Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Jeg har sånn 500G..

Lagt til 2010-09-05 16:53:
Fillern, kom ikke på samme side som blyantkvessers post Mista litt av meninga da.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Fillern, kom ikke på samme side som blyantkvessers post Mista litt av meninga da.



FUUUUUUU!
Decyfered!
  • 0
Har nesten 1000/1000G i Reach nå. Mangler bare noen Multiplayer achievements, men det burde gå lett så lenge jeg er litt heldig.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kikket på achievementsa til Rock Band 3
Endelig kommer det et musikkspill hvor jeg kan få en brukbar sum

Av de 1250 poengene man kan få fra release er det bare 215 jeg ikke kan få,
siden jeg ikke har trommene og ikke har planer om å skaffe den keyboard saken.
Resten burde være grei skuring, tidkrevende,
men fullt mulig selv for en ræva gamer som meg.

Man trenger heller ikke spille med andre denne gangen.
Noe jeg er veldig glad for.
Jeg har ingen å spille med irl og som jeg har sagt hundre ganger
er online multiplayer satan's verk
  • 0
Vel, i Rock band så er det jo ikke multiplayer som krever at du spiller mot noen da. Har selv 1000/1000 G i RB2, og det var ikke akkurat mye som krevdes for å få det... (Annet enn The bladder of steel)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Har nesten 1000/1000G i Reach nå.


Har snart 100/1000.. kanskje ikke så imponerende..?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Nope. Mangler selv bare å bli Kaptein, og å kjøpe en ting fra armory som krever at jeg er Lt. Colonel. Dette kommer til å ta litt tid...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som vet hvordan å få "If they came to hear me beg" i Halo reach?

Den virker jo umulig
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Vel, i Rock band så er det jo ikke multiplayer som krever at du spiller mot noen da.


Det er noen i RB2 som krever at en spiller med/mot andre.
Om det er off- eller online spiller ingen rolle.
Offline har jeg ingen mulighet whatsoever til å få tak i de.

"Comeback Kid - deafeat the last player that defeated you over Xbox Live in either score duel or tug of war"

"Victory - Defeat a player in either score duel or tug of war"

"Band savior - Be a savior three times during a single song"

"Overdrive overdose - Achieve an 8x band multiplier"

"Stage Igniters - Beat an impossible band challenge"

og muligens

"The San Dimas 4th annual award - Compete in a battle of the bands event"

Og hvis man i tillegg slenger på achievementsa for å spille trommer,
så er maks summen jeg kan få 720/1000

Ikke at det er et kjempe problem,
jeg er jo stort sett fornøyd så lenge jeg har mer enn 500 i et spill.
  • 0
Siterer SatanicMechanic:
Noen som vet hvordan å få "If they came to hear me beg" i Halo reach?

Den virker jo umulig


Synes den var enkel jeg. Tok den på starten av "The Pillar of Autumn".
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
"Comeback Kid - deafeat the last player that defeated you over Xbox Live in either score duel or tug of war"

"Victory - Defeat a player in either score duel or tug of war"


Hvis du har to gitarer eller kjenner en som har en, så plugg den i og spill mot deg selv lokalt.
Dette fungerer jo også hvis du har to headsett, eller eventuelt ett XBL Headsett og en RB/GH mikrofon. Andre USB mikrofoner fungerer også.

Siterer Tommy Kvaernerud:
"The San Dimas 4th annual award - Compete in a battle of the bands event"


Denne krever bare at du er koblet opp mot XBL, og du kan gå inn alene. Det eneste som er "online" med Battle of the Bands, er at du kommer inn på ett leaderboard.

Siterer fantomena:
Synes den var enkel jeg. Tok den på starten av "The Pillar of Autumn".


