Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Just Cause 2 ~ Offisiell tråd ~


Hadde aldri hørt noe om spillet, og etter at jeg kjedet meg av å spille BFBC2 så måtte jeg bare prøve demoen som jeg bare hadde spilt i rundt 10 minutter...

Da innså jeg hvor episk spillet var! Underholdene til de grader!!! Og et friskt pust fra alvorlige FPS!

Blir et sikkert kjøp!

Grafikken var jo midt i blinken! Gameplayet var overkill!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Hadde aldri hørt noe om spillet, og etter at jeg kjedet meg av å spille BFBC2 så måtte jeg bare prøve demoen som jeg bare hadde spilt i rundt 10 minutter...



Da innså jeg hvor episk spillet var! Underholdene til de grader!!! Og et friskt pust fra alvorlige FPS!



Blir et sikkert kjøp!



Grafikken var jo midt i blinken! Gameplayet var overkill!


Enig, drit i Story og stemmeskuespill. Det er ikke nødvendig.

Hvis du noen gang har spilt et actionspill og tenkt: "Skulle ønske jeg kunne ......."
Så er dette spillet for deg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvis du vil ha historie: Kjøp Heavy Rain!
Decyfered!
  • 0
Selv tror jeg det kan bli for ensformig etterhvert, men skal nok ha det en eller annen gang.
  • 0
Er det bare meg, eller er fiendene veldig vektløse når du skyter på dem?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Det ikke bare deg, min venn.
Love will tear us apart.
  • 0
Er det bare meg eller er dette spillet for at du skal skal ha det gøy eller for at alt skal være dønn realistisk?
  • 0
Tips, prøv å fest en liten plastboks e.l. til en bil eller motorsykkel, det er bare artig, kjøre rundt å se at en liten ting driver å spretter rundt bilen xD (Klarte faktisk å drepe noen ved å gjøre dette også).
  • 0
Awesome!
  • 0
Husker jeg kjørte, så stoppet jeg helt opp.
Et halv sekund etterpå skled den sykkelen jeg hadde festa bak meg.
Så traff den 2 politi og drepte dem.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Skulle prøve å hoppe ut av et heli for så å ta det igjen og sette meg i...

Jeg faila ...
Decyfered!
  • 0
Går det ann å sette seg inn igjen i et heli?
Jeg prøvde det en gang, men fyren ble bare dytta vekk med engang jeg kom nær heliet.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Går det ann å sette seg inn igjen i et heli?
Jeg prøvde det en gang, men fyren ble bare dytta vekk med engang jeg kom nær heliet.


Skulle vel funke... Bare bruk kabel tingen...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Zyrocz:Går det ann å sette seg inn igjen i et heli?
Jeg prøvde det en gang, men fyren ble bare dytta vekk med engang jeg kom nær heliet.

Skulle vel funke... Bare bruk kabel tingen...


DET er det eneste minuset jeg vet om akkurat nå.
Har prøvd alt, ingenting funker.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Når man kommer nært helikopteret uansett blir man liksom dytta vekk fra det, ganske kjipt, men håper de har med dette i spillet eller kommer med en patch senere som lar oss gjøre dette.
  • 0
Siterer Zyrocz:
DET er det eneste minuset jeg vet om akkurat nå.
Har prøvd alt, ingenting funker.

Siterer Zyrocz:
Når man kommer nært helikopteret uansett blir man liksom dytta vekk fra det, ganske kjipt, men håper de har med dette i spillet eller kommer med en patch senere som lar oss gjøre dette.


Man hører jo at det går bananas og begynner å pipe like mye som en 10 åring med mic, og MW2....

Litt rart at det holdes i lufta hvis du henger på undersiden av det, men hvis du slipper deg ned sprenges det...
Decyfered!
  • 0
Har klart det.

Det er bare å sette kroken lengst mulig bak på.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
jeg får Just Cause den 25 istedenfor den 26. Det dumme er att jeg må finne 499kr til den datoen.
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Gud som jeg gleder meg! Skal kjøpe det på release. Har ikke prøvd demoen, men utifra det som blir skrevet på tråden her, er det ingen tvil!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Amusei:
jeg får Just Cause den 25 istedenfor den 26. Det dumme er att jeg må finne 499kr til den datoen.


Release datoen er den 25. mars -.-
Er UK som får det den 26. tror jeg, hvorfor? Fordi UK pleier å få spill 1 dag etter resten av Europa og fordi jeg kan ikke huske et spill som kom ut på en fredag.
Dessuten har disse sidene 25. som release:
Platekompaniet, Gamezone, Elkjøp, Lefdal, også flere vil jeg tro.

Lagt til 2010-03-23 15:22:
Pokker så netopp at Gamezone sendte spillet til alle som bestillte før 15:00 slik de får det imorgen Hadde jeg sjekka maien litt tidligere hadde jeg kunne få spillt det imorgen xD
  • 0
Er det flere enn meg som irriterer seg over at det man får med i Limited Edition muligens ikke blir åpnet for alle?
Jeg er så lei av at LE/CE/SE og pre order skal ha med EKSKLUSIVT innhold til spillet. Sånn som den hoovercraften, den ser awesome ut, men det kan hende at vi som ikke kjøper LE aldri vil få den fordi de ikke har bekrefta at LE DLC's vil bli tilgjengelig for alle på deres offisielle side. Selv får jeg bare ta turen innom butikken på torsdag å sjekke om noen selger LE, men tviler på at jeg vil finne det...
  • 0
Jeg har bestilt LE
  • 0
Irriterer meg over at bilfysikken er like stiv som den var i det første spillet. Det blir fort kjedelig å kjøre bil når hver eneste kollisjon og sving føles udynamisk og bilene har et helt urealistisk veigrep.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Virkelig, selv synes jeg Just Cause 2 har en mye bedre bilfysikk enn enern. Men nå er jo ikke akuratt dette spillet ute etter realisme på det at det har et urealistisk veigrep er ikke akuratt overraskende. Selv synes jeg alle "landkjøretøy" er unnødvendige fordi det går raskere å bruke parachute medd hook'en xD
  • 0
Synes der er digg å bruke bil...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!