Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Just Cause 2 ~ Offisiell tråd ~


Hei har ikke funnet noen "ultimat"tråd av dette spillet enda, så tenkte jeg skulle lage en vil gjerne høre deres meninger om spillet, gleder meg selv noe så sinnsykt virker ekstremt morsomt å så mye greier å utforske og gjøre

Lagt til 2010-03-14 15:37:
noen som skal he dette spilletda???
  • 0
det er jeg helt enig i just cause ruler
  • 0
en ting jeg gleder meg til er å ta en tur med jumbojet og utforske panau lande rundt omkring og så fly videre vet det er 10+ flyplasser rundt om på panau skal bli gøy å bare dra rundt på "sightseeing" og oppdage nye områder osv
  • 0
Spilte demoen, og den rulte som faen. Sinnsykt gøy å gjøre hva man vil i en halv time, og det er så utrolig mye å gjøre. Jævla trist det er 18 årsgrense, ellers hadde jeg lett kjøpt det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Her i Stavanger trenger vi ikke bry oss om aldresgrenser. Vi kjøper alle spillene på Game i byen. Der selger de alt. Jeg fikk kjøpt GTA4 når jeg var 13, og de viste det.

Har dessuten en "esklusiv" spillbutikk her i byen som ingen vet om. Det er en gammel bruktbutikk som nå er nesten bare spillbutikk. Man får alle de nye spillene for minst 100 kr billigere enn andre steder. Kjøpte CoD:MW2 for 499 på uslipings dagen der. Nesten ingen går der, så de har alltid de spillene du vil. De selger også ting som har 18 til oss, siden vi er stammkunder. Vi får også lov til og forhåndsbestille der pga vår loyalitet.

Siterer Predator:
Spilte demoen, og den rulte som faen. Sinnsykt gøy å gjøre hva man vil i en halv time, og det er så utrolig mye å gjøre. Jævla trist det er 18 årsgrense, ellers hadde jeg lett kjøpt det.


Kjipt. Synes synd på deg. Det kommer til og bli ett av årets spill høydepunkt
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Gleder meg, men kan noen hjelpe meg:


1. Jeg pleide å fly høyest mulig og ut et fly/hellikopter på Just cause 1. Også klarte jeg å lande på flyet igjen og fly videre før det traff bakken.

Men jeg fant ikke ut hvordan jeg gjorde dette på just cause 2 demo'n.
Med biler er det enkelt, Men klarer det ikke med det hellikopteret.

2. Og hvordan gjør man det skyte-på-propan-tank-for-så-å-feste-kroken-på-den-slik-at-man-bli
r-med-opp-i-lufta stuntet ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Dette spillet er bare latterlig idiotisk, sykt dårlig skuespill og voiceacting, ikke den aller beste grafikken, kontrollen er sloppy, masse bugs og ingenting henger egentlig ikke på greip. Men faen så morsomt det er å skyte seg selv i været mens man henger på en propantank, fly i fritt fall helt ned til en halv cm over bakken der man trekker ut fallskjermen i siste sekund for å bli dasket i bakken og fly bortover veien som et fiskesprett. Deretter reiser du deg opp som om ingenting har skjedd, skyter hooken i en kar som kommer kjørende på scooter og fester han til scooteren sin før du setter deg på den på groovey vis. Til sist kjører du avgårde på på scooteren mens du bruker stakkaren som henger bakpå som rivningskule!
  • 0
Til kokiri: for å gjøre propantank stuntet må du sikte på toppen av en propantank som står loddrett slik at crosshairet blir rødt. deretter trykker du på grappleknappen, og han vil henge seg fast til den. og da er det bare å sikte og skyte
Skal garantert ha dette spillet
CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
  • 0
Fatter ikke at folk klager på grafikken. Nå må jo noen forstå størelsen på spilleverdenen. Den er ENORM.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Skjønner heller ikke at folk klager på grafikken, den er jo nydelig å den flotte utsikten man har utover Panau kanskje enkelte burde få seg en skikkelig hd tv
syns spillet ser meget bra ut grafisk
  • 0
er det noen som vet noe om det der store hercules-aktige millitær transport flyet i spillet? håper det har en bakluke slik at man kan transportere kjøretøy i det osv:p
  • 0
Fatter ikke at noen sier att grafikken er dårlig. Den er jo konge.
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Dont hate me, men stemmeskuespillet på demoen er det dårligste jeg har hørt!

Men det gjør ikke å mye, demoen er så sykt moro å spille. Feste fiender til en bil o kjøre vilt som faen FTW!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har prøvd demoen og det var veldig moro. Blir nok ikke noe garantert kjøp, men kanskje når det går ned i pris.

Siterer Predator:
Spilte demoen, og den rulte som faen. Sinnsykt gøy å gjøre hva man vil i en halv time, og det er så utrolig mye å gjøre. Jævla trist det er 18 årsgrense, ellers hadde jeg lett kjøpt det.


Hæ? Du har jo mange 18-års spill, og mange av dem ekstremt voldelige (God of War I og II, Fallout 3, osv.)
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer HopeN:
Dont hate me, men stemmeskuespillet på demoen er det dårligste jeg har hørt!


Ja, stemmeskuespillet er dritt. Og en kvinnelig opprørsleder? Huh?

Men jeg driter ærlig talt i historien. Jeg kjøper spillet på grunn av mulighetene.
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Citerer HopeN:
Dont hate me, men stemmeskuespillet på demoen er det dårligste jeg har hørt!


Ja, stemmeskuespillet er dritt. Og en kvinnelig opprørsleder? Huh?

Men jeg driter ærlig talt i historien. Jeg kjøper spillet på grunn av mulighetene.