Skjønte med en gang jeg kom dit at det var der det var ment å gjøre denne. Men jeg slet faktisk med å ta den, hver gang jeg skulle hoppe ned på Eliten, så flyttet han seg, eller så fikk jeg en bug som gjorde at jeg bare slo han, og ikke fikk Assassination animation xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Tommy Kvaernerud:"Comeback Kid - deafeat the last player that defeated you over Xbox Live in either score duel or tug of war"

"Victory - Defeat a player in either score duel or tug of war"

Hvis du har to gitarer eller kjenner en som har en, så plugg den i og spill mot deg selv lokalt.
Dette fungerer jo også hvis du har to headsett, eller eventuelt ett XBL Headsett og en RB/GH mikrofon. Andre USB mikrofoner fungerer også.

Citerer Tommy Kvaernerud:"The San Dimas 4th annual award - Compete in a battle of the bands event"

Denne krever bare at du er koblet opp mot XBL, og du kan gå inn alene. Det eneste som med disse Battle of the Bands, er at du kommer inn på ett leaderboard.

Citerer fantomena ynes den var enkel jeg. Tok den på starten av "The Pillar of Autumn".

Skjønte med en gang jeg kom dit at det var der det var ment å gjøre denne. Men jeg slet faktisk med å ta denne, hver gang jeg skulle hoppe ned på en Elite, så flyttet han seg, eller så fikk jeg en bug som gjorde at jeg bare slo han, og ikke fikk Assassination animation xD


Gjorde den på første forsøk. Men jeg hadde sikkert veldig mye flaks da.
  • 0
Siterer fantomena:
Gjorde den på første forsøk. Men jeg hadde sikkert veldig mye flaks da.


Men du har bare 495G Muhahahahaha!

Men hva er det spillet som det bare står oppført som ??? i spillelista di?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Men hva er det spillet som det bare står oppført som ??? i spillelista di?


Var det ikke han som fikk teste kinect?
Sikkert det som er "???"
  • 0
Har fått 30 achievements på Halo: Reach!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer fantomena:Gjorde den på første forsøk. Men jeg hadde sikkert veldig mye flaks da.

Men du har bare 495G Muhahahahaha!

Men hva er det spillet som det bare står oppført som ??? i spillelista di?


Jeg holder på å spille solo på Legendary nå. Så får en del poeng etter det.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer AcH Clawed:Men hva er det spillet som det bare står oppført som ??? i spillelista di?

Var det ikke han som fikk teste kinect?
Sikkert det som er "???"


Det er et Kinect spill.
  • 0
Mangler bare å bli Lt. Colonel og kjøpe en ting fra Amory, så har jeg 1000/1000G i Reach!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg irriterer meg virkelig over 1 tallet i slutten av gamerscoren min,
får aldri noe rundt tall med den jævelen stående der.
Må prøve å finne en achievement som er verdt 4 eller 9 poeng så det stemmer igjen.

Anyways... DLC til Borderlands er ute idag, med 10 nye achievements
Jeg kan nesten ikke vente på at den skal bli ferdig.
Har ventet på en grunn til å plukke frem spillet igjen i lang tid.
  • 0
Må se å skaffe meg "Lair of the Shadow Broker" til Mass Effect 2 snart... Det er 200 lette Gamerscore til ett hærlig spill. Ikke er DLCen dyr eller!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
MÅ SNART KJØPE MASS EFFECT 1 OG 2!!!!!
  • 0
Ja, det burde du
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
bikker snart 20 000 gamerscore skal klare det før 2011
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
bikker snart 20 000 gamerscore skal klare det før 2011


Når du mangler under 800 poeng så burde du jo fint klare det

Jeg hadde planlagt å nå 100.000 innen 2011.
Mangler nesten 27.000
Men hey, jeg lå under 40.000 ved årsskiftet,
så jeg kan vel ikke si at jeg ikke har prøvd akkurat.
  • 0
Jeg sikter på 40.000 før årskiftet!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Yaay, fikk lagt til et ekstra siffer tidligere i uka (10000G) etter "bare" tre år med xbox. Må sies at jeg bare spilte offline en stund, bytta xbox og valgte "recover gamertag" som resulterte i at jeg mista en del achievements/gamerscore. Det er uansett første gang jeg er over 10.000. Egentlig ganske forøyd med det. Neste mål blir 40% av gamerscore ut i fra de spillene som vises under spilte spill.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!