er det jo

Kjøper spill hele tiden (126 stk nå) så maksgrensa beveger seg fort ut av syne,
men hvis jeg klarer å få mer enn halvparten er jeg fornøyd.
Så neste mål er 40.000

Men igjen, det kommer jo masse bra spill fremover så snart må jeg vel ha 50.000 for å holde følge.

Hadde det ikke vært for online achievements hadde dette gått mye bedre...
  • 0
Jeg har nå 19.610 Gamerscore med 30.845 mulige.
De spillene jeg har fult i er: CoD 4, Halo 3, Halo 3: ODST og Dash of Destruction.

Med arcade spill så har jeg spilt: 29 spill.

Dette har jeg fått på snart 2 år med xboxen min og 1 år og 8 måneder på Live.

Jobber foreløbig med å få full score i Fallout 3, og BF 1943 når jeg endelig skal få spilt det fra og med Mandag

...



lol, sjekka akkurat en side jeg ikke har vært inne på en stund, som er så og si bare for å kunne få en god kjapp oversikt over deg og dine venners Achivements på XBL, og jeg er nr 767 i gamerscore i Norge xD

http://profile.mygamercard.net/1/AcH%20Clawed
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg har nå 19.610 Gamerscore med 30.845 mulige.


Du har 63% og jeg har 54%. Men jeg har ikke gidda å tatt Halo 3: ODST på Legenday ennå og ikke har jeg fått 1000 GS på Lego: Indiana Jones
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Nå har heg endelig passert 20.000 Gamerscore (Yay!)
Nå har jeg 64,10% av alle achivementsene mine og jeg er nå nummer 742 i Norge!

Er det noen her som ligger veldig høyt rangert egentlig?
(Sjekk mygamercard.net på dine egne achivements for å finne ut dette)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Mygamercard.net viser ikke hele gamerscoren min, dvs. den har ikke hentet ut all statistikken fra spillene jeg har spilt, så de 54% jeg har eller noe er ikke reelle. Irriterer meg forresten at jeg har en mengde spill jeg lånte på listen min som har under 100 i GS, typ Call of Duty 2, GRAW, Perfect Dark Zero og flere. Har en tendens til å gi en god faen i spill jeg låner, da jeg kjøper de fleste spillene jeg har lyst på selv, og låner heller spillene jeg ikke har så stor interesse i.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det går an å slippe at de teller om man vil. Bare sørg for å ikke være tilkoblet live når du spiller, skru av automatisk innlogging når du kobler til nett, og når du skal spille andre spill, så bruker du retrieve gamertag. Da vil ikke det du har gjort siden sist du var innlogget logges. Litt omstendig å drive på slik, men hvis du ikke har lyst til at gamerscore skal oppdateres hele tiden, så er det en mulighet!
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!