Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Just Cause 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Faunvik:
Synes der er digg å bruke bil...

Selvfølgelig, spillte demoen igår, fant en kul bil som var rask med et sånt svært hus hvor det var en sånn uber fyr som tålte mye, fikk lyst til å spille demoen nå så starter opp ps3'en ^^

Er sikkert blitt sagt mange ganger før, men PS3 versjonen får 1 eksklusivitet. Muligheten til å laste opp snutter direkte til youtube
  • 0
Siterer Amusei:
Har dessuten en "esklusiv" spillbutikk her i byen som ingen vet om.


Må bare spørre, tenker du på bruktbutikken i Løkkeveien? Løkkeboden bruktbu?

Arrhh, bestilte collectors edition fra britisk GameStop og betalte helsike så mye i frakt, så nå håper jeg de har klart og fått sendt det til meg i tide, slik at jeg kanskje får det i morgen. Alt i alt, en dag før alle andre! Muhaha!

Ser utrolig bra ut! Selv med den latterlige voiceactingen og med lite variasjon i oppdrag tror jeg og håper jeg at jeg ikke kommer til å gå lei spillet med en gang, som for eksempel mange andre spill jeg har sett for mye fram til...
  • 0
Siterer DonNeroo:
Arrhh, bestilte collectors edition fra britisk GameStop og betalte helsike så mye i frakt, så nå håper jeg de har klart og fått sendt det til meg i tide, slik at jeg kanskje får det i morgen. Alt i alt, en dag før alle andre! Muhaha!

Ser utrolig bra ut! Selv med den latterlige voiceactingen og med lite variasjon i oppdrag tror jeg og håper jeg at jeg ikke kommer til å gå lei spillet med en gang, som for eksempel mange andre spill jeg har sett for mye fram til...


1. Om du bestillte det fra en britisk side vil de mest sannsynlig sende det til deg på lik linje med alle andre i Storbritania, det vil mest sannsynlig si mellom tirsdag (igår) og torsdag (imorgen), det er fordi spillet kommer ut den 26. i UK.
2. Siden de mest sannsynlig sendte det/vil sende det mellom tirsdag-torsdag så vil du nok ikke få spillet før om rundt en og en halv til to uker.
3. Om du hadde fått det imorgen ville du ikke fått det før oss, spillet kommer ut imorgen i Europa, bortsett fra UK.
  • 0
Får håpe jeg med et uhell bestilte fra USA, pga. den uhørte frakten (to HUNDRE kroner x.x - VERDT DET), for kanskje hvis den kommer i sånn express... ting, så er jeg kanskje heldig? Men jeg vil vel anta at noe så internasjonalt som GameStop vil sende fra nærmeste sted de sender det fra... jaa.
  • 0
Om du bestillte fra www.gamestop.com bestillte du nok fra den amerikanske, da tar det nok 2 uker før den kommer og om det var til 360 du bestillte vil det ikke virke på en europeisk 360, samt alt du bestiller fra utlandet for over 200 kroner må du betale toll på samt at det kan bli en ganske dyr frakt.
  • 0
Her flyter det visst over med pessimisme, men jeg forholder meg optimistisk og satser på at de får gjort det så fort som mulig... Det er på PS3 btw, så jeg krysser fingrene, selv om jeg vet det kommer til å virke
  • 0
Får håpe at Zyrocz og nettsidene til Elkjøp er korrekte... For da blir det helt sikkert (les: forhåpentligvis) Just Cause 2 idag!
Decyfered!
  • 0
Nettsidene til Elkjøp? *Sjekker med en gang*

Lagt til 2010-03-25 09:14:
450kr? Er det så billig da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det er bestillingsprisen... Og de har et rykte på å være upålitelige...

Kjøper i butikken...
Decyfered!
  • 0
Kjøper dette etter skolen idag! (Ja det er ute idag i Tromsø)
  • 0
Spillet eier
Har ikke spillt så mye da, men sålangt er det sykt artig å hoppe rundt som en tulling med kroken og fallskjermen. Er litt synd at de har plassert selve "hovedbyen" på en plass også er det lite av byer på resten av det store området man kan bevege seg innenfor.
  • 0
Har noen av dere vært på The Mile High Club. Det er det morsomste stedet på hele spillet
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Var der i går. Drepte noen også base jumpa jeg
  • 0
Siterer Amusei:
Har noen av dere vært på The Mile High Club. Det er det morsomste stedet på hele spillet


Selv synes jeg det var en kjedelig plass, kul å nærme seg den fra avstand, men virket bare som en kjedelig strippeklubb fra GTA Vice City uten noen andre muligheter enn å stå å se på livløse, animerte, halvnakne menn og kvinner.
  • 0
Enig, skulle gått an å tatt noe å drikke. Eneste grunnen til at det er vits å stikke der er fordi det er kult å base jumpe derfra og du kan få den base jump trophien og det er collectives der..
  • 0
Synes det er utrolig artig å kjøre offroad i ørkenen med motorsykkel, med en person dinglende etter. Synes også det er gøy å kjøre biler, og hoppe ut i siste sekund før den krasjer i en annen gjenstand, dessuten synes jeg at...ALT ER LIKE JÆVLA MORSOMT!!! Digger spillet, dette er mildt sagt GTA på crack og steroider. Gotta lov it
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ROJ123:
Enig, skulle gått an å tatt noe å drikke.


Quote that xD
Hadde vært awesomet om personen gikk rundt som en full person også hoppa utafor plassen xD
  • 0
AIen i Just Cause 2 er skammelig...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
skammelig


Skammelig bra eller skammelig dårlig?
Decyfered!
  • 0
Sistnevnte

Føles jo ut som botene i Counter-Strike har flyttet til Panau...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
It's still fun!
  • 0
Joda, sikkert for dere fansene. Likte ikke spillet jeg, føltes ut som GTA i tropene...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Joda, sikkert for dere fansene. Likte ikke spillet jeg, føltes ut som GTA i tropene...


Det blir litt feil å si med tanke på at den eneste likheten så og si er free roaming, men det er i en rekke spill.

Selv synest jeg det er dumt at når man fester folk i ting ryker de mye kjappere enn på demoen, føler at dette er litt idiotisk igrunn
  • 0
Noen som vet hvor lang tid 100% tar, inkludert all tiden brukt på forarbeid *les: totall ødeleggelse og ingenting* ?
Decyfered!
  • 0
Jeg har spilt i 7 timer og har bare gjort 3 main missions og 6-10 faction missions. Og 4 strongholds. Freeroamet mye da.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!