Ja, dette er et spill som man skal bare ha det morro i. Historie trengs ikke
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Sack Boy:
Dette spillet er bare latterlig idiotisk, sykt dårlig skuespill og voiceacting, ikke den aller beste grafikken, kontrollen er sloppy, masse bugs og ingenting henger egentlig ikke på greip. Men faen så morsomt det er å skyte seg selv i været mens man henger på en propantank, fly i fritt fall helt ned til en halv cm over bakken der man trekker ut fallskjermen i siste sekund for å bli dasket i bakken og fly bortover veien som et fiskesprett. Deretter reiser du deg opp som om ingenting har skjedd, skyter hooken i en kar som kommer kjørende på scooter og fester han til scooteren sin før du setter deg på den på groovey vis. Til sist kjører du avgårde på på scooteren mens du bruker stakkaren som henger bakpå som rivningskule!


Endelig en som sier en ærlig mening om sitt førsteintrykk!

Selv har jeg bare prøvd demoen, og som sagt, den representerer vanligvis ikke det fulle spillet. Mitt førsteintrykk er at historien og stemmeskuespillet er helt ræva og man kan heller ikke si noe pent om kunstig intelligiens eller kontroll. Hva som derimot funker her, det er at det er utrolig morsomt og fullt av underholdende muligheter. Dessverre så synes jeg at mange slike meningsløse freeroam-spill blir kjedelig etter en time eller to, så hvis svenskene skal kapre meg som kjøper må de nok fikse en del i spillet sitt ja...

Btw, grafikken er ikke god, men den duger. Jeg kan nevne mange spill som jeg syns ser bedre ut visuelt en Just Cause 2. Her fikk du en å tygge på, Amusei...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Tror dette blir noe aka [PROTOTYPE]. Det er gøy en time eller to og første gangen du spiller gjennom det, men etter det er du drittlei.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Tror dette blir noe aka [PROTOTYPE]. Det er gøy en time eller to og første gangen du spiller gjennom det, men etter det er du drittlei.


Hvordan kan du forklare at jeg har spilt demoen da rundt 20 ganger.
Dvs 600 minutter.
  • 0
Endelig en som sier en ærlig mening om sitt førsteintrykk!

Selv har jeg bare prøvd demoen, og som sagt, den representerer vanligvis ikke det fulle spillet. Mitt førsteintrykk er at historien og stemmeskuespillet er helt ræva og man kan heller ikke si noe pent om kunstig intelligiens eller kontroll. Hva som derimot funker her, det er at det er utrolig morsomt og fullt av underholdende muligheter. Dessverre så synes jeg at mange slike meningsløse freeroam-spill blir kjedelig etter en time eller to, så hvis svenskene skal kapre meg som kjøper må de nok fikse en del i spillet sitt ja...

Btw, grafikken er ikke god, men den duger. Jeg kan nevne mange spill som jeg syns ser bedre ut visuelt en Just Cause 2. Her fikk du en å tygge på, Amusei...</quote>


Nå var det meg du spillte den hos da, og det var rundt 2 minutter. Få deg en ps3 eller xbox 360, så kan vi snakke
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Noen flere enn meg som reagerer på at spillet har en veldig pen lyssetning? Spesiellt lyset i byene om natten, og mørket, er skikkelig bra laget
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Noen flere enn meg som reagerer på at spillet har en veldig pen lyssetning? Spesiellt lyset i byene om natten, og mørket, er skikkelig bra laget

Merket det jeg også!
Men det beste ved demoen er at man kan hoppe utfor et stup og ikke åpne falskjermen
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Dette spillet er latterlig. Latterlig MORSOMT HEHEHAHAHAH LOLZ

Men seriøst, dette er et slik spill som er pure fun! Okei, historien suger balle, og voiceactingen er noe bedre, men hvor mange spill kan du fly ett helikopter, så hoppe opp på det, for å så skyte seg bort på et annet mens du faller ned?

Bare ett ord kan beskrive dette spillet: AWESOME!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
er det noe noen som vet noe om boeingen som er med i spillet? er den faktisk mulig å fly, eller er det bare et fly man kan "surfe" på?
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Citerer Sack Boy:
Dette spillet er bare latterlig idiotisk, sykt dårlig skuespill og voiceacting, ikke den aller beste grafikken, kontrollen er sloppy, masse bugs og ingenting henger egentlig ikke på greip. Men faen så morsomt det er å skyte seg selv i været mens man henger på en propantank, fly i fritt fall helt ned til en halv cm over bakken der man trekker ut fallskjermen i siste sekund for å bli dasket i bakken og fly bortover veien som et fiskesprett. Deretter reiser du deg opp som om ingenting har skjedd, skyter hooken i en kar som kommer kjørende på scooter og fester han til scooteren sin før du setter deg på den på groovey vis. Til sist kjører du avgårde på på scooteren mens du bruker stakkaren som henger bakpå som rivningskule!


Endelig en som sier en ærlig mening om sitt førsteintrykk!

Selv har jeg bare prøvd demoen, og som sagt, den representerer vanligvis ikke det fulle spillet. Mitt førsteintrykk er at historien og stemmeskuespillet er helt ræva og man kan heller ikke si noe pent om kunstig intelligiens eller kontroll. Hva som derimot funker her, det er at det er utrolig morsomt og fullt av underholdende muligheter. Dessverre så synes jeg at mange slike meningsløse freeroam-spill blir kjedelig etter en time eller to, så hvis svenskene skal kapre meg som kjøper må de nok fikse en del i spillet sitt ja...

Btw, grafikken er ikke god, men den duger. Jeg kan nevne mange spill som jeg syns ser bedre ut visuelt en Just Cause 2. Her fikk du en å tygge på, Amusei...
Så nevn noen da.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